Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok
kezdő cross-os leszek, csak nem tudok dönteni. eladom jelenlegi motorom és váltok crossra, egy frankó "alap" elsajátításához. 2 évig mindenképpen crossmotor lesz, amíg le nem rakom nagy A-t. ezután maradna a motor még.....Mindenképpen 4 ütemű motort szeretnék. A márka számomra lényegtelen, 250 v 450-t szeretnék, ezek közül nem tudok dönteni. félek, h egy idő után a 250 kicsi lenne, de pénzem nem lenne a cserére, meg amennyivel kisebb a teljesítménye, annál gyorsabban használódna/kopna. 600.000Ft körül szeretnék vásárolni amúgy, tudnátok segíteni?
Üdv: Félix
Mert nekem már a 140-es sem fér el,és mikor érkezek,szépen polírozza a kipuffot.Csak ha ezt is tényleg megkérdezné!
Az ilyen okos kérdéseket én is nagyon szeretem, ennél már csak az jobb, amikor megkérdezik, mennyit megy végre :) valamint miért nincs rajta legalább 160-as gumi
Üdv emberek!
Én is boldog tulajdonosa vagyok egy 2008-as 250es YZ-F-nek.
Viszont nagyon rávagyok kattanva még mindig a 125-re.
Ismer valaki esetleg alig használt, szinte zsír új YZ 125-öt? 2009-2008-asat? Mert erősen gondolkodok a cserében.
A válasz képpel mellékelve.Valószinű hogy kérdésed rossz fórumban tetted fel,mert itt csak isteníteni tudják a YAMAHA-t az itt levők.Vagy ha mégsem,akkor is ez egy elba..ott kérdés nem?
cross platzon 100%
Jól emléxem tevagy aki már feltette ezt az iszonyuan fontos és hülye kérdést,csak más tipusokkal Kurvára ember függő dolog hogy melyik lessz jobb
NEM!
sziasztok! egy 2008as yz450f veri terepen az aprilia rxv 550est választ köszi!
Sziasztok. Valaki tud valamit a Piliscsévi pálya állapotáról?
vízpumpa felett a powernek a kis ablakát tudod leszedni és onnan szokott folyni az olaj
jogos a velemeny !
Kösz srácok!
Csak azért akarom ellenőrizni a szintet, mert a hengertalp környékén a vízpumpa felett mindig olajos egy picit.
Nem tudom pontosan behatárolni honnan jön, de én főtengelyszimeringre gondoltam, azért akartam ellenőrizni a dolgot.
A henger talpánál a vízpumpa felett van egy műanyag darab, mindig ott lesz olajos.
Mond ez nektek vmit?
De a 7,5 dl a leengedett mennyiség, blokk szét-összénél szerintem több kell bele. Amúgy nem kell nézegetni két csere között, ha jó a blokk, nekem soha nem fogyott belőle.
Ez remek hír
De jó a 450 4T is csak költségesebb, ha elromlik (de nem szabad erre gondolni )
Sztem a 250 2T-hez jobb kondi kell, mint egy 450 4T-hez, ha ugyanolyan tempóban akarsz motorozni pályán. Ezt tapasztalatból tudom... (legalábbis én így ítéltem meg)
De ha 1decivel kevesebbet raksz azsem baj ..mindet ugysemtudod leengedni..
A fékpedál visszahúzó rugó mögött keresd. Ott van egy uolyan 6-os csavar, mint amik a deklit fogják fel. Ez viszont csak egy nívó csavar. Amúgy engedd le és ha kicsepegett tölts bele 7.5 dl-t oszt jól van. Nem kell azt a csavar tekergetni
kukucskáló ablak van rajt
Sziasztok!
96-os yz-n merre találom az olajnívó csavart? A kuplungot fedő deknire fel van írva a mennyiség (750 cm3), de nívót nem láttam sehol.
Ennyire vak lennék?
A szekcsői pályát Szombaton tesszük rendbe, egész nap kint lesz egy gép,Vasárnaptól már használható!
Talán itt írta valaki hogy eladta a 426-ost és vett helyette 250-es kétüteműt, mert sok volt neki és nem bírta a 4-t megszokni. Biztos kell hozzá kondi, lehet nem a legjobb tanulómotor, de mindent ki kell próbálni különben unalmas az élet!
Lehet tenni igen. Figyelj, minden fejben döl el, nekem is 125 endurom volt utánna pedig 250 yz
Ésszel csinálod nemlessz gond a motofék és az hogy nemkell annyit "gépészkedni"szokatlan lesz..