Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek szerint csak belefér a 190-es
Állitólag a 180-assal könnyebb kanyarodni mint a 190-essel. De olyan nagy különbség nem lehet
Olajból lehetöleg ásványit vagy félszintet rakjál bele, mert a szinetikusat fogyasztja.
Várjunk csak! 190-es van fenn? Nem 180-as kell?
Nekem az van fenn.
A másik dolog, ki milyen olajat használ? Alap kérdések egyike!

Hát én nem tudom, de az enyém olyan nehezen indul reggel... pedig nincs olyan hideg! Anyit sikerült kiderítenem, hogy sokáig állt a motor (most meg falja a kilómétereket! )!
Szerintetek?
Hali!
METZELLER RACETEC 190/55 ZR
Nekem ez van fent,király! Én is szeretek kanyargászni
Egy egyáltalán nem olcsó Marushin tnt....60.000 pénz
Jó kis bukó!
Kötelet a tervezőre!

Francba esik... vissza kell mennem az irodába a motorért... pfff!
Hali!
Ki tud termostátot a Thunderacéba?
Esetleg más tipusé is jó bele?
És milyen bukód van- volt ?
Gondolom ezek után egy kicsit lassitottál?
Helló!

Tegnap előtt leejtettem a bukómat,és kitört egy kb 2 mm darab a plexijéből.
Ez ugye eddig sajnálatos eset....De a plexi nem lett karcos,oldalt tört ki a darab,nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget....

De!

Ma cammogok olyan 150-160-al,persze utassal,és egyszercsak a bukómról lerepül a plexi....

No comment.Mit éltem/éltünk át.....
De
Remélem nem fog esni az a kurva eső. Idáig kibírta most már egy napon nem múlna semmi. Nekem meg igencsak kéne a lelki felüdülés
Nem holnap mész pályázni?
Ha nem használod évekig jó lesz
HI!
Már fenn is van a felnin az uj D208-as, már csak be kell rakni a segge alá. Ez most kifutó model és keményebb mint ESS RR-je. Na kiváncsi vagyok mennyit bir nálam.
És szerintetek én mit vegyek?
én kanyarvadász vagyok!

Mi jött be alegjobban nektek?
Hellóka!
A D208 ok,de a Conti Sportattac nem Acere való Hacsak nem akarod 3000 ezrenként cserélni Az elejére viszont kitünő,nem tom miért
Nem is!
Te is tudod!
Nem futunk sem nők ,sem közlekedési eszközök után!
Azért nem kell elcsuszni elöttük
Na most kivételesen nem Őz jött! De amióta Bambi átszögdelt előttem azóta azért valami fóbiám szerintem van...
A csajok meg jöhetnek, mert úgy is hajadon vagyok most!
Na mi jött? Özike vagy egy csinibaba?
Vigyázok, persze hogy vigyázok még csak most ismerkedük, de már tegződünk!
Kb. múlthét csütörtök óta egy 1000-1500km-t mentem vele.
Az út tiszta volt, de sok minden jött össze... nem a technika hibája volt!
A telód már jó? Mert ha nem ,az is lehetett az oka
Lehet hogy nem volt tiszta az ut?
Most vigyáz nagyon a motorral, mert azt hiszed hogy már rutinos vagy az Acéval és ilyenkor jönnek a meglepik.
Szerintem ha túl mélyre van vágva akkor B@szhatya az ember a defektmentesítő sprayt!
Ez nagyon szar... az ember elmegy moccolni és ez törénik... ráadásul 200km után...

Én most jöttem haza és velem meg az történt, hogy egy emelkedős balos kanyarban elengedett az eleje, az volt a szerencsém, hogy ahogy elkönyült letettem a lábam és egy pillanat múlva újra tapadt! Hát nem volt vicces!
Pedig az első guma P. diablo corsa! Túl mélyre döntöttem...? Nem tudom....
Lehet, hogy segitett volna , lehet hogy nem: a profil hosszanti és igy a környékén is el van vékonyitva a gumi. De egy szög stb esetén tutti lehet.
szivattyú.Viszont azon gondolkodtam el, hogy vajon egy defektjavító dezodor megoldotta volna-e a problémát Dobok is majd be a kocsiba egyet, hátha összefutok defektes gumijú motorossal és kipróbáljuk
Tegnap moccantam egy nagyobbacskát. sajna félbeszakadt a dolog mire a Mátrába értem . A második kanyarban leengedett a hátsóm. Vágott slick volt alig mentem vele 200km-t. Nekem bizonyosnak tűnik, hogyí túl mélyre volt vágva, mert az egyik vágott barázdában kilátszik a szövet. Pertsze az is lehet , hogy ott nyomta át egy zuzott kődarab.
Az eledóval még majd vitatkozom, hogy jüó volt-e a vágás.
Most vehetek egy uj gumit. Rendeltem egy D208-ast