Hogy ne legyek bunkó, mert én sem szeretem amikor segítség helyett frocliznak.
Szerintem, valamennyire fog a kuplung. Régebben ha bakra tettem, nekem is forgott a kerék 1-ben behúzott kuplunggal. Járó motornál, csak azt hiszed hogy nem fog, pedig csak a motor segít rá kicsit, tehát fog.
De lehet hogy tévedek.
Köszi Igor, próbálkozok vele, aztán jelzem mi lett! A kormány érdekes mód minden alkalommal egyre kényelmesebbnek tűnik, uh nem basztatom úgy döntöttem :)
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék tőletek! olyan van a motorommal hogy beindítás nélkül behúzom a kuplungot és berakom 1-be majd elengedem a kuplungot és tolni akarom, satu mert sebességben van... ez stimm
Ám a probléma az hogy ezek után tolnám tovább ezért behúzom a kuplungot és ugyan úgy sebességben marad addig, amég ki nem veszem üresbe. Ha beindítom akkor viszont nem csinálja, tehát minden rendben :D
Ere valahogy nem tudok rájönni hogy mi a fasz lehet.. kérlek segítsetek!
Szia ! A kormányzás egy kicsit huncut szokott lenni addig amég be nem járatod! Balra kihúzod a kormányt koppanásik majd a kulcsal elkezdesz játszani balra, közben mozgatod a kormányt egy kicsit oda-vissza. Ám egy kis wd40 nem árt a zárba, valamint ha megfigyeled a fejcsőn van egy kis váll és abba szalad bele a stift tehát mielőtt odaugrana onnan is tudsz wd40-ezni.
Örülök ha segíthettem!
(Ja és a kormányt ne basztasd mert kanyarodásnál meglepő dolgot eredményez, ez a motor ilyen.. ha nem lenne az a mocskos nagy buzi tank akkor kényelmesebb lenne :) )
/és egy kis utószó... Én egy mocskos nagy állat vagyok ami 198cm/110kg-ot jelent... nekem rövid a kormány szélessége.. én a kormánysúlyt fogom nem a markolatot.. és az ülésmagasság is pazar.. mert lezsibbad a lábam annyira be kell hajlítanom :D /
Mondjuk én a helyetekben utána néznék, hogy melyik Yamahában van még ez az első teló de hagyományos kormánnyal, és vennék egy olyan felső villahidat. valami hasonlóra gondoltam, és innét már egyszerű mint a faék.
Nálam (FZ750) ehhez meg kellett toldani az első telót, mert az első kerék adott esetben szétverte volna a hűtőt. meg nálam kicsivel rövidebb az FZR első teló került az eredeti helyett a gépbe. Ehhez készítettem egy új megemelt teleszkóp zárócsavart. A képen már az újabb saválló rozsdamentes acélból készült van, míg a gépemben a régi sima vas. Ez már emel annyit hogy felül simán elfér a csutka. Először a FZR csutkával próbálkoztam, de nem tetszett, jelenleg egy CBR1000 csutka van a gépemben amit a CMA motor-ból vettem és ha jól emlékszek 2500 Ft volt darabja.
Én is most vettem,nekem is kényelmelen mert sport-túra amúgy szuper kis gép pedig már nem az első gépem,olajozd be a zárakat és jó lesz, nekem ami furcsa hogy hidegen szivató nélkül is pöcre indul mind melegen lehet hogy kell szinkron neki
Nekem van egy tippem a kormánycsutka megemelésére, de eddig mindenki lehülyézett. A kormánycsutkát a fölső kifli fölé teszed. Nyersz 2 centit. Bár, az egész motor 2 centivel lejjebb kerül (?). Kérdés, milyen lesz a hatása a kanyarodásra?
Sziasztok!
Kevesebb mint egy hete sikerült hozzájutnom egy szép állapotú Thunerace-hoz, így gondoltam beköszönök. Előző motorom egy bmw f650 st volt, de szerettem volna nagyobbra cserélni. Bár szokatlan az üléspozíció, de a seggberúgás szerű gyorsulást imádom! Még folyamatosan vigyorgok a bukóban :)
Egy-két kérdésem lenne: a kormányzárnak hogy kéne működni? Benyomom és balra? Valszeg be lehet rohadva... a másik pedig, hogy van-e bármi módszer a kormány emelésére? Köszi: Szabolcs
Szerintem, valamennyire fog a kuplung. Régebben ha bakra tettem, nekem is forgott a kerék 1-ben behúzott kuplunggal. Járó motornál, csak azt hiszed hogy nem fog, pedig csak a motor segít rá kicsit, tehát fog.
De lehet hogy tévedek.