2éve szedettem szét mert a 6. fokozat súgott.Aztán kapott egy komplett blokkot és így megmaradt.Előtte semmi baja nem volt ezen kívül.Azóta kosárban,dobozban van.
Azt nem tudom hogy itt jelen vannak-e, de a múlt héten valamelyik nap fotózáskor véletlenül összefutottunk pár percre egy kedves, fiatal XJ-s párral a dubrovniki híd előtt. Remélem hogy szép útjuk volt és sikeresen hazaértek. (öreg vassal,hátizsákkal messzire )
Sziasztok!Szeretett XJ 600N motorom eladósorba került!Típusváltás miatt!Amit tudok a motorról:4 éve van nálam,2 éve cseréltem benne karbi membránokat(Original Japan:Mikuni)mind a 4-et!!Most kapott friss olajat(Castrol power 1,10W-50-est)!TRW-Lucas alu túrakormányt kapott(igen kényelmes),új hátsófékbetétek,Új első-hátsó gumik!Új lánc! A kormánycsapágyat 2 éve cseréltem(kúpgörgős Japán)!Friss karbi tisztítás és szinkron állítás!Garázsban tartott,megkímélt,kiváló állapotban!Fekete színű,a Képes motoron megtalálható fotók vannak!Magánszemélytől,érvényes magyar okm.al,2018-03 23ig érvényes műszakival!Megtekinthető:Pápa:Ekler Tivadar
Szia! Az olaj "sűrűsége" a csillapításon változtat valamennyit...persze akár ezen érthető a rugózás is. A "kisdivibe" szerintem a 15-ös a legmegfelelőbb. Ami a réz alátétet illeti. Szedd szét nyugodtan a telókat, szedd ki az alátétet, és vidd magaddal egy jobb csapágyboltba. Amíg megérkezik a szimering, addig annyi alátétet veszel, amennyit csak akarsz
Sziasztok. Első teló szimering cserére szorul a paripám. Sajnos az egyik kifingott a hétvégén (jó magyar utak ). És természetesen akkor már új olajat is kap. Az lenne a kérdésem, hogy ha 10w helyett 15 vagy netán 20w-s olajat tennék bele, az javítana a rúgózáson? Vagy odabasz valaminek, ha túl sűrű az olaj? Valamint még azt szeretném megtudakolni, hogy a teleszkóp aljában lévő réz tömítőgyűrűnek mi a mérete? Mert a szervízkönyv szerint azt is cserélni kell, de csak gyári cikkszámot ír, nem méretet. És szeretnék mindent megvenni, mielőtt szétszedem, hogy minél kevesebbet kelljen szétszerelve állnia szegénynek.
Szintén BEnjámin, szintén 400 divi és szintén 1991. Zöld. Tehát az alkatrészek 95%-a a 600 -as. A karbinál és a hengernél van eltérés, de ott is megoldották a minimális eltéréssel (pl a szívócsonk egyforma, annak ellenére, hogy másik mikuni van rajta. Váz, futómű teljesen azonos. Ha kétséged van ( karbi, stb) akkor a RED BARON-ban megnézik a kódját szívesen (hozzáférnek a japán katalógushoz) csak alvázszámot kérnek. Sok sikert
Szervusztok! Divi 400-600 (ugyanaz) ELSŐ KERÉKBE A kilométermérő kihajtást átadó lemezt keresek! 1-000-111-005 OEM part száma. http://oem-parts.hu/hu/parts/y...
Már a célegyenesben voltam , de megfutamodtam :D
Füred volt a terv , de Csopaknál elfordultam hazafelé . Kiértem és elkezdte ... esőruha fel . Aztán az első "buszmegállóba" megvártam amíg csillapodik .
Onnan még 150 haza :D
Legalább jól le lett mosva a gép.
De egy ilyen felhő előtted, amikor tudod, hogy arra kell menned, nem olyan biztató. Csak annyit lehet tenni, hogy vagy vársz vagy felveszed az esőruhát.
Én is a hétvégén cseréltem.
Szimeringet , olajat cseréltem az első teleszkópban , de a szimeringet leszorító gyűrű is cserés . Megette a rozsda . Lehet azt kapni ?
http://oem-parts.hu/hu/parts/y...
Előre is köszönöm!
Füred volt a terv , de Csopaknál elfordultam hazafelé . Kiértem és elkezdte ... esőruha fel . Aztán az első "buszmegállóba" megvártam amíg csillapodik .
Onnan még 150 haza :D
De egy ilyen felhő előtted, amikor tudod, hogy arra kell menned, nem olyan biztató. Csak annyit lehet tenni, hogy vagy vársz vagy felveszed az esőruhát.