Egy dudaszót hallottam ,de aztán ennyi!
Délelött volt időm.....mentem egy kört ..Hont -Balasagyarmat-Salgótarján-Ózd-Eger aztán haza a régi hármason.
Te merre voltál?
Tegnap újra végigjártuk az M2-őt, baromira kiváncsi voltam honnan mértek be a múltkor!
Van az a nagy kanyar a végefelé ahol az út miatt félbevágták a dombot és utánna utánna van egy hosszú egyenes ami elég lejtős és a két oldalán hangfogó fal van (ekkor lehet látni vácot meg azt a "gyönyörű" gyárat), na ott az erdő közepén (lehet magánkert), van egy kis füves dombocska és oda rakták le a lézert!
Soha nem fogod észrevenni!
Egy picit erkölcstelennek érzem mert egyrészt lejtő van ahhol ha elengeded a gázt akkor is felé mésza kilencvennek, másrészt az erdőből mérni...
Hát Te meg ki vagy?
Amúgy meg az sem egészséges ha egy hordó olajat elfüstöl a gép. Előbb utóbb úgyis lesz lerakódás valahol. Meg gazdaságilag sem mindegy.
Szerintem
Az a baj , hogy tanácstalan vagyok.......az egyik ismerösöm azt mondja "ne foglalkozz vele csak töltsd az olajat",a másik " nem lesz ennek jó vége"..........az igazi probléma , hogy nem értek hozzá! ! !
Sanza59! A gázadásos füstpamacs mástól is lehet..... unokatesóm CBR-jén is lőtt fekete pamacsot hirtelen kigyorsításnál, vagy az én kisbanditám is, álló helyzeti pörgetésnél is füstölt, de mindkettőn egy CO állítás segített.( bár egyik sem ette az olajat az 5000 km-es csereperiódus alatt ) A motorfékes füstcsík, ahogy ESS is mondta, az inkább mutatja az olaj elfogyását okozó szelepszár szimeringek kopását, ami a mi gépeinken 98-as évjáratig esetenként fellépő probléma volt.
Azt nem tudom, hogy a mi gépeinken olajszint, vagy olajnyomás jelző van.....
mint írtam több összetevős
és nem tudom az alkatrész árakat, de többnyire 15-20 körül van a hengerfej tömítés, és szimeringre nem emlékszem de mivel sok kell így az sem túl olcsó
Amúgy ha jól tudom nekünk "csak"olaj szintjelzőnk van......