Nalam mar mondjuk 10 ezrenkent van az olajcsere,szürö meg 20 ezrenkent (de en azert olajcserenkent lecsereltetem a szüröt is).
Olajbol meg a Motult hasznalom,de most legutobb a Yamaha uj olajat "tukmaltak" ram,vmi Yamatube vagy mi a neve...
Az arukat viszont nem irnam.
Köszi az infót.
Én is azt az olajat néztem ki magamnak. Már csak annak kell utánajárnom, hogy a környéken hol árulnak Castrol olajokat. Gondolom ott ennek a beszerzése sem okozhat gondot.
Nézegettem a györi City bike weboldalát. Van online shop is és néhány alkatrész kifejezetten ólcsónak tűnt. pl. első fékbetét, olajszűrő. A típushoz való keresés kicsit macerás, mert az alkatrészgyártó saját honlapján kell megkeresni a megfelelő termékkódot, de végülis megoldható.
nos ha jol tudom 12.000 km -t kell olaj szűrőt cserélni 6.000 km-t az olajat
én a castrol actevo-t fél szintetiket 10w-40 et ajánlom ez a gyári is ha jól tudom és nem eszi az olajat a szintetiket zabálja az xjr. Én ezt tapasztaltam
egy sziplan olaj csere 3 liter, szűrő esetén 3,35 kell mert 100%-an nem tudod le engedni az olajat belőle
4 liter nem árt hogy utanna tudj majd önteni ha kell
XXX cáfolj ha nincs igazam.
Hello mindenkinek!
Ujra itt.
Letelt a 2 het szabadsag.
Addig viszont eleg jol felporgott a forum!
Szoval udv mindenkinek Londonbol!
Sosy-tol mar epp kerdezni akartam,merre lakik,de olvasom,hogy mar visszakoltozott.
Jo lett volna mas xjr fannal is talalkozni itt.Marmint magyarral.
Ideje lesz megneznem a gyertyakat,egesz uton meloba,akadozott a motor,rangatott.
No,akkor nem vagy egy unalmas ember,van jartassagod jopar dologban.Inkabb Apummal talalnal ezekben szot,Ö meg hidraulival s elektronikaval foglalkozik egy helyi cegnel.
De a külföldi melot jol irod,en is x eve hajozom s nem fizetnek rosszul,nemis akarom abbahagyni meg par evig.
De hogy meg ezek mellett a fösulit is nyomod...Aaaz szep!
kint egy magyar srácnak dolgoztam feketén minimál bérért de azért panaszra nem volt okom csak annyi hogy jobban is fizethetett volna
el kellet volna mennem magánzóba jobban jártam volna szép pénzeket lehet kint keresni főleg szolgáltatásból
meg tervezem is a vissza menetelt ha meg lesz a suli, de ez még sok idő addig sok minden megváltozhat
Iiiiii még london van beállítva?
akkor át állítom
Segéd melót csináltam Asztalos festés csempézés vízvezeték szerelés stb ....
de már itthon vagyok 2 éve
most épp Project manager vagyok egy acél szerkezeteket gyártó cégnél és a Caterpillar Franciaország, Belgiumi gyáraiba gyártunk földmunka gépek rakodó szárait kanálmozgató és letalpaló egységeit. Ez az egyik projektem a másik Teupen Németországi cégnek önjáro emelő kosaras gépeknek alvázát és forgó zsámolyát csináljuk ez proto típus a harmadik ami még hozzám tartozik az JCB United Kingdom -nak villaszerkezeteket
most épp csak ennyivel foglalkozom kissé fárasztó mellete meg fő suli semmi szabadidő
Haliho,elment mindenki sielni?
Latom mindenki elfoglalt.
No,hogy meg elfoglaltabbak legyetek egy kis olvasnivaloval szolgalok mar : www.motorland.hu
Ezen belül menjetek a "Bemutatjuk" cimszora s keressetek az :
"Összehasonlito: Big Naked XJR-Bandit-ZRX"-re avagy az "Összehasonlito: Big Naked XJR-Bandit II."-re.
Kellemes idötöltest!
nekem is 532 volt fent de tényleg nem tud annyival többet mint az 530
532 vel bele ment 38.000 km de az a totál max már az első lánckerekemen totál elkoptak a fogak
én ugy vagyok vele 532 akkor lesz rajta leg közelebb mikor majd a motor teljesítményt 130Le fölött lesz vagy majd közelít hozzá de amíg csak 98 elég ez :)
Az én vasamon is 532-es van és szerencsére olcsóbban meg tudom venni a listaárnál. Összesen egy embert ismerek, aki hozzám hasonlóan hajtja az xjr-t, ráadásul már mindkét méretű láncszettet elhasznált új korától. Az 532-es valamivel többet bírt a srácnál, de azért nem annyival többet, mint az ára indokolná. Ha jól tudom a GSX, GSF, CB, ZRX mind 530-assal mennek. Kössz, az infókat.
Az xjrowners.hu királyság lenne...
az 532 ZLV "x" gyűrűs az SP verziókon van 130LE fölötti teljesítményre való gyárilag túl méretezték fölösleges akkorát rakni rá az áráról nem is beszélve 44.800.- ft csak a lánc a magyarországi beszállítónál
Míg az 530 50VM "x" gyűrű is tökéletesen elég a motor teljesítményéhez és itt a lánc csak 28.800.- ft
szerintem nem mindegy az a 16.000.- ft külömbség
A progresszív rugókat a www.biker-word.hu - ban vettem, keresd Rudit! Megnéztem 24.900 HUF a pár. Olajat, szimeringet, porvédőt stb is kapsz nála sőt még fém fékcsövet is :) Az utóbbival már én is szemezgetek egy ideje. Az R1 elején is már rég óta agyalok
Az R1 telo párnak a kerék tengely átmérője és az XJR tengely átmérője egy forma?
Tehát azt akarom meg tudni hogy az R1 villába beletudom e rakni átalakítás nélkül az XJR első kerekét
Vagy csináltatnom kell tengelyt vagy a csapágyazást kell kicserélnem megfelelő csapágy méretre?
Nalam mar mondjuk 10 ezrenkent van az olajcsere,szürö meg 20 ezrenkent (de en azert olajcserenkent lecsereltetem a szüröt is).
Olajbol meg a Motult hasznalom,de most legutobb a Yamaha uj olajat "tukmaltak" ram,vmi Yamatube vagy mi a neve...
Az arukat viszont nem irnam.