Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fontos a szín is, de nem az a legfontosabb. Az állapot, és a megbízhatóság a fő szempont. Ne egy összetákolt, romjaiból felépített vas legyen... Bár hasonló korú, sérülésmentes motort nem sűrűn látni...
Ez sem... jöhet!
Hát ez nem néz ki szarul...
Éhenkórászok....
Küldjek egy pizzát?
Nekem egy "randa kék" is megfelelne...
De egy fekete lenne az igazi...
http://www.motorstown.com/imgs...
16, mert ma éhes volt este a család.
Írd meg neki hogy már megyek is érte! Az egy nagyon fain kis gép, volt alkalmam menni vele, és most csak átmenetileg "randa kék", brutál sárga-fekete project van előkészülőben...

Egyébként ellophatatlan a moci mert 17 kutya vigyáz rá!
Nem is az a kérdés, hogy mit írj, hanem hogy a gazdája mit fog írni...... éppen kihúzom a gyufát.
Most erre mit írjak ?
Nekem áll itt egy a garázsban már egy ideje. A gazdája sztem észre sem venné, ha eladnám.
Egy baja van, hogy kék. Olcsón odaadom, majd azt mondom, hogy ellopták.
Üdv!

Amennyiben van valakinek egy eladó, jó állapotú Thundercat, ne titkolja.
Szeretnék egyet vásárolni

Köszönet!
A 8-as hibakódra meg is találtam a választ: üzemanyag szintjelző elektromos rendszerben pl kontakt hiba.
Már csak azt a hengert kellene munkára fogni.
http://youtu.be/JGjSj63Li5A
Technikai kérdés:gyújtás ráadásakor a fordulatszám mérő mutatója felmegy a 8-as számig, majd vissza. Ezt 4-5 másodpercenként megismétli.
Szóval: mit jelent a 8-as hibakód?
A motor beindul, de az 1-es (jobb oldali) henger nem megy, ha a gyertya pipát leveszem és egy másik gyertyával kívülről leellenőrzöm a szikrát, rendben van.A gyertya alig ment 3500Km-t. A motor fél év után ma röffent be először.
A tank és az egész hátulja nincs még visszaépítve, tehát az elektromos rendszer csatlakozói sincsenek mind összedugva.
Lehet hogy a hibakód nem is azt jelzi hogy az 1-es hengernél van valami gebasz? Lehet hogy csak a karbit kellene kipucolni?
Ezt a motort is a vastelepen találtad? Azért kell hogy ne unatkozz ezen a télen se? Szólsz előbb, odaadtam volna az enyémet, azon is van mit molyolni.
Kösssssz haver igazi Suzukis lettél....
Bocs haver csak igy erdekelte a motor,a te redvas 7ah aksiddal,igy odadtam vele ugyis megyek sortbontani Kakucsra veled majd segitek betolni a rosamannat igy aksi nelkul
Na most álj meg, a nigger barátod adta hozzá hogy neked az ö régije jo lesz....
Remélem a motorodat is így viszik el ,mint te az én aksimat kérdezés nélkül
Szeva! Kössz az aksid, kva jo a narancskába.....:D Korrekt voltál hogy a KTM- hez adtad...
Helló népek.Nyitok már nektek 1 Gyökerek Fórumot,hogy legyen már hova El húznotok innen.Szerintem senki sem kíváncsi a nyavalygásotokra és a kib@szott béna motorjaitokra sem.El kéne már olvasni a Fórum nevét.Köszi(Amúgy bírlak benneteket)
Na erre pont ugyan ez a szitu!
Azért lett a Drz mert a "nagy "motoros barátok mondták majd endurózás,meg supermotozás meg minden.Majd mikor meg lett és mondtam kb 2 nap munka és az igényeknek megfelelő ráadásul még erő is lett benne akkor eladták a motort,kakilni pisilni kellett nekik és nem értek rá.Nem versengeni akartunk mi sem hanem normálisan nézelődni.Ráadásult eztt a rokkantat sem engedte el anya,meg szétbszte a vállát..
Ha magára ismertek akire gondoltam akkor bocsi az őszinteségért...
nekem rengeteg időm van, benzin is lenne(6-7 literrel elvan az ember egész nap) csak nincs megfelelő társaság
mert vagy nagyon nyúl ismerős van akinek 1000indoka van hogy miért nem csinál valamit, vagy vannak ezek a "crossos hülyegyerekek" akik mindig fullgázon és full szétugrálnak-széttúrnak mindent
én meg a kettő között vagyok, bár inkább mászkálós-kirándulós, de ha már vannak dombok akkor csak meg kell mászni őket
Az nem sok.Mi többet mentünk de sajna a munka miatt sokkal sokkal kevesebbet mint tavaly, de majd télen....
májusban mentem kb 1.5 tank benzint erdélyben
meg most pár hete egy réten szűk 100km távot
szóval azt lehet mondani hogy nekem is 0 rutin van.....
idén inkább az xt-vel kirándulgattam