eléggé szét kell szedni, ügyes szerelő megcsinálja úgy is hogy nem veszi le a hengerfejet
Ha fölös pénz akkor érdemes leszedni (tömítés csere csak gyárit vegyél) és akkor be lehet csiszolni a szelepeket is. Szimeringből is a jobb fajtát
nagy fordulatnál gyorsabban fogy az olaj, mert a szelepek is gyorsabban mozognak és a szelep száránál több olaj jut le az égéstérbe és ott meg füsté válik
pedig az az igazi , csak most érdemes vigyázni az erdős szakaszokon. Tegnap húztam ki egy pözsót az árokból őzike miatt került félig árokba. Persze nem motorral
Olajat meg nem kellene ennie. Menj el valakivel motorozni és nézzétek meg hogy egy hosszabb motorfékes szakasz után gázt húzva lesz-e füst. Ha igen akkor sz.sz.szimering
Nem vagyok egy "kanyarvadász" tipus így inkább a tempósabb országútakat /nem autópálya/ kedvelem ...............álltalában nem szoktam lassan menni. CASTROL 4T 20W-50
Akkor itt nagy különbségek vannak motor és motor közt......ha lehet hinni az eladónak akkor én 37000km-el vettem a motort , most van benne 64000km és mindig kellett töltögetni. Pl. 300km=2dl olaj.
Vélemény?
Ha fölös pénz akkor érdemes leszedni (tömítés csere csak gyárit vegyél) és akkor be lehet csiszolni a szelepeket is. Szimeringből is a jobb fajtát