Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
túl vékony az 5w-s ne rakjál azt bele.Motorosboltba keress olajat,mert a benzinkúton direkt motorba való olajat nem biztos hogy találsz.és akkor már vehetnél direkt kétüteműbe való váltóolajat,mert olyan is van!
ÜDV!
Ilyenkor nyáron pang a motoreladás vagy csak én nem tudom eladni a vasat? :)
Szerintetek jó az 5w30-as olaj is az yz váltóba?
Mert 10 benzinkutból eddig egyen se kaptam 10w30-as olajat.
Nekem is ilyen és nekem is YZ-m van.
De nekem megvannak kopva a lamellák, és az előző tulajnál belekerült egy plusz lamella, hogy ne csússzon meg...
Télen cseréljük a kuplunglamellákat, rugókat (ami szükséges), ha megcsúszik akkor hamarabb , azt meglátjuk utána milyen lesz.
Dettto!
Ha ez megnyugtat nekem az összes YZ-m ilyen volt. Tedd sebességbe indítás előtt majd húzd be a kuplungot és told meg a mocit, ez kicsit segít az első indításnál és akkor nem kattan akkorát a váltó.
Eladó az YZ 125-öm '04. Megtaláljátok eladó holmiknál.
A légszűrővel egyszer motoroztam.Én a csapágyra gyanakszok hogy kivan kopva és ahogy forog súrlódnak a golyók és azért melegedhet.. Szóval ahogy megkaptam a fizetésem veszek is 2 új csapágyat...Amúgy új prox dugattyú, prox hajtókar, szimeringek, kihajtásnál új koyo csapágy itt is új szimering, váltónál is szimering, vízpumpa szimering. Csak a csapágy lehet...
Nem akad csak olyan mintha szorulna és szerintem ezért melegszik a motor mint az állat ezért is forrt fel a víz..
Ebben a motorban volt a csapágy..Felmelegítve volt leszedve aztán visszarakva...Rendesen raktam össze, már vagy 3szor húztam szét..
használt csapágy főtengelyre? amit elvileg valahonnan már leütöttek, na ilyet se hallottam még. Nekem az uj csapágy lett megütve meg is akadt a főtengelyem 6 nyélen és akkorát feküdtem mint még soha! jól össze van rakva minden? kihézagolva ami kell stb.?
Hali,

hogyan szorul, és hol?
A motornak normális a hangja? Nézd meg a karbit,hogy tiszta-e(bár ha összeraktad akkor gondolom), meg a karbi beállításait ellenörizd jók-e.
Légszürö rendben?
Helo! Összeraktam a motoromat és amikor menni szeretnék vele valami szorul.. Hiába húzom nem gyorsul olyan érzés mint amikor befog a fék..Power benyit de jelentősebb változást akkor sem érzek...
Ráadásképpen forr a víz is...
Csapágyat cseréltem de egy alig használt csapágyat raktam bele nem újat. Lehetséges hogy amikor kapja a fordulatot a csapágy megszorul?
Amikor rugdosom akkor meg se érzem hogy szorulna..
krosszmotorok.hu
Sziasztok ! Van egy 25ös yz-m ( 2001)es és hát sikerült elcsavarnom a hűtőmet.... elspriccolt. És kéne egy "új" (persze nem gyári) segítségeteket kérném, a fél világot betelefonáltam már , ebay en se találtam.. szóval aki ismer olyat aki cross,enduro-t bont vagy esetleg lehet van neki alkatrésze és megadná az elérhetőségét (telszám) akkor azt nagyon megköszönném.

Elérhetőségeim : telefon: 0630- 515 8098 , emailem : david_ka@citromail.hu

köszi szépen
kuplungproblémánál kérném a segítségeteket ! probléma oka 1esben behúzott kuplungnál (a motor nem jár) megtolom a motort és érzem hogy nehézkesen mozdul meg mintha a kuplung nem emelne ki rendesen ! amire eddig rájöttem : a kosaramon kevéske beverődést vettem észre ezt finoman ép hogy csak kisíkoltam, behúzom a kuplungot és a lamellák nem csúsznak teljesen szét csak egy hangyafasznyit,pedig nincs mibe akadjanak meg a lamellák ! próbáltam spannolni a rugón egy + alátét segítségével megmértem a lamellákat határértékhez képest megfelelő viszont a fém lamellák el vannak színeződve gondolom melegüka volt valamikor ! a motor az egy beválltós típus úgyhogy motorolaj van a váltóban is ! Kérlek segítsetek ! kössz
Eladó Yamaha YZ/WR 450/426/400 supermoto kerékszett !
3,5/5 colos kiszerelésben gyári agyakra fűzve ! 90 % os láncszettel 320 as úszós tárcsával átalakítóval ! Ára:140e
helló
nekem ilyen motorom van. Én meg vagyok vele elégedve. Motorja erős.. nekem sok is.. alkatrésszel nincs gond mert nem régi a motor és nem is egy "nevesincs" márka így szinte bármelyik motoros boltba kapsz hozzá cuccokat. Nekem lekopgjam(koppkopp ) nem volt gond eddig a váltóval. jahh és az én gépem eladó mint már irtam sok nekem ez vmi szelídebb jószágra vágyok:D
Köszi!
Mint más terepmotornál,úgyis az aktuális motor állapota a döntő és szervízigényes,mint minden cross.
Ha minden rendben sokat elmegy.Gyengéje a váltó,ha elkezdi dobálni cserélni kell a fogaskerekeket.Leggyakrabban 4,5 sebbességgel van gond.Árak:dugattyú40körül,vezlánc 10 körül,hajtókar megintcsak 40 körül fogaskerekek változó de 20 körül ha jól emlékszem max.
Szerintem hobbi szinten el lehet endurozgatni a 400-al, 426-al.Igaz lehet rossz összehasonlítás,de külföldön hány 250es japó crosst endurósítanak?a váltót ott nem variálják.
Én mondjuk azért vettem 400-at, mert erre volt pénzem,és nem bántam meg.Mind a négy évszakban jól lehet használni.
Nem mondom,hogy újabbat nem fogadnék el,de nem tudnék dönteni,h wr,vagy yz.Talán a 400/426 után jöttek ki jobban a különbségek a két szakág között és ezek még azok,amik jók kompromisszumokkal mindkettőre.
Sziasztok. Én is az Yz 426-ról érdeklődnék. Motor vásárlás előtt állok és érdekelnének vélemények a motorról. Mennyire szerviz igényes, kb mennyi üzemórát megy el egy felújítással és az kb mennyibe kerül ezen? A használata még csak lazább crossozás, terepezés lenne. Nem endurót szeretnék:) Előre is köszi!
Endurózni endurót vegyél, ne crossmocit. Fordított esetben még elmenne, de így nem. Igaz ez csak magánvélemény. Endurónál mások az áttételek, már blokkon belül, más a rugózás, hűtés stb. Egyáltalán nem számít, hogy csak hétvégente használnád. Nem tudom, hogy milyen szinten nyomod, de hobbyra mondjuk tökéletes egy drz, nem olyan szervízigényes mint a versenymotorok. Ha pedig keményen adod elő, akkor csakis versenygép, de akkor is enduró nem pedig cross.
Dani016 Én még nem újítottam fel egy motoromat sem de én úgy hallottam hogy nem árt neki ha nemhogy egy de inkább 2-3 tank benzinnel bejáratod. Ezalatt nem azt értem hogy az udvarban ürasben járasd a motort
Halihó. yzf426-ról valakinek tapasztalat?mennyire jó endurozni( 7végenkénti motorás)?
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem felétek, egy 92-es YZ125-ről lenne szó.
Most cserélek benne dugót, elvileg hétfőn jön meg a cucc.
Most B-s dugó fog belemenni. Szerintetek kell bejáratni min. 1 tankkal vagy nem muszály?
Félek hogy megfog ragadni vagy valami.

Előre is köszi a válaszokat.