dt 125 utánna wr 450 hasonló a te elképzelésedhez !
krosszozni szeretnél vagy endúrózni hobby szinten?, mert én az első alkalommal amikor voltam crossplaccon majd be tam annyira fájtak a kezeim nehéz tartani ha nyelet adsz neki kanyar után csúszol hátra az ülésen a karjaid meg csak feszülnek ! viszont ha komolyabban gondolad a crossot akkor 250 4t hid le jobb mint a +20 ps sokkal jobban motorozható meg gondolom egy dt után még az alapok elsajátításánál tarthatsz én is kb ilyen szinten lehettem ! vad az tuti kondi kell hozzá főleg ha komolyabban gondolod nem ökörködés szinten és 6 körnél többet akarsz menni tűrhető tempóban !
Megnéztük a szekcsői pályát elég ramaty állapotban van, jó lenne ha rendbe tennék akkor sztem többen is mennének. A mágocsi talán jó maradt a hétvége után. Azt is meg lehetne próbálni, de eddig ugy néz ki hogy, csak szombat hajnalban jövök meg a melóbol és utánna nem sok kedvem lesz ugrálni csak aludni.
Sajnos nem.Nincs össze jelölve ez tuti.A táv,ami a jeladó,és jelfogó közt van,az pedig nem módositható.A jelfogó fikszen rögzitett,csak az alaplapot lehet ide.oda tollni.Abban nem kicsit van igazad,hogy az előgyujtás változik.Láttam ahogy nyeleztem a gázt,úgy változott a gyújtás jelek közti táv.Betyár kiváncsi vagyok hogy ez hogy oldható meg.
Szerintem ősze van jelölve az alaplap +a blokk! Azonkívül csak a jeladó távolságát kell beállítani hézagmérővel és ennyi nem kell hozzá stróbi. Fordulatszám függvényében váltózik az előgyújtás is úgyhogy hiába nézed.
Hali skacok!Kérdés:Esetleg valaki csinált már gyujtás beállitást ilyen gyári cross-on?Itt basszus sem akksi,sem semmi nincs Van gyujtás stoboszkópom,de a gép alapjáraton ha ketyeg,a két jel (lendkeék vs alaplap)az nem passzol össze egyvonalba.Ha a strobi-val szugerálom a két jel közti távolság mondhatni állandóan ugyan annyi.Vagy!Van egy bizonyos fordulattartomány ahol!Ott kell beállitani?Nem értem.Indul a sárkány mindig,csak ránéztem a gyujtásra és ezt vettem észre.Előre is köszi a segitséget!
Nekem is volt perselyes motorom, miután elrepedt a hengerem javíthatatlanul. Semmi gondom nem is volt vele, de mivel mások már sokat szívtak a méretpontatlan! Wiseco persellyel én inkább csináltattam a Fehér Gézával (picit drágább volt, mint a wiseco) és semmi hátrányát nem éreztem, nem volt érezhetően gyengébb és a dugó t sem ette soha, ugyanazt a Total racing 2T-t használtam a nicasilhoz is és a perselyhez is.
szia szása. mielőtt szétszednétek azt a motort halgattasd meg valakivel akinek van tapasztalata mert szépen okosítottak,de kimaradt belőle a súber meg az hogy KIPUFOGÓSZELEP ami igen csörgős fölleg ha az előfeszítő rugó el szált.előbb nézzétek át aztán szedessétek szét mert megéri
Meglátjuk kinek, hogy kell menni melózni és kiderül. Jó lenne már ott is menni , főleg a mai mágocsi nyálcsorgatás után. Kamionnal már nem tudunk menni mert eladtam őket
Na ,akkor ismrős már mindenki! Hétvégén szerintem gurulunk pár kört Szekcsőn,talán Szombaton,ha gondoljátok összebeszélünk,mert alig járnak páran,pedig jo a pálya és sokszor egyedűl kenem,de úgy nem az igazi, 5-6 fő a maradék kemény mag,de ők is ritkán érnek rá!Megint kamionnal jöttök?A múltkor azt hittem az Everts jött!Alig mertem lepakolni!
Szia Szása,ha a motor alapjáraton csörög,ami 2 ütemnél nem ritka,van pár dolog amit probálj ki!Pl ha behúzod a kuplungot és csendesedik,nyílván a kuplungnál van galiba(kuplungkosár,lamella,csapágyazás)amúgy,főten
gely csapágy,hajtókar,dugó más mi zöröghet egy 2T-ben?(a hengerfej csavarok csak megvanak húzva :D)Ja és imádkozz,hogy ne legyen perselyezve a henger! bár nan aki esküszik rá!Nézd meg minél előbb,nehogy akkor álljon meg mikor nem kellene!
Sziasztok!
Szeretném, ha segítenétek. A bátyám vett a napokban egy YZ 250 2T 2003-as gépet és a motorjának van fémes ciripelő hangja. Mi lehet a problémája és, hogy lehet-e használni így? Előre is köszönöm a segítségeteket.
Viki.
dt 125 utánna wr 450 hasonló a te elképzelésedhez !
krosszozni szeretnél vagy endúrózni hobby szinten?, mert én az első alkalommal amikor voltam crossplaccon majd be tam annyira fájtak a kezeim nehéz tartani ha nyelet adsz neki kanyar után csúszol hátra az ülésen a karjaid meg csak feszülnek ! viszont ha komolyabban gondolad a crossot akkor 250 4t hid le jobb mint a +20 ps sokkal jobban motorozható meg gondolom egy dt után még az alapok elsajátításánál tarthatsz én is kb ilyen szinten lehettem ! vad az tuti kondi kell hozzá főleg ha komolyabban gondolod nem ökörködés szinten és 6 körnél többet akarsz menni tűrhető tempóban !