szia.igen.hát csak azt tudom mondani,h szerencsére más nem figyelt fel erre a hirdetésre előttem!43üórát irtak,de lehet ,még annyi sincs benne.srác akitől vettem tiven akárhány évig 2tvel motorozott.2006ban ráült erre ayz450 de nem tudta megszokni a 4t és vett megint yz250 2t-t.azóta nem is használta és most adta el,mert már sok volt rajta a por a garázsban.még csak egyszer mentem vele ,akkor is csak ugy kutyafuttából.
Ez a gép volt a hasznaltauto.hu-n akciós áron? Majd írj véleményt róla hogy hogyan szuperál, nem e volt vele valami bibi hogy ilyen olcsó volt. Esetleg még annyit hogy mégis mennyit tudtál még alkudni belőle?
a service manual(link amit küldtél)246.oldalán ahol a kipufogó robbantott rajza van,ott irja,h a powerbombos leömlő usa modelleken van.
hivatalosan yamaha fehértől van,tehát biztos,h európainak kell lennie.ez egy kicsit megzavart
.de azért kössz az infókat.
Szia. Igen az enyémen is volt powerbomb. A manual az amerikai, de a csillagos megjelölés elvileg az europai beállítás.Valahol van nekem európai manual is de meg kell keressem.
ha minden a gyári akkor érdemes a gyári értékekkel dolgozni de ha tuning akkor a manual hátuljában van egy "tuning" rész ahol az adott méretekrő és állásokról"click" tájékoztat
vagy vigyétekbe a salamonhoz
Iván Vejke hova jártok ?
Hali!
Egy kis segítség kellene! Haveromnak van egy 2005-ös YZF 250-e és a héten be szeretnénk hangolni a karbit, de nem igazán tudjuk hogyan lehetne a legjobb végeredményt elérni...
Le tudná írni valaki lépésről lépésre a menetét?
A legfőbb gondok:
-nagy gázfröccsnél fekete füstöt dob
-nem igazán úgy megy ahogy kellene
-van hogy nehezen indul (előfordul néha, hogy el se akar indulni mert beköpi a gyertyát benzinnel)
Arra gyanakodtunk hogy sokat kap! Eddig 1-el nagyobb főfúvóka volt benn, de most majd visszacseréljük gyári méretre... Nem tudom ez ennyit számít-e?! De valószínű a benzin-levegő arány sem megfelelő...
és a tiéden is powerbombos leömlő volt?mert ezen igen és a service manualba(a link amit küldtél)azt van,h az amerikai változat.ezt azért lenne fontos kideritenem,mert a teleszkopbeállitásoknál 4 kilkk különbség is van az európai és amerikai modell között
mondjuk ugy,h kihagyhatatlan volt.1tulajtol,számlával,papirjaival(yamaha fehértől).teljes kitt:gyürü,tömités,kipu.gyapot.stb.mégegy idomszett,olajszürők,nagyon jo allapot...és ár érték arányt tekintve:kihagyhatatlan volt:)
A heggesztéssel nem volt gond, hanem amint kiderült, a berugókart visszahúzó tekercsrugó ki volt gyengülve, nem tartotta rendesen a berugótengelyt vagy mi, és járó motornál be akartam hajtani a helyére a kart és odaütődött a deklinek.
A Yamahaszakik aszonták rugócsere, + hegesztés, és minden jó lesz elvileg. Hát remélem.
sziasztok,a deklit való szinü meg lehet hegeszteni.csak a megfelelő fanatikusnak kell elvinni! sokszor csináltak egy hengert nekem is de sosem lett jó addig még nem találkoztam a megfelelő szakival.őLETISZTÍTOTTA,FELMELEGÍTETTE AVIVAL HEGESZTETTE MAJD LEHŰTÖTTE MELEGÍTETTE MAJD HAGYTA A KEMENCÉVEL LEHŰNI.soha tőbbet nem repedt szét.a bácsi a PANNÓNIA gyár valamikori öntöde mérnöke volt.jó csóka az öreg PILIS CSABÁN a gumis mühelynél lakik de csak ha akar akkor melózik.attam neki pancsi cuccot és azóta kocsim alufelnijét topra centírozta elismeréssel nézték a gumisok, hát keress megfelelő szakit
hivatalosan yamaha fehértől van,tehát biztos,h európainak kell lennie.ez egy kicsit megzavart
.de azért kössz az infókat.
ha minden a gyári akkor érdemes a gyári értékekkel dolgozni de ha tuning akkor a manual hátuljában van egy "tuning" rész ahol az adott méretekrő és állásokról"click" tájékoztat
vagy vigyétekbe a salamonhoz
Iván Vejke hova jártok ?
Szerintetek érdemes utángyártott bowdennel szarakodni,vagy nyögjem ki a gyári árát valahogy?Gázbowdenszettről van szó.
Egy kis segítség kellene! Haveromnak van egy 2005-ös YZF 250-e és a héten be szeretnénk hangolni a karbit, de nem igazán tudjuk hogyan lehetne a legjobb végeredményt elérni...
Le tudná írni valaki lépésről lépésre a menetét?
A legfőbb gondok:
-nagy gázfröccsnél fekete füstöt dob
-nem igazán úgy megy ahogy kellene
-van hogy nehezen indul (előfordul néha, hogy el se akar indulni mert beköpi a gyertyát benzinnel)
Arra gyanakodtunk hogy sokat kap! Eddig 1-el nagyobb főfúvóka volt benn, de most majd visszacseréljük gyári méretre... Nem tudom ez ennyit számít-e?! De valószínű a benzin-levegő arány sem megfelelő...
http://www.kepesmotor.hu/matri...
A heggesztéssel nem volt gond, hanem amint kiderült, a berugókart visszahúzó tekercsrugó ki volt gyengülve, nem tartotta rendesen a berugótengelyt vagy mi, és járó motornál be akartam hajtani a helyére a kart és odaütődött a deklinek.
A Yamahaszakik aszonták rugócsere, + hegesztés, és minden jó lesz elvileg. Hát remélem.