Norvik köszönöm a telefonszámot, felírtam! Valóban szép az a divi Visszatérve a kormánymagasításra. Szerintem az lesz, hogy veszek egy sima 20mm emelést, nem fogok kísérletezgetni, pedig már beleéltem magam. Az is több, mint a semmi és inkább foglalkozok az üléssel, markolat fűtéssel meg egy két motoros cuccot beújítok. Aztán már elég lesz, mert nagyon repülnek a húszezresek. Téli tárolás + szerviz. Új EBC fékbetét garnitúra + fékolaj csere, új kuplungbovden, új állítható fék- és kuplungkar, szelephézag ellenőrzés/állítás, plusz a kötelezők, meg el kell vinnem műanyag hegesztőhöz is, két helyen repedt a fejidom. Szerkezetileg nem okoz gondot csak zavaró. Emellé jön még a kormányemelés, markolatfűtés, ülés, és még túra plexit is akartam, de az már 2019-es projekt lesz...sőt lehet már az ülés is... 2019-ben meg új kabát kell, mert már lassan 10éves, még idén elnyúzom, de már mindenfelé vannak a protektorok csak ott nem, ahol kéne
https://www.autoscout24.hu/aja...
Na és itt van ez is. Kilométerben több ugyan, de jobban felszerelt. Ha megnézitek a képeket, a hátsó kerék fölött van valami Wilbers feliratú kütyü. Gőzöm sincs róla, hogy mi lehet, és mire való. Nem tudjátok véletlenül?
Tényleg szép a moci, és ha lenne zsé, lehet, hogy lecsapnék rá ennyiért. Holnapután utazom ki melózni, ezért inkább már a kinti hirdetéseket nézegetem..2000 euróért már vannak olyanok, hogy sírva fakadok tőlük. Pl ez itt. Na jó, kicsit több az ára:
Tényleg szép! Csak nekem nagyon sportosnak tűnik ez a kormány. De az ára sem vészes, ha valóban olyan, mint a képen és szépen is megy. Én speciel kicsit olcsóbban vettem. :-P
Nem kell a fékcsövet 5 évente cserélni. Én még soha nem láttam szükségét, pedig minden évben ellenörzöm az állapotát. A legkisebb repedezésnél csere lenne. 15-16 éves motorokról beszélek
A Tommot valóban nagyon profi, gyönyörű üléseket csinál, de az ára elég húzós. Egy jó ülés náluk benne van egy százasban simán. A motor árának negyede...
Nem tudom, hogy a kuplung, fékcső, km spirál, gáz bowden a szűk keresztmetszet. Csak azt írták, hogy a z előbb leírt méretek jelentik a maxot.
Az ülést én is áthuzattam, volt a régin egy apró szakadás. Csúszásmentes, uv, időjárás álló. Persze a szivacs is cserélve lett egy extrát is tetettem bele, ülés fűtés. Aztán be sem kötöttem, brfk éreztem hiányát. Negyven alatt kijött mindenestől és egy nap alatt elkészült. Igaz, egy hetet mondtak, de nekem kellett sürgősen. Megoldották, felár nélkül.
Nagyon köszönöm a válaszokat! Jobban belegondolva nem is ártana a fékcsöveket kicserélni, akár csak gumira is, mert szerintem még mindig a gyári van fent és ha jol tudom a gumit 5évente illik cserélni. De azt mondod, hogy a kuplung bovden se adná ki ezt az átalakítást? momo74: Én a tommot.hu-t néztem ki, nagyon profinak tűnik.
Szia. Sajnos ennyi nem fog menni fékcsövek, bowdenek cseréje nélkül. Itt, vagy valahol máshol olvastam, hogy felfele 25, hátra 16mm a max amit még elviselnek a fékcsövek, egyebek. Nagyon foglalkoztatott ez a téma, kényelmesebbé szerettem volna tenni a gépet.
Sziasztok! Egy olyan kormánykiemelőt készülök rendelni 2001 XJ600S-hez, ami 30mm-t emel és 20mm-t hátrébb hoz, vagy van még olyan lehetőségem, ami csak emel 25mm-t, én az előbbit szeretném, mert az ülés is újra lesz szivacsozva és húzva és ehhez képest szeretném csináltatni. Az lenne a kérdésem, hogy valaki meg tudja-e mondani vagy nézni ha ilyen motorja van, hogy engednek-e ennyit a fékcsövek, mert ha nem akkor inkább nem bolygatom meg a dolgokat, annyit talán nem ér az egész. Sajnos tároláson van a motorom így nem férek hozzá, de ha nem kapok választ nem gond, csak nem akarom őket ilyenek miatt hívogatni. Köszi :)
Szia. Ha megnézed Piratson, korábbi 600-as tulaj , aki itt egykor nagyon aktív volt, honlapját, ott tálalsz leírást fényszóró felújításról. Emlékezetem szerint, hőlégfúvóval szedte szét a fényszórót. A leírás a hatszázasról szól, de valószínűnek tartom, hogy a 900-asé hasonló, vagy éppen ugyanaz.
Ma végre újra gurultam, köszönhetően a hó mentes utaknak, igaz, alig harminc kilométert. Hétvégén viszont lesz egy háromszázas utam, ha nem lesz csapadék, pontosabban hó. Február négyre van egy repjegyem Hollandiába, de egyre jobban kacérkodom a gondolattal, hogy azt felejtsem el, inkább a motor. Csak tudnám, hogy milyen arra az út. Jeget, havat nem merek bevállalni, a hideggel nincs bajom, tökéletesen elégedett vagyok a fűtött ruhával. Nincs valami ötletetek arra, hogy hol lehetne utána nézni az európai útvinyoknak? Tudom, a Google a barátom, de keresgéltem, de semmi kézzel foghatót, pontosat nem tálaltam.
Szia! Nézegettem a foncsort. A 900-asomé nem pont így néz ki, de gondolom, hogy szerkezetileg megegyezik ezzel. A hétvégén ha ráérek meg kísérelem szétszedni. Remélem nem ragasztva van az üveg a házhoz. Nem volna jó ha még több kárt tennék benne, mert ahogy nézegettem az ebay-on elég sokat kérnek a bontotté és ki tudja az is milyen állapotban van.
Ezeket találtam a lámpáról . Valószínüleg az egyik csavarható egységed el van fáradva belül . Az hogy a magasság állítás , vagy a másik azt innen nem tudom :)
Kis kreativitással biztosan javítható . Vannak már nagyon erős kétkomponensű ragasztók , amivel lehete a hiányzó darabokat pótolni .
Tegnap megkaptam a cuccot. Precízen be volt csomagolva, semmi sarc nem jött rá. Igazad volt, egy hét alatt megkaptam. Ránézésre jó állapotúnak tünnek. A próba még várat magára, mivel a fejidom, a tank és a két oldal idom fényzőnél van az apróbb hibák (lakkhiba) kijavítása miatt. A Divi meg a szakinál teljes átvizsgáláson. Tervem szerint szezon kezdetére úgy műszakilag min esztétikailag szalon állapotúnak kell lennie.
Volna még egy kérdésem hozzád, vagy ahhoz aki ebben a témában otthon van. Az első lámpa takarítgatása közben miután levettem a hátoldalán lévő gumi kupakot észre vettem, hogy a lámpa külső része valamint a foncsor közé be volt szorítva egy összehajtogatott szövet darab. Hamar rájöttem, hogy ezt korábban valaki azért tömte oda, hogy azzal a foncsor rezgését kiküszöbölje. Miután a szövetet kivettem és megráztam a lámpa testet hallható volt, hogy abban zörög a foncsor. Úgy hát a szövetet gondosan vissza is helyeztem. Igy semmi zaj. Csak, hát gondolom, a fényszóró állításában ez akadályt fog képezni, ezért kérném, hogy akinek van ezzel, továbbá a megoldással valami tapasztalata, az tegye már közzé. Előre is köszönöm.
Rendben, mindenképpen bevásárolok ebből is! Köszönöm a nagyvas.hu-s ajánlást is, tényleg a legolcsóbb az összes oldalhoz képest amiket csak néztem eddig. Motorolajból szerintem kipróbálom az ELF-et, a többi meg marad gyári ajánlás!
Még annyit, hogy az új bovdent sem árt a korábban neked írt- küldött valamelyik technikával bőségesen meg olajozni. Én erre a műszerolajat javaslom.
A továbbiakban meg időközönként érdemes wd-40 el után kenni a hozzáférhető pontokon.
Szia! Látom jól döntöttél. Én még azt is tanácsolnám, hogy spóróld meg a szerelési díjat, hiszen pofon egyszerű kicserélni. A kormányon visszatekered a (ricnis)kontraanyát, majd az a benne lévő csavart. A blokknál is elvégzed ugyan ezt. Utána kiakasztod a karokból. Arra figyelj! hogy az újat ugyan ott fűzd be ahol a régi volt! Akaszd be alul-felül, A blokknál hasonlóan állítsd be a hosszú csavart mint a réginél volt, kontrázd le, utána akupung karnál is a csavart kifelé tekerve állítsd be a holtjátékot a régihez ezt is tudod viszonyítani (kb2-3mm) és kontrázd le a ricnis anyával. Remélem nem hagytam ki semmit. Emlékezetből írtam le. Nyugodtan kezdj neki, ha megakadt jelezd és akár telefonon is segítek.
Az egy olyan dragá kütyü( gáztartályos finomállítós legéscsillapító) ami többe kerül mint maga a motor ér...
Na és itt van ez is. Kilométerben több ugyan, de jobban felszerelt. Ha megnézitek a képeket, a hátsó kerék fölött van valami Wilbers feliratú kütyü. Gőzöm sincs róla, hogy mi lehet, és mire való. Nem tudjátok véletlenül?
https://www.autoscout24.hu/aja...
Nem tudom, hogy a kuplung, fékcső, km spirál, gáz bowden a szűk keresztmetszet. Csak azt írták, hogy a z előbb leírt méretek jelentik a maxot.
Az ülést én is áthuzattam, volt a régin egy apró szakadás. Csúszásmentes, uv, időjárás álló. Persze a szivacs is cserélve lett egy extrát is tetettem bele, ülés fűtés. Aztán be sem kötöttem, brfk éreztem hiányát. Negyven alatt kijött mindenestől és egy nap alatt elkészült. Igaz, egy hetet mondtak, de nekem kellett sürgősen. Megoldották, felár nélkül.
Köszi előre is
Ma végre újra gurultam, köszönhetően a hó mentes utaknak, igaz, alig harminc kilométert. Hétvégén viszont lesz egy háromszázas utam, ha nem lesz csapadék, pontosabban hó. Február négyre van egy repjegyem Hollandiába, de egyre jobban kacérkodom a gondolattal, hogy azt felejtsem el, inkább a motor. Csak tudnám, hogy milyen arra az út. Jeget, havat nem merek bevállalni, a hideggel nincs bajom, tökéletesen elégedett vagyok a fűtött ruhával. Nincs valami ötletetek arra, hogy hol lehetne utána nézni az európai útvinyoknak? Tudom, a Google a barátom, de keresgéltem, de semmi kézzel foghatót, pontosat nem tálaltam.
Kis kreativitással biztosan javítható . Vannak már nagyon erős kétkomponensű ragasztók , amivel lehete a hiányzó darabokat pótolni .
Volna még egy kérdésem hozzád, vagy ahhoz aki ebben a témában otthon van. Az első lámpa takarítgatása közben miután levettem a hátoldalán lévő gumi kupakot észre vettem, hogy a lámpa külső része valamint a foncsor közé be volt szorítva egy összehajtogatott szövet darab. Hamar rájöttem, hogy ezt korábban valaki azért tömte oda, hogy azzal a foncsor rezgését kiküszöbölje. Miután a szövetet kivettem és megráztam a lámpa testet hallható volt, hogy abban zörög a foncsor. Úgy hát a szövetet gondosan vissza is helyeztem. Igy semmi zaj. Csak, hát gondolom, a fényszóró állításában ez akadályt fog képezni, ezért kérném, hogy akinek van ezzel, továbbá a megoldással valami tapasztalata, az tegye már közzé. Előre is köszönöm.
A továbbiakban meg időközönként érdemes wd-40 el után kenni a hozzáférhető pontokon.