Sosy: milyen láncszettet vettél? (532 v. 530) Milyen gumával hajtod?
Igazad van 94-ben tényleg nem volt még SP sem Sharon...a belpiacosnál pedig kit tudja milyen verziók voltak. Tavaly ilyenkor majdnem megvettem egy másikat is gyári sportrendszerrel, öhlinsekkel, bremboval stb. alkatrésznek, csak túl sokra tartották az állapotához képest
Nekem egy "sima" Yamaha Hungáriás van: sima az ülés, fekete a gyári műszerfal , fék-kuplung kar nem állítható gyárilag, Sumitomo féknyergek és sima elöl nem állítható telók. De már elkezdtem testreszabni
Hát a nyomatékkal, gyorsulással tényleg nincs gond. Néha azért raknám a 6.-at , ha lenne. Akkor viszont elveszne a hajtásláncban a jelenlegi brutális toloereje. Megjárta gond nélkül az Alpokat, Kárpátokat.
Ami hátrányt tapasztaltam eddig az az, hogy ha bontott cucc kell hozzá az itthon nagyon ritka.
Maxwell motorját illetően én nem mondanám SP nek
Mert az SP verzió csak a festésben és a két hátsó gátlóban és a Lánc szetben tér el a sima széria változattól és a kép alapján nem látom egyiket sem és azt írja '97-es évjárat és az első SP '98 ban jelent meg mint az enyém Sharon Replika címszó alatt bár lehet tévedek.
hát én igen baráti áron jutottam hozzá
Németből hozták be és én azért adtam 620e.- ezt forgalomba kellet helyezni meg rendbe hozni mert a gyújtó elektronika el szállt meg a fedele, kuplung kar, váltókar, lábtartó konzol, tükör, meg apróságok a vége 820e.- volt 2004 ben, és most is ennyit ér asszem, de lehet rosszul tudom.
nem néztem az árakat mostanában van még egy két esztétikai hibája de idővel cserélem majd.
engem tökéletesen kiszolgál ez a gép, két személyel, hosszútávon is kényelmes. erővel, n yomatékkal nincs gond, jól pakolható :)
Nagy sportmotorosakat is meg vicceltem már egyszer kétszer
Mert ezekre az út viszonyokra tökéletes a futóműve, na jó eleje kicsit puha. persze sebességre lenyomnak ez nem kérdés, de ez nem érdekel nem versenyezni vettem. majd kap egy R1 első futót meg még sok mindent majd ahogy jön a pénz :)
asszem most egy APE clutch heavy duty kap majd később az R1 elejét
Múlt évben kapott új DID lánc szettet új első hátsó gumit szelepfedél tömítést olajat stb
idén is lesz mit rajta frissíteni
az a jó benne hogy nagyon igénytelen gép és nagyon megbízható és könnyen szerelhető :)
a túrával kapcsolatban szólok majd a többieknek mi az álláspontjuk ezzel kapcsolatban. nem tom mennyire nyitottak a többiek erre. eddig két V-max meg én XJR.
Röhm: várjuk a képeket! Ha sokat állt a paripád és ilyen komoly mínuszokban indítottad, az nem éppen a gyári gyertya hőértékének való. A karbipucolással és gyertyacserével egyetértek, nem egy nagy kiadás.
Maxvell: a képek alapján a Tied SP-nek tűnik, ezért van állítható telód elöl is. Ha jól tudom plusz levegőt lehet préselni a spéci szelepen át. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire érzed lágynak majd az elejét. Én tavaly raktam bele progresszív rugókat és sűrűbb villaolajat. Sokkal jobb lett a gép. A tükröd szerintem nem gyári és az 1200-as SP-ket a legtöbbször elöl Bermbo fékekkel szoktam látni. Nem fogsz benne csalódni!
Tavasszal össze lehetne hozni egy ismerkedős XJR túrát. Mit szóltok?
Gyerekek! gyarapodnak az egykettesek a fórumon hajrá! xjrdriver-nek üzenném ezúton hogy vettem egy fotóaparátot tehát a héten lesznek képek Maxwell! gratula a gyönyörű motorodhoz ! Sosy! ha esetleg behatóbban összehangolnánk az érdekeltségeinket engem is érdekelne a túra, ha nem nagy teher szerény személyem... amugy nekem is van ezt ,azt csinálgatni a küklopszon. (pucolás,szinkron,lengőkar,fékbetét,olaj,szűrők,he
ngerfej csavartömítés,polír,stb..) üdv! ui.: most hogy volt egy kis napsütés beletettem egy 70km-t)
Hello Maxwell!
Gratula, gyönyörű a vasad kék színben! Nekem is ilyenre fájt a fogam, de lé hiányában csak egy fekete 400-ast tudtam venni decemberben!
Sok sikert hozzá!
Végre én is csatlakoztam. Novemberben vettem egy 1200-ast. Az első darabok egyike lehet, '94 van a forgalmiban és import motor. Belpiacos volt. Az évek és a használat látszik rajta kicsit, de a motorja szépen jár.A szépséghibákat még tavaszig kijavítom. Műszaki nem volt rajta, de azonnal sikerült levizsgáztatnom, csak egy kuplungkart tettem rá. Az egyik villaszárból sajnos szivárog az olaj.Ha kicsit jobb idő lesz, cserélem a szimeringet. Olyan villám van, aminek a tetején van egy szelep. A gépkönyvben sajnos egy másik verzió van. Van valakinek tapasztalata ilyennel? Mivel kell tölteni, mekkora nyomás kell bele, stb...?
3000-es fordulat felett a kikopott hátsó lábtartók elkezdenek rezegni. A vezetésben nem zavar, csak kellemetlen a hangja tapasztalt valaki ilyesmit?
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy miben különbözik a belpiacos a többitől? Én például a fék alkatrészekben láttam némi eltérést, de nem tudom, hogy mit jelenthet az \"italy\"? Talán az európai piacra szánt darabokat olaszországban gyártották?
Ha valakinek esetleg lenne erre a típusra való doboztartó konzolja, vagy doboza eladó, akkor én vevő vagyok rá!
Remélem gyorsan kitavaszodik...
de örülök ennek a gyors válasznak:D hát köszönöm szépen, bízok benne hogy amint kitavaszodik már énis egy xjr nyergében ülök. volt régen egy FZR 400asom, az erősebb mint egy XJR, csak engem idegesített hogy 16ezret forgott. a lelkét is elvisította. pont ezért szeretnék egy kevésbé forgós, akár gyengébb gépet. így jött az XJR:)
üdv mindenkinek! lenne egy kérdésem azokhoz akiknek már volt tapasztalatuk XJR 400ashoz!:) tavasszal szeretnék másik motort venni, és már régi vágyam egy XJR 400. kiváncsi vagyok a fogyasztásra, a kényelmes utazótempóra, és arra hogy mégis milyen tartós a gép! ha valaki ráér és megosztaná a tapasztalatait az legyen szíves írja meg! nagyon szépen köszönöm!
És egyébként mikor vetted a gépet?
Évjárat?
sima xjr vagy SP verzió?
Én 4 éve nyüstölöm nagyon hálás gép
nem cserélném másik típusra
Ha minden jól megy akkor idén júliusban megyünk egy yamahás csapattal horvát olaszba egy laza 4000km es túrára alig várom :)
jól mondják karburátor sornak kell egy tisztítás és egy szinkron meg egy gyertya sor tisztitás és megoldva a probléma ezt érdemes 2 évente elvégezni tapasztalat
Persze ez a probléma akkor jellemző ha nincs eltéliesítve a gép mert a karbisorban benne hagyott üzemanyagból kicsapódnak a külömböző anyagok gondolok itt pakura, kvarc homok, stb....
Ez föleg a baloldali karbikra értendő ott fordul elő legtöbbször
Nekem is van mostanaban ilyen gondom,es amennyire utana tudtam nezni,abbol azt szurtem ki,hogy a karbi beallitasa miatt szarakodik a gyertya.
Totalbike-motordoktor,beutod a keresobe hogy "gyertya".
Köszi a dícséretet. Kár,hogy nincs fotód az Xjr-ről(nagy kedvenc) Igazság szerint nem cseréltem a gyertyákat csak kiszedtem és megtísztítottam őket, nekem bejött, próba szerencse. Sok sikert. Üdv: Szabi
ne kérj bocsánatot , nagyon köszönöm hogy válaszoltál, tehát elképzelhető hogy egy gyertyacsere megoldaná ezt a kellemetlenséget? amugy nagyon szép az sv-d ezzel a két martins-al meg valami fantasztikus. köszönöm a választ
Szia. Nekem anno a Banditom csinált hasonlót. Amire rájöttem, hogy néha kihagy valamelyik henger(gyertya). Az is puffogott,durrogott és nem akart rendesen felpörögni, hiába volt üzemmeleg. Aztán tavasszal minden gond nélkül működött.Bocsi,hogy beleszólok de hasonló volt a problem.
Igazad van 94-ben tényleg nem volt még SP sem Sharon...a belpiacosnál pedig kit tudja milyen verziók voltak. Tavaly ilyenkor majdnem megvettem egy másikat is gyári sportrendszerrel, öhlinsekkel, bremboval stb. alkatrésznek, csak túl sokra tartották az állapotához képest
Nekem egy "sima" Yamaha Hungáriás van: sima az ülés, fekete a gyári műszerfal , fék-kuplung kar nem állítható gyárilag, Sumitomo féknyergek és sima elöl nem állítható telók. De már elkezdtem testreszabni
Hát a nyomatékkal, gyorsulással tényleg nincs gond. Néha azért raknám a 6.-at , ha lenne. Akkor viszont elveszne a hajtásláncban a jelenlegi brutális toloereje. Megjárta gond nélkül az Alpokat, Kárpátokat.
Ami hátrányt tapasztaltam eddig az az, hogy ha bontott cucc kell hozzá az itthon nagyon ritka.