Szia, ebben a topikban mindenki a kis yamit fogja ajánlani
De a Ktm-nagyon jo kis Mx2-es gép, nagy szervízigénnyel, ami nálunk nem utolsó szempont szerintem. Ha teheted akkor probálj ki minél többet, és utnna dönts!
Sziasztok tudnátok segíteni hogy milyen 4ütemű motort vegyek szerintetek 250-esbe. kb olyan 2007-eset szeretnék. már volt egy yamaha 426-os csak kicsit nagy volt. ktm sx-f 250 re mit szoltok. előre is köszi aválaszt
Hali!
Haveromnak van egy yz250F-je de hidegen elég nehezen indul. Ő ráhúzza a szivatót, a markolaton csavar egy 3/4-et és utánna rúgja, de van hogy csak a 10. rúgásra indul el!
Ti hogy csináljátok?
Szia. A Yamahán is gyári a lyuk. A vizpumpa szimeringed szált el. Ha a tengely meg van rágva cseréld azt is. kb 20e FT a tengely, csapágy, szimering. A fagyálló adja a kenést azt tegyél bele.
Csak tipp volt azért írtam hogy hondáéknál van mert ott láttam már, egy fényképpel vagy egy robbantott rajzal okosabbak lennénk. De ha ezt tegnap kérdezi ma pályán körbeszimatolok mert csak yamaha meg honda volt kint.
A vízpumpánál alul lehet lyuk, egy tehermentesítő furat és nem 1 hanem 2 szimeringed lehet és ha ott víz jön akkor az egyik, ha olaj akkora másik szimering nyiffant ki. De ez csak egy tipp mert ez a lyuk a hondánál divat, és egy szimeringcserével olcsón orvosolható.
A blokkból jön a víz?
onnan nem kéne.Max a túlfolyócsövön jöhetne,de ott sem kéne ömöljön ha gázt húzol!
Gyárilag a blokkon nincs olyan lyuk,ahol a gőz kell hogy kijöjjön-ahogy Te fogalmaztál.
képet-akkor okosabbak leszünk
Van egy 426-om (2002-ből) ,hozzá kell tennem eléggé lajikus vagyok(nem hozzáértő és elég kevés helyről tudok tanácsokat kérni.
Sokmindent átéltem vele , de a mostani úgylátszik komolyabb mint gondoltam.A vízpumpa alatt van egy lyuk ami a barátaim szerint gyári rajta ,de nem tudom mi célt szolgál.A gond a következő ,ebből a lyukből amikor gázt húzok neki ömlik kifelé a víz és nem tudunk rájönni , hogy miért csak találgatunk.lehet hogy a gőznek kellene távoznia rajta ? vagy esetleg köze lehet ahoz , hogy most lett hegesztve a hűtő?vagy netán az lehet a gond , hogy sima csapvizet tettem bele , de ezt csak abból a célból , hogy megnézzem , jó lette a hegesztés és hamarosan cserelem?
Ha van valakinek ötlete az lecci ossza meg , köszi
Elég nehéz ugy menni a szekcsői pályán ha nem engednek rá és a motoros finoman szólva is nem kívánatos ujjaban arrafelé! Akkor járunk ligetre ott legalább szívesen látnak mindenkit!
sziasztok! segitségre lenne szükségem,91 körüli yz 80-ashoz kellene komplett gyujtás,(tekercs,lendkerék..)tudnátok valami ötletet adni hol keresgéljek? az összes lehetséges bontót felhivtam,sehol semmi. esetleg valami kompatibilis gyujtásrendszer más tipusu motorról..? motrkód: 22w..köszönöm.
Kb több 100at hirdetnek valami különleges kell hogy nem találsz . . .... (ez a másik kedvencem mikor valaki nemtalál magának, és igy keres motort,föleg amikor 1"tucatmotorrol" van szó. . .)
Helló mindenkinek.
Azt szeretném kérdezni Yz 80-asnak az élettartama mennyi? km szerint kb.
Meg mennyit eszik 100km-en? Valami gyári hiba vagy ilyesmi? Elől és hátul mekkora a felni mérete? Alsó fordulaton a Cr 80-astól erősebb vagy magason inkább?
Ha csak a pályán akarsz cirkálni, akkor mindenki elöször 250-est ajánl! 450 nagyon brutális teljesítményleadásra képes, és hamar el veszi az életkedvét az adott illetönek ha nem szokott ilyenhez hozzá. ha teheted akkor probáldki mind a 2-öt, de lehetöleg pályán. ezt tudom ajánlani
De a Ktm-nagyon jo kis Mx2-es gép, nagy szervízigénnyel, ami nálunk nem utolsó szempont szerintem. Ha teheted akkor probálj ki minél többet, és utnna dönts!
Haveromnak van egy yz250F-je de hidegen elég nehezen indul. Ő ráhúzza a szivatót, a markolaton csavar egy 3/4-et és utánna rúgja, de van hogy csak a 10. rúgásra indul el!
Ti hogy csináljátok?
onnan nem kéne.Max a túlfolyócsövön jöhetne,de ott sem kéne ömöljön ha gázt húzol!
Gyárilag a blokkon nincs olyan lyuk,ahol a gőz kell hogy kijöjjön-ahogy Te fogalmaztál.
képet-akkor okosabbak leszünk
Van egy 426-om (2002-ből) ,hozzá kell tennem eléggé lajikus vagyok(nem hozzáértő és elég kevés helyről tudok tanácsokat kérni.
Sokmindent átéltem vele , de a mostani úgylátszik komolyabb mint gondoltam.A vízpumpa alatt van egy lyuk ami a barátaim szerint gyári rajta ,de nem tudom mi célt szolgál.A gond a következő ,ebből a lyukből amikor gázt húzok neki ömlik kifelé a víz és nem tudunk rájönni , hogy miért csak találgatunk.lehet hogy a gőznek kellene távoznia rajta ? vagy esetleg köze lehet ahoz , hogy most lett hegesztve a hűtő?vagy netán az lehet a gond , hogy sima csapvizet tettem bele , de ezt csak abból a célból , hogy megnézzem , jó lette a hegesztés és hamarosan cserelem?
Ha van valakinek ötlete az lecci ossza meg , köszi
Aki tud eladó 2 vagy 4 ütemű yz-t az legyen szíves szóljon
köszi
Azt szeretném kérdezni Yz 80-asnak az élettartama mennyi? km szerint kb.
Meg mennyit eszik 100km-en? Valami gyári hiba vagy ilyesmi? Elől és hátul mekkora a felni mérete? Alsó fordulaton a Cr 80-astól erősebb vagy magason inkább?
Bárki is ír előre is köszönöm.