Ránézésre van értelme foglalkozni vele.
Nekem a felújítás 230 volt.
A zörgés relatív.Ezek eleve hangosabbak.Bele nem tudsz látni.Nézd meg a telókat,himbarendszer nem lóg-e.Ha rendben,próbáld ki ,de próbáld meg úgy kipróbálni,hogy végigváltod az összes sebességet.Legkönnyebben a 4-5-diket dobja ki,ha rossz a váltó.Ezt úgy tudod hogy 5dikben felgyorsítasz és magasabb fordulaton,ahol reő van a motorban megcibálgatod a gázt.ha kidobja akkor lehet fogaskereket cserélni.Egy fogaskerék 10E körül van,de illik párban cserélni.
Ha minden ok,és jól indul(hidegen-melegen)akkor kérd meg,hogy vegye le az ülést nézd meg a légszűrőt.Tisztának kell lennie.Ha nem tiszta kérd meg h vegye ki a légszűrőt.A légszűrő mögött nem szabad semmi piszoknak lenni.Ez nem nagy kérés nyugodtan elvárhatod.Ezzel képet kapsz,hogy mennyire figyelt oda.
Típushiba a váltón kívül nem nagyon van.Általánosan kell átnézni rendesen.
Kipróbálásnál vigyázz össze ne törd magad.
msn-en nem sokat vagyok,mert tanulok.ide felnézek többször egy nap.
ez a faszi 2t re cserélné ! ki tudja miért ? lehet szopott vele azt inkább marad a 2 ütemnél ! a szelepügyben kérdezd meg mekkora a lapkák mérete ha kb 2mm felett van akkor fasza de 5db szelep 25 ezer max
hagja fontos ne legyen nagyon ciripelős csattogós hangja, a fasza hang amikor csak kicsit lehet hallani a vez lánc suhogását illetve a szelepek halkabb zakatolását, hever 426 sának ilyen hangja van abban új minden ! nézd meg nem hiányzik-e semmi a blokkból esetlegesen egy láncsakadásnál kiba*ot darab valahonnan olajat szagolt meg a tesztkör után ha benzinszegú akkor kérdezd meg mikori az olaj ! fontos ha benzines akkor szelepszár szimeringek vagy kopottak a gyűrűk! kerékcsapágyak ! mozgasd meg a kerekeket terheletlen állapotban kotyogás + 10 ezereket jelent + ha a lengővilla illetve a himba is lóg vagy kotyog akkor +10 ezrek megint érdemes megfigyelni az alapjáratát is ha nagyon darabos akkkor ott valami hibádzik a kipufogó nincsen hangolva megfelelően vagy nem fasza az égés stb alapból is darabos egy kicsit ! de azért füllel jól halható ha valami nem passzol ! érdemes olyan embert is magaddal vinni aki ült már hasonló motoron és tudja mit mutata a paripa a megfelelő gázfordulatnál pl az enyém igaz 450es meg wr is de az ha 3dik 4dik be szedi az elejét ! sok sikert hozzá remélem tudtam segíteni !
Hali!
Hát köszi szépen. És ez a felújítás neked kb mennyiben volt cakk pakk? Mert a faszi azt mondta h most lett átnézetve a szelepeknél a lemezkék (annyira nem vágom h mi az) és azok jók meg minden fasza rajta pöccre indul nem csörög zörög. A váltón kívül mire figyeljek oda esetleges típushiba? 480-at kér érte ha 450-be odaadná az reális ár lenne érte?
http://www.hasznaltauto.hu/2926917_yamaha_yz_199
9
na ez az atsz van msn címed esetleg?
hali
én ősszel vettem egy 400ast.Általános állapota jónak mondható volt.De aztán egyre hangosabb lett,gondoltam megnézetem már ha úgyis minimum egy vezérműláncot cserélni kell.
Nahát lett belőle egy generál -főtengelyfelújítás,dugó,szelepek.Minden pont csere határán volt.5 váltófogaskereket cseréltettem ki.Meg egy léptetővillát.
Igen,talán gyengébb a váltójuk.Én most pl. úgy voltam a váltóval,hogy lehetne itt spórolni,hogy nem cseréltettem volna csak 2-t,mert a többin csak kezdeti kopás volt a kapcsolókörmökön,és lehet elment volna még fél évet,de sztem nem éri meg újra szétborítani.Így 100%os a váltó és ha azt nézzük az enyém már 11 éves.Ha még 8 évet is bír ki még ki nem szarja le annyi idő alatt már illik.
Összességében nagyon jó kis motor én nagyon szeretem és csak ajánlani tudom.
426-ban meg titánszelepek vannak,azok érzékenyebbek az elhanyagolásra.De bele lehet tenni a 400asba is való acélszelepeket és abból egy garnitúra kb fele vagy negyed annyi mint a titánszelepből egy :)
A lényeg,hogy számíts arra,mint bármelyik más használt crossnál,hogy nem mindegy kié volt-ennek fényében az állapot is attól függ,hogy mennyire volt karban tartva.
Hali!
Néztem a neten egy yz400-ast 1999-es mit tudtok a tipusról?
ez és egy 426-os között variálok de a 426-osra nincs elég gempám.
Úgy hallottam ezek váltóhibásak vélemény róla?
Esetleg ha van itt 400,426 tulajdonos aki eladná várom jelentkezését.
Kérlek segítsetek fontos lenne!
Sziasztok! Van egy eladó Yz250F motorom. Van hozzá Sm szett és cross is. Cross 850.000.- Ft SuperMoto: 1.250.000.- Ft + vannak hozzá még dolgok! Ha vkit érdekel az szóljon!
Hy CROSSaságok! Lenne kedvetek lejönni egyik 7végén a dirtparkba egy közös motorozásra? Időpontot még nemtudok, ha van kedvetek akkor beszéljünk meg egy időt és mehetünk is már nembirom versenyre nem mehetek úgyse pálya nélkül meg én nem birom ki
szia.pattitsd ki a porvédőt,mosd ki a mögötte lévő szutykot! egy vékony hézagmérőt ovatosan tegyél a szimering alá és forgasd körbe,aztán mégegy párszor de akkor már nyomj mellé levegővel,,,ez kiviszi a koszt,de az a probléma hogy befelé,ha meg sok olaj kicsurgott akkor nem lessz a csillapítás tökéletes...az egyliter olaj meg elég csak nem biztos hogy jó is mert szerintem sok,nekem keményebb lett mert lehet nem kell bele ennyi,de majd szétszedem és próbálkozom kevesebbel
Helló skacok! 2002-es Yz 125-nek ahova rámegy a kipufogó annak a "nyilásnak" mekkora a külső mérete? beindult a tákolhatnékom a válasz nem fontos annyira(bár jó volna tudni) mert úgyse fog megvalósulni
ha nem jó,,akkor cseréld.most cseréltem 5000 volt a kettő+olaj,én 7,5-öst raktam bele de nem vagyok bisztos a 5-deci olajban mert kemény lett!kell segítség akkor írj,majd figyelem az oldalt,,,és van egy beütő cucc amivel nem lehet elcseszni
Wiktoor. első telóba kb a 2 szimering gyári olyan 5ezer ft ugyhogy érdemesebb azt venni mert ha simát veszel az 3ezer párba ugyhogy nem nagy külömbség de azért nem annyira sima mert dupla külsős szimering való bele. előszőr van egy por lehúzó és utána jön csak a dupla szimering.ha kell szólj és küldök egy robbantottrajzot hozzá amugy nem nehéz kicserélni persze ha értesz hozzá egy picit.
helló!
yzf 426-on első teló szimeringet akarok cserélni, szerintetek jó a szimeringboltból vett sima szimering vagy érdemes a gyárit megvenni? meg milyen és mennyi olaj kell bele?
előre is köszi: Viktor
Nekem a felújítás 230 volt.
A zörgés relatív.Ezek eleve hangosabbak.Bele nem tudsz látni.Nézd meg a telókat,himbarendszer nem lóg-e.Ha rendben,próbáld ki ,de próbáld meg úgy kipróbálni,hogy végigváltod az összes sebességet.Legkönnyebben a 4-5-diket dobja ki,ha rossz a váltó.Ezt úgy tudod hogy 5dikben felgyorsítasz és magasabb fordulaton,ahol reő van a motorban megcibálgatod a gázt.ha kidobja akkor lehet fogaskereket cserélni.Egy fogaskerék 10E körül van,de illik párban cserélni.
Ha minden ok,és jól indul(hidegen-melegen)akkor kérd meg,hogy vegye le az ülést nézd meg a légszűrőt.Tisztának kell lennie.Ha nem tiszta kérd meg h vegye ki a légszűrőt.A légszűrő mögött nem szabad semmi piszoknak lenni.Ez nem nagy kérés nyugodtan elvárhatod.Ezzel képet kapsz,hogy mennyire figyelt oda.
Típushiba a váltón kívül nem nagyon van.Általánosan kell átnézni rendesen.
Kipróbálásnál vigyázz össze ne törd magad.
msn-en nem sokat vagyok,mert tanulok.ide felnézek többször egy nap.