Ezek szerint csak belefér a 190-es
Állitólag a 180-assal könnyebb kanyarodni mint a 190-essel. De olyan nagy különbség nem lehet
Olajból lehetöleg ásványit vagy félszintet rakjál bele, mert a szinetikusat fogyasztja.
Várjunk csak! 190-es van fenn? Nem 180-as kell?
Nekem az van fenn.
A másik dolog, ki milyen olajat használ? Alap kérdések egyike!
Hát én nem tudom, de az enyém olyan nehezen indul reggel... pedig nincs olyan hideg! Anyit sikerült kiderítenem, hogy sokáig állt a motor (most meg falja a kilómétereket! )!
Szerintetek?
Tegnap előtt leejtettem a bukómat,és kitört egy kb 2 mm darab a plexijéből.
Ez ugye eddig sajnálatos eset....De a plexi nem lett karcos,oldalt tört ki a darab,nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget....
De!
Ma cammogok olyan 150-160-al,persze utassal,és egyszercsak a bukómról lerepül a plexi....
HI!
Már fenn is van a felnin az uj D208-as, már csak be kell rakni a segge alá. Ez most kifutó model és keményebb mint ESS RR-je. Na kiváncsi vagyok mennyit bir nálam.
Na most kivételesen nem Őz jött! De amióta Bambi átszögdelt előttem azóta azért valami fóbiám szerintem van...
A csajok meg jöhetnek, mert úgy is hajadon vagyok most!
Vigyázok, persze hogy vigyázok még csak most ismerkedük, de már tegződünk!
Kb. múlthét csütörtök óta egy 1000-1500km-t mentem vele.
Az út tiszta volt, de sok minden jött össze... nem a technika hibája volt!
A telód már jó? Mert ha nem ,az is lehetett az oka
Lehet hogy nem volt tiszta az ut?
Most vigyáz nagyon a motorral, mert azt hiszed hogy már rutinos vagy az Acéval és ilyenkor jönnek a meglepik.
Szerintem ha túl mélyre van vágva akkor B@szhatya az ember a defektmentesítő sprayt!
Ez nagyon szar... az ember elmegy moccolni és ez törénik... ráadásul 200km után...
Én most jöttem haza és velem meg az történt, hogy egy emelkedős balos kanyarban elengedett az eleje, az volt a szerencsém, hogy ahogy elkönyült letettem a lábam és egy pillanat múlva újra tapadt! Hát nem volt vicces!
Pedig az első guma P. diablo corsa! Túl mélyre döntöttem...? Nem tudom....
szivattyú.Viszont azon gondolkodtam el, hogy vajon egy defektjavító dezodor megoldotta volna-e a problémát Dobok is majd be a kocsiba egyet, hátha összefutok defektes gumijú motorossal és kipróbáljuk
Tegnap moccantam egy nagyobbacskát. sajna félbeszakadt a dolog mire a Mátrába értem . A második kanyarban leengedett a hátsóm. Vágott slick volt alig mentem vele 200km-t. Nekem bizonyosnak tűnik, hogyí túl mélyre volt vágva, mert az egyik vágott barázdában kilátszik a szövet. Pertsze az is lehet , hogy ott nyomta át egy zuzott kődarab.
Az eledóval még majd vitatkozom, hogy jüó volt-e a vágás.
Most vehetek egy uj gumit. Rendeltem egy D208-ast
Állitólag a 180-assal könnyebb kanyarodni mint a 190-essel. De olyan nagy különbség nem lehet
Olajból lehetöleg ásványit vagy félszintet rakjál bele, mert a szinetikusat fogyasztja.