Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja és ha valakinek fölösleges szelepcsészéje lenne 426 ba meg venném
eladó wr yz 450 426 400 asba való sm szettem 150 pénz
A kuplungot nem is bántottam (csak a deklit vettem le) csapágyakat cseréltem a vízpumpában a szimeringel együtt (mindez kb 7 éve történt ezért kicsit már kiesnek a részletek.)
a 125ös és 250es yz alkatrész ára/szervizelése,tartossága mennyiben különbözik?
nézegetem a 125ösöket is,de a 250es felé húz a szivem
rengetegen nekiállnak nulla hozzáértéssel szerelni azért van ennyi gányolt motor kishazánkban. 94'-es yz 125, nem tünt fel hogy lyuk is lenne a teló mozgásában, csak a szürcsögés amikor jön fel a teló nem olajos sehol, de holnap megnézem azt is figyelmesebben. Hány bárra kel feltölteni őket? Köszi
gorazs. jól tudod ha a vízpumpaszimeringet szeretnéd kicserélni akkor csak elég leszedni a külső deklit és ki tudod pattintani. olaj szimeringet is cserélsz akkor pedig le kell szedni a következő deklit is de a kuplungot nem kell bántani.
Zsolti igen igazad van de ha valaki neki áll ilyennek akkor valamilyen szinten érteni is kéne hozzá amit csinál. Amugy milyen mocid van? mert a hátsó telódhoz küldök robbantott rajzot. szürcsög a hátsó és nincs egy kis luk amikor megnyomod lefelé és visszaengeded? olaj nem folyik? ha nem akkor tölts rá levegőt a szelepen keresztűl.
Ha jól tudom 2 szimering van és a belsőt csak úgy tudod kicserélni ha leveszed az egész kuplung oldali deklit. Legalábbis én így csináltam.
Én elhiszem hogy te motorszerelő vagy(bár sokan mondják ezt......)de vanám sok olyan alkatrész amit csak a motorgyárto forgalmaz mert nem szabvány cucc.....De mindenki aztcsinál amit akar
köszi mindenkinek a segítséget , remélem már hamarosan pályára is mehetek.Igaz már a problémára megadtátok a segítséget de feldobom a képet róla.
Azért az a 300-ft attól is függ mit kérsz, nekem pl egyben van a két szimering, kb 12 mm vastag és olyan méret ami egyik csapágyboltos sem tudott beszerezni pedig nem tudok másból olyat kérni ami 1-2 napon belül nincs. Az sajna a yamahánál van 4000-ért. Pont azért mert nem árulja más. Meg ha valami hülye csapágyboltba mész rádsózzák a sima nem forgásirányos szimeringet és 1 hét mulva elkezd folyni és kezdheted előről. Amugy a hátsó telót mennyire macerás olajjal feltölteni kipucolni mert kicsit szürcsöl, gondolom kevés az olaj. A gázt megtartja ha szétkapom? Köszi
Olvasgass vissza kicsit, mert ezeket a kérdéseket már elég sokan feltették korábban!
Hát akkor csak erre annyit tudok mondani hogy rendeljétek meg az eredetit és töltessétek fel gázzal. motorszerelőként dolgozom ugyhogy csináltam már nem eggyet. szimering között meg nincs külömbség csak annyi hogy megfizeted a márkát ugy mint pl. egy Nike terméknél. na erről ennyit
szevasztok!

gondolkodok most egy YZ250-es 2t cross gép vásárlásán és olyan kérdésem lenne,hogy normális(nem szarrá hajtott) használat mellett,mennyire szervizigényesek ezek a gépek? illetve az alkatrész árak milyenek a többi konkurenshez képest(RM,CR,KX)
2000-es körülit gondoltam venni...

köszi
Igen a vizpumpa szimeringet nemmindentipushoz kapni 1xü boltban,megkell rendelni yamaháéktól(igen drága lessz... mihezképest )
A 300 forintos annyit is ér mert ide speciális kell
miből gondolod azt,hogy nincs különbség a levegő meg a nitrogén között?Mert a tiszta nitrogén nem károsítja a gumialkatrészeket,mint a levegő.Másrészt meg nem hajlamos olyan térfogatváltozásra sem,mint a levegő.És a gáztartály azért rendesen fel tud melegedni-ezt tapasztalhattad,ha hidegben motoroztál...
Állítgatni nem a gáz nyomással kell,hanem a csavarokkal.Ha elszökött a gáz hozzáértővel kell megcsináltatni.Ez az én véleményem.De lehet csak maximalista vagyok...
Mopi mindenféleképpen először vedd ki belőle és utána bemész egy csapágy-szimeringes boltba és adnak egyet 300-forintért.
Hello nekem egy yamaha yz 80am van és a vízpumpa szimering meghalt nemtudnátok egy jó boltot ahonnan lehet ilyet rendelni.
Szia SzilajZsófi. A te problémádra pedig az a megoldás hogy az a luk az gyári mégpedig azért van ott mert mert ha a belső szimering elszál akkor olaj fog fojni rajta ha pedig a külső szál el akkor pedig víz. azaz neked elszállt a vízpumpa szimeringed de nem kell kétségbe esni mert leszeded kívűlről a 4 csavart a vízpumpánál utána leszeded a kis ventilátort és kipattintod a szimeringet és ugy kell visszarakni hogy a rugó feléd nézzen majd oksa. ha kell még valami akkor írj.
EsiSta szerintem annyi történt hogy télen nem használtad és ahogy menni szerettél volna vele a szimering elszált ez normális jelenség nagyon sok motornál. azt nézd meg hogy folyik e a teleszkópból az oil? másodszor ha nem akkor a kis palack alján van egy szelep nyugodtan fújj bele levegőt mert ezekbe levegő van a nitrogénes cucc az csak átverés hogy ne csináld meg otthon. lényegében ilyenkor az a jelenség hogy lenyomod és van benne egy kis luk mert csak a rugó csillapít.
Nem levegő van benne,hanem valamilyen inert gáz.Leggyakrabban nitrogén asszem.
Sztem jobban jársz,ha felújíttatod.plitt
Ja és lenne egy kérdésem!

A hátsó teleszkópom egyátalán nem csillapít(YZ-F 450 2003-ból). Tavaj még teljesen jó volt, de ahogy a tél után elővettem már rossz volt .
Az egyik haver aszt monta h fújjak bele a levegőtartályába de nem tom hogy egyátalán abba levegő van-e vagy valami más féle gáz vagy hogy annak egyátalán van e valami köze a lengéscsilapításhoz.

A válaszokat előre is kösz.
Helló !

Kb 2 heted ugyan ezt csinálta az én mocim is . Ne aggódj mert csak a vízpunpa tengelyének a szimeringje szált el. Egyszerűen cserélhető és olcsó(600 Ft-ért vettem egy szimering boltba)

JÓ SZERVIZELÉST!
Én kihúzom a szivatót 4-5 teligáz utánna rúgom. Több tipusnál bevált.