Kösz Pekky!
Bátor az ismerősöd, mert motormosásnál, vagy esőben a bőr kitágul aztán megfeszül (nem kicsit). Az igazi bőrrel sok baj van és rohadt drága. 3x annyi mint a műbőr. A műszerkeretemet műbőrrel fedtem be. Ez volt a legjobb választás mert több darabra tört. Miért ne lehetne a többit is? A műbőr eltakrja a hibákat az új repedéseket és ami a legfontosabb, nem annyira sérülékeny.
ne hallgass senkire....
vágjál bele.
egy kedves ismerősömnek a motorja is full bör volt. tank ,sárvédő, lámpa, stb. ezért lett PATKÁNY. ujságban is volt, igaz más jellegű,felépitésű motor volt.
Ne legyetek maradiak! Haladni kell a korral. Amikor megjelentek az első burkolt motorok, "tejfölösdoboznak" hívták a régi motorosok ezeket. Most az a baj hogy nem fényes lakk a külső borítása? Nagyon szép műbőrök vannak. Ezüst , bronz, krokodil, stb.
Nekem csak egy észrevételem van ezzel kapcsolatban, ha azt mondod időjárás álló én nem vitatkozom veled, de esztétikailag nagy felületen kell jól mutatnia és ebben már nem vagyok biztos!
Mi a véleményetek arról, hogy műbőrrel vonnám be az idomokat? Egy robogós srác adta az ötletet, akinek először nemet mondtam. A műszerfal, viszont nagyon jó lett. Tavaj ősszel bevontam egy idomdarabot. Egész télen kint volt. Semmi! Most a napfényen tesztelem. Olcsóbb mint a fényezés, kevésbé sérülékeny és jobban eltakarja a felületi hibákat, ami törött, öregebb idomoknál gyakori. Most amikor felcsavaroztam a "ruháját", 1-2 helyen máris megrepedt.
aha.
mikor hozzám került a vas akkor raktam bele a riasztót, eddig nem volt gond, de a hétvégén kirángatom belőle probaként. ma néztem, hogy a 4-es henger karbit befogom akkor nem történik változás, de a többinél befullad. mindenesetre a karbinak is nekifutunk mégegyszer ( ismétlés a tudás attya ) exup szelepet is kiiktattam de ugy is kehes.
Nem, nem.... A karburátorok közötti fém csövek tömítésére szolgáló gyűrűk, és karbiban is van ilyen bolha...nyi mindenálló gumigyűrű. Nekem megöregedtek és attól "dadogott" be ha jól emlékszem....a szerelőm legalábbis ezt mondta. Gondolom farsot szívhatott. Nagyon nem mélyedtem bele. .. í gy utólag sajnos
Nekem is van van ez a dolog 4000-nél, de csak álló helyzetben állandó gáznál!Gázfröccsnél, vagy menet közben gyorsításnál nem jön elő!Gondolom akkor hamar túljut ezen és nincs ideje megtorpanni!Szal pont fordítva, mint Neked!Karbira gondolok, de nálam még egyáltalán nem zavaró!
szinkron megvolt, az exupot kiprobálom ,
még a trafó vagy az elektronika lehet gyanus , vagy a kib@szott riaszót kéne kiiktatni.
mert az a fura hogy csak egy bizonyos fordulatszám tartományban kehes. üresben rendesen forog, csak terhelve ( menek közben ) jelentkezik a hiba.
tavaly mikor mentem vele utoljára balatonra akkor kezdte csinálni, finoman hazajöttem vele és max 150 km tettem meg vele igy , szoval a szelepbeégés is kizárható szerintem.
Nekem hasonló jelenség volt, ue. fordulatszám tartományban, de csak torpant. Karbiszinkron, alapos karbipucolás, valamint néhány o gyűrű cseréje megoldotta.
Karbiszinkron is meg volt? Én nem értek a motorokhoz, csak szerelem a sajátomat. Szerintem iktasd ki (nyitva állás) a exup-ot, utána szerezz bele kölcsönbe egy vezérlő elektronikát. Ha ezek nem változtatják, jöhet a következő tipp.
Bátor az ismerősöd, mert motormosásnál, vagy esőben a bőr kitágul aztán megfeszül (nem kicsit). Az igazi bőrrel sok baj van és rohadt drága. 3x annyi mint a műbőr. A műszerkeretemet műbőrrel fedtem be. Ez volt a legjobb választás mert több darabra tört. Miért ne lehetne a többit is? A műbőr eltakrja a hibákat az új repedéseket és ami a legfontosabb, nem annyira sérülékeny.
vágjál bele.
egy kedves ismerősömnek a motorja is full bör volt. tank ,sárvédő, lámpa, stb. ezért lett PATKÁNY. ujságban is volt, igaz más jellegű,felépitésű motor volt.
mikor hozzám került a vas akkor raktam bele a riasztót, eddig nem volt gond, de a hétvégén kirángatom belőle probaként. ma néztem, hogy a 4-es henger karbit befogom akkor nem történik változás, de a többinél befullad. mindenesetre a karbinak is nekifutunk mégegyszer ( ismétlés a tudás attya ) exup szelepet is kiiktattam de ugy is kehes.
még a trafó vagy az elektronika lehet gyanus , vagy a kib@szott riaszót kéne kiiktatni.
mert az a fura hogy csak egy bizonyos fordulatszám tartományban kehes. üresben rendesen forog, csak terhelve ( menek közben ) jelentkezik a hiba.
tavaly mikor mentem vele utoljára balatonra akkor kezdte csinálni, finoman hazajöttem vele és max 150 km tettem meg vele igy , szoval a szelepbeégés is kizárható szerintem.
még gondolkozom.