nem az a baj, hanem az, hogy vagyonokat kérnek érte és szar...
hallottam olyat is, hogy valaki simán elhagyta és csak több km.után vette észre a hiányát!
Hogy mé nem b...ák meg a k... a...ukat ezek a idióta olaszok. A GIVI dobozomban van egy féklámpa LEDsor. Kicseréltem a LEDeket mert halványak voltak. Már akkor leszakadt egy pár forrasztószem. Kipucolom a búrát bevezetékelem, összerakom leszakad a vezeték a NYÁK-ról. Azt hittem ma látom teljes pompájában a pótféklámpámat. Nem forrasztottam meg, mert rámsötétedett. Esküszöm! Gyerekkoromban láttam ilyen szar NYÁK-kat, amik leszakadtak a hordozó bakelitról. Ha már ilyen drága valami legyen már minőség!
Nem így értettem.........ez egy "széles" idommal rendelkező motor ,tehát a tükrök is jóval nagyobb látóteret biztositanak , mint sportmotorokon. Mig a kawámon gyakorlatilag folyamatosan mozognom kellet a visszapillantó használata közben , ennél a motoromnál meg nem kell ....................kb. ennyi............
Tehát, ha jól értem, a tükörben a könyöködet kell nézni.
Igazad van nem volt még sportmotorom. Két régi szar 1984-es túramotorom volt. A tükreikben mindent láttam. Egyébként a legkevésbé zavar hogy a tükrök ilyenek. Esztergáltatok hozzá tükörszár hosszabbítót. És mi van a többivel?
Minden tiszteletem, hogy ennyi ambiciód van a motorszereléshez. Nekem (már) nincs. Nekem is voltak ilyesmik más területen: épitettem vizforgatós medencét, föld alatti pincét, falaztam a lakást, szereltem vizvezetéket, heggesztettem minden féle (egyszerübb) dolgot , korongoztam vázákat stb
Ja és nincs kétkezi szakmám, csak egy kereskedő vagyok.
Meglátásaid jogosak, bár megjegyzem hogy a termosztát is a viz hömérsékletére nyit-zár.Ha felforr a viz csak utánna melegszik túl a motor.
A tükör is jogos, de mégse rakhattak rá egy stop-tárcsát a vállad fölötti magasságba. A többi motoron is így, van, nem látni jól hátra.
hali.
szivárgás nem volt szerencsére. a karbi bilincsekkel mi is szivtunk, de beruháztam egy flexibilis hosszabitóra ,azzal hozzáférhető és a szerviz leirásban is szerepel olyan ,mint szereléshez " nélkülözhetettlen "szerszám.
a tankfelhajtásnál én is kinyirtam az egyik pöcköt, a tükör szerencsére jó ( lehet azért mert nem gyári )
a gázbowdennel baszakszok még, mert kicsit szoros. kicsi japcsik csinálnak érdekes dolgokat..........
Kényelmes megoldás. Nem vagy elég kritikus. Soroljam?
-A vízhőmérséklet mérő, miért a hűtőhőt méri és nem a motorhőt.? Ha beszarik a termosztát mi van?
-Miért raknak rézsarut az alumínium hűtőre, ami a víztől korrodál és megszűnik az érintkezés. (a leghülyébb ketessel átcsúszott alkoholísta villanyszerelő is tudja, hogy nem szabad.)
-Miért a könyökömet kell nézni a tükörben?
-Ha felemeled a tankot miért töröd le a füleket az idomon? Le is vágtam tőböl.
Ne értsd félre, a motor nagyon jó csak az igényeimnek megfelelően át kell alkítani. Tudom hogy versenymotornak készült, de azért van rajta lámpa és stb. hogy utcán is lehessen használni.
Dettó!
A benzintálca gumitömítése nem kezdett el folyni? Nekem igen. Harmadjára lett jó.
A gumitömítéseket kicserélted?
A karbisor és a szívócsonkok közetti "nagyon kitalált" bilincseket hogy tudod meghúzni? Én lefaragtam a gumin lévő bütyköt és úgy forgatom ahogy akarom.
uraim.
ugy néz ki hogy magához tért a vasam, köszönhető kedves Pista barátomnak, akit bátran ajánlok mindenkinek mint motorszerelő.
szóval : ujra nekiestünk a karbinak. totál szét .....legjobb és leghatározottabb tisztitás a SAVAZÁS !
volt benne retek rendesen, most ugy csillog mindenhol mint a salamon töke......
ja és a legfontosabb gyönyörüen jár és nem torpan sehol, igaz csak kicsit tudtam vele menni, mert elkapot a szemét eső.
Vagy az egész dobozt ?
hallottam olyat is, hogy valaki simán elhagyta és csak több km.után vette észre a hiányát!
ne az olaszokat szidd, a givi is " made in china"
Én nem fogok rámenni egy BMW-re aki versenyezni akar velem. Ti azt csináltok amit akartok. Bocsesz!
Igazad van nem volt még sportmotorom. Két régi szar 1984-es túramotorom volt. A tükreikben mindent láttam. Egyébként a legkevésbé zavar hogy a tükrök ilyenek. Esztergáltatok hozzá tükörszár hosszabbítót. És mi van a többivel?
A termosztátról annyit, hogy hakkottam már beragadt, nem nyitóról is.
Most hol tartasz?
Ja és nincs kétkezi szakmám, csak egy kereskedő vagyok.
Meglátásaid jogosak, bár megjegyzem hogy a termosztát is a viz hömérsékletére nyit-zár.Ha felforr a viz csak utánna melegszik túl a motor.
A tükör is jogos, de mégse rakhattak rá egy stop-tárcsát a vállad fölötti magasságba. A többi motoron is így, van, nem látni jól hátra.
szivárgás nem volt szerencsére. a karbi bilincsekkel mi is szivtunk, de beruháztam egy flexibilis hosszabitóra ,azzal hozzáférhető és a szerviz leirásban is szerepel olyan ,mint szereléshez " nélkülözhetettlen "szerszám.
a tankfelhajtásnál én is kinyirtam az egyik pöcköt, a tükör szerencsére jó ( lehet azért mert nem gyári )
a gázbowdennel baszakszok még, mert kicsit szoros. kicsi japcsik csinálnak érdekes dolgokat..........
-A vízhőmérséklet mérő, miért a hűtőhőt méri és nem a motorhőt.? Ha beszarik a termosztát mi van?
-Miért raknak rézsarut az alumínium hűtőre, ami a víztől korrodál és megszűnik az érintkezés. (a leghülyébb ketessel átcsúszott alkoholísta villanyszerelő is tudja, hogy nem szabad.)
-Miért a könyökömet kell nézni a tükörben?
-Ha felemeled a tankot miért töröd le a füleket az idomon? Le is vágtam tőböl.
Ne értsd félre, a motor nagyon jó csak az igényeimnek megfelelően át kell alkítani. Tudom hogy versenymotornak készült, de azért van rajta lámpa és stb. hogy utcán is lehessen használni.
A benzintálca gumitömítése nem kezdett el folyni? Nekem igen. Harmadjára lett jó.
A gumitömítéseket kicserélted?
A karbisor és a szívócsonkok közetti "nagyon kitalált" bilincseket hogy tudod meghúzni? Én lefaragtam a gumin lévő bütyköt és úgy forgatom ahogy akarom.
ugy néz ki hogy magához tért a vasam, köszönhető kedves Pista barátomnak, akit bátran ajánlok mindenkinek mint motorszerelő.
szóval : ujra nekiestünk a karbinak. totál szét .....legjobb és leghatározottabb tisztitás a SAVAZÁS !
volt benne retek rendesen, most ugy csillog mindenhol mint a salamon töke......
ja és a legfontosabb gyönyörüen jár és nem torpan sehol, igaz csak kicsit tudtam vele menni, mert elkapot a szemét eső.