ROBI2227 a motorodban valószinű elvan törve vagy görbülve a léptető villa tengely!ez egy üreges cső amin van egy furat ami rögzíti a villát ez szokott törni a taposástol.ettöl dobálja a sebességet ha használod nagy baj lehet,,ez 12000 ft de kell 2 kapcsolódó fogas kereket cserélni 30000,de ha használod ez 10xese is lessz+szerelés
Próbálj más gyertyát.Nekem a 400asban talán brisk de az biztos,hogy 2 pólusú van.Na az nagyon bevált ismerősnek is az van 426ban.mindig jól indul hidegen melegen és régóta megvan.
Nekem a gépkönyvben az ngk mellett még a denso u24esr-n gyertyát írja.Esetleg próbáld azt.
sziasztok!
segítség kellene.. az a helyzet h kb 4 motorozásonként szét megy 1 gyertyám.. gondolatom szerint ez nem túl egészséges.. gondoltam rá h hibás volt a gyertya na de 3 egymás után?!..vkinek hasonló tapasztalata volt már? jah és YZF 426-ról lenne szó
Mi lehet a probléma akkor, ha olyan hangot ad a motor főleg 3dikban, mint amikor kanyar előtt fékezel és a gödrökbe csattog a lánc, csak nálam folyamatosan kattog menet közben, ha húzom a gázt? A láncot feszítettem, lazítottam de ugyanúgy csinálja.
Attól félek h let a belsejében van vmi gond, mert pályán kezdte csinálni.
köszi a segítséget nemsokára elmegyünk és megnézzük a gépet, de amúgy nekem cssak azért kéne, h elvigyék a dt-t én elcserélném az yz-re és az yz-t eladnám. abból az árából vennék egy 250-350 es endurot
Hali! Ez az évjárat 250-300 körül megy, attól függ, hogy a dt-d mikori mert azt nem írtad.Nézz utána és gondold át neked mennyit ér. Haveroknak volt pár dt azért azokat ehhez képest fillérekből fent lehetett tartani. Alkatrészárak mint minden krosszmotorhoz elég magasak, szinte mintha ujhoz vennéd. pl: himbafelújítás 25 , ha nem gyári kittett veszel akkor is, dugó+hajtókar 30 körül, évente azért illik cserélni ha nem versenyzel akkor is legalább a dugót. Vízpumbaszimeringet cseréltem most 6000-ért. Ha a dekni törik, reped ez az évjárat még jól hegeszthető. Élményben köze nincs a dt-hez amit nyújt persze fogyasztásban sem. Futóműve jól állítható, ha veszed a himbát mozgasd meg mert ha lóg sokat lehet alkudni mert drága a felújítás. Ha nem nikaszilos nem akkora gond (bár ezzen lehet nem mindenki ért egyet) persellyel is elmész 5 dugót és nem kell félni hogy repedten veszed és felkenődik.Szart szinte egyik nagy japán márka sem gyárt persze mindig vannak hibák. Na eleget irogattam ha érdekel valami még kérdezz!
sziasztok! a segítségetekre lenne szükségem! felajánlottak nekem egy yamaha yz250-es motort a yamaha dt125r motoromért cserébe. az yz-n ki lett cserélve e-h fogaskerék, lánc, fékbetét, elvileg fel lett újítva, új hátsógumi. az enyémre több mint 100 000 ft-ot kültöttem. és szerintetek megérné e a csere? ja és az yz 1993-as évjárat. elvileg túl erős neki és nehéz berúgni, mert nagy a kompresszió... mennyi ezekhez a motorokhoz az alkarész milyen az alkatrészellátás és 1-2 tapasztalatot írjatok le légyszi előre is köszönöm: dani
Ha idáig nem csinálta és csak most kezdte akkor lehet hogy átenged a hengerfej tömítés és beledolgozik a vízrendszerbe, de először próbáld leengedni a régi fagyállót, kimosni a rendszert és újjal feltölteni. Esztergomban a Suzuki gyárban történt hasonló, ugyanis gyártási hibás hengerfej tömítés került bele az új autókba, amit úgy ellenőriztek hogy 300bar nyomással megnyomták a gyertya helyén, és 1500 autóban motort kellett cserélni.
Nekem a gépkönyvben az ngk mellett még a denso u24esr-n gyertyát írja.Esetleg próbáld azt.
segítség kellene.. az a helyzet h kb 4 motorozásonként szét megy 1 gyertyám.. gondolatom szerint ez nem túl egészséges.. gondoltam rá h hibás volt a gyertya na de 3 egymás után?!..vkinek hasonló tapasztalata volt már? jah és YZF 426-ról lenne szó
Attól félek h let a belsejében van vmi gond, mert pályán kezdte csinálni.