Az enyém 2002-es, és nem reccsen,illetve nagynéha,de az talán attól van hogy nem húzom be a kuplungot teljesen,ennyi hiba akármelyik motornál előfordul,kizárólag a 2.-ba kapcsoláskor.A thundercat érzékeny az olajminőségre,pont a váltó miatt,vagy motul 5001,vagy az ELF ami jó neki,utóbbi szerintem a legjobb mást nem rakok bele.
S Gábornak jött elő ez a probléma eddig de viszonylag a "sokadik"kilométernél.Ezen felesleges parázni.Nekem most 40- nél van az óra és gond nélkül megy.
A másikban 78 és az is gond nélkül szalad,pedig annak nehéz élete van
A reccsenés nem is nagy probléma. A 2002-es R6 is reccsent.... Pedig abban alig volt km, mikor eladtam... Azt olvastam több helyen is, hogy magas fordulaton kidobálja a kettest. Ez viszont nem lenne túl jó... Ez az aggodalmam.
Az enyém 97'-es, és hozzá kellett szokjak. Ha ráérez az ember, kicsi a reccsenés. Akinek fiatalabb van, azok is mint típushibát említik. De nem akkora gáz ez mint amilyennek kinéz...
Hát, ha ez a baj, hogy nincs élet a fórumon, akkor újból megkérdezném hogy a 2000+ években gyártott Thundercateknél is gond van a második fokozattal? Erre minden egyes motornál számítani kell?
Sajnos igazad van ebben, az utóbbi időben alig folyt itt "normális" élet, nem értem a közömbösséget a Cat tulajok körében. A "Cat" oldal meg kész "szellemtanya"
Az SV fél siker , egyszer kipróbálnék egy olyat, de csak a 2 henger miatt.
ha nem volnának itt a "hülyék" ki maradna
bár abban igazad van hogy semmi közöm a topik címéhez, nem is láttam még ilyen motort
ellenben ma láttam egy 650es banditot az nem ér?
Így kell egy egyszerű, egyszer elsüthető poénból egy jól elnyújtott rossz szájízű maszatolást csinálni. Alig van élet a topikban, miért kell még ezt is csűrni-csavarni?
Más: kijavított oldalidomok keresik új gazdájukat!
A homokolásban nem lennék benn, de egy utolsó napsütötte napon egy aszfaltos gurulásban igen.
Az enyémen már csak tavaszra lesz műszaki, és egyik haver sem mondta hogy kölcsönadná az övét egy laza délutánra. Biztos utálnak mint az állat.
De kié az a Manner-os?