Ha valami szívja az aksit, akkor annak van áram felvétele. Tehát ampert kell mérni gyújtás nélkül. Ha az akksival sorba kötött ampermérő mutat értéket akkor lehet valami ami terheli a rendszert. Alapjárat feletti fordulaton, terhelés mellett is illik meglenni mindig legalább 14-14,5 V-nak.
A terheletlen töltőfeszültség árulkodik a generátorról, ha ezt nem nézte a villanyos, márpedig amit leírtál azok szerint nem, akkor keress olyan szakit, aki ért hozzá
Emlékezetem szerint valamivel 14 volt alatt talán 13. valamennyi lehetett a töltö érték és erre talán azt mondta hogy 14.2 nek kellene lenni. Mérést végzett utána úgy is, hogy gyujtás nélkül az akkutól elmenő kábelre tett egy mérő eszközt ami folyamatosan mutatott 0 egész valamennyit. Erre mondta azt, hogy ezt valami szívja. Arra is elékszem, hogy azt is mondta, hogy kb annyival tölt kevesebbet mint amennyit elszív. Kissé hezitálok most mivel már nem vagyok abban biztos, hogy álló vagy forgó részt mondott, viszont az biztos, hogy a generátor hibáját említette. Azóta minden este leveszem a negatív sarut és csak indulás előtt teszem vissza. Így indít pöccre, és semmi rendellenességet nem észlelek.
Nagyjából ennyi maradt meg bennem az átvizsgálásból. Nem mintha bizalmatlankodnék a vill.szerelővel szemben, de nyugodtabb lennék, ha egy típus azonos tapasztalattal bíró hozzáértő személy is véleményezné a hibát. Illetve ha esetlegesen más véleménye van azt is szvesen venném.
Köszönettel !!
Üdvözlök mindenkit!
kb 2 hete egyik napról a másikra reggelre lemerült a divi akkuja. Mivel már meghaladta a 3 évet ezért azt kiszereltem és vittem magammal hogy becseréljem. Meglepetésemre az akkus miután méréseket végzett rajta, azt mondta, hogy az igaz, hogy az akkum már nem tudja azt amperben nyújtani amit egy új, azonban ennek töltés után még üzemelni kell. Tanácsolta, hogy keressek fel egy villamossági szakembert, mert vagy nincs töltés, vagy valami leszívja az akkut. A vill. szaki azt állapította meg, hogy töltés az van, de annyival kevesebbet mutat a műszere, mint amennyit valami folyamatosan szív. A vill. szakember a tapasztalatai alapján a generátor állrészének kezdetleges meghibásodására utalt.
Ha van köztetek olyan aki találkozott a fenti problémával, és tul van már annak orvoslásán az kérem ossza meg velem.
Ha valóban a generátor állórésze lesz a bűnös akkor mit tanácsoltok hol dudom azt a legjobb áron beszerezni?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
Eladó alkatrészek divihez:
Használt Progresszív rugópár ( 92-97-es modellekhez) kifogástalan állapot
Új visszapillantó tükör a rögzítéshez szükséges csavarokkal
Új kuplung bovden
Használt Kappa/Givi doboz konzol, plusz platni, minden csavarral, kompletten
Új Tourmax gumi szívócsonkok
Láncvezető, lengővilla védő (használt)
Akit érdekel:
06202500418
ote1987@gmail.com-on kapcsolatba tud lépni velem
Köszönöm! Közben megnéztem a motor plakettot, azon is 4BR XJ 600 SA szerepel. Plusz még egy 5 jegyű szám és néhány betű... Nem lettem okosabb. Akartam írni ma a Yamaha Magyarországnak, hogy azonosítsák már be a motoromat, mert most már érdekelne, hogy mikori, hány lovas, stb. Nem találtam elérhetőséget. Az oldaluk szerint ha kérdés van a Yamaha európai képviseletének lehet írni, telefonálni Bécsbe. Így most először bepróbálkoztam egy Yamaha kereskedés és szervizzel, hátha segítenek.
Elviszem szerelőhöz, majd ő megkeresi a megfelelőt. :-)
Ez a lista sem egészen pontos, vagy nem teljes. Az enyém 94-es XJ600N, szintén 4BR 45kw-os motorral, és ilyet se látok rajta. De benzincsap szempontjából szerintem gyakorlatilag bármelyikre rábökhetsz, ha pedig még a motorkód is stimmel, akkor az alkatrészek 95%-ával már nem lesz gond.
És ha szeretnéd túlbiztosítani magad, hívd fel a boltot és kérdezz rá
Akkor a plakettot nézd meg , a vázon . Forgalmit könnyen elírnak . ( A 78-as XS 250 mocim forgalmijába évjáratnak azt az évet írták be amikor behozták és forgalomba helyezték . 1990-et )
Az alapján lehet szűkíteni a kört .
Nem egyszerű... Ez elvileg egy olaszból hozott motor. Az olasz papírok alapján a forgalmiban a következő adatok szerepelnek. XJ600SA, 4BR, 45kW, 1997. Ilyen kódok pedig nincsenek a bolt listájában... Valami adat nem stimmelt a papírjaiban? Nem is jó a forgalmi? Pfff.
Szia !
Ha a benzincsap tekerőjénél folyik , akkor a gumitömítésnek kampec . Lehet hozzá javítókészletet kapni . https://www.motorosboltroadrid...
Keresd ki a típusodat ( motor évjárat ) és megtalálod .
Cseréje egyszerű , elöl is csavaros és hátul a vákuum membránnál is .
A facéra is beírtam, valaki tudna segíteni? "Sziasztok! A benzincsap tekerőjének tövénél erősen csöpög a benzin. Elég valami tömítés cseréje, vagy milyen alternatíva van még? Nem rég van meg a motor és nem is vagyok egy szerelő típus. Így a kérdésem másik része, mennyire "pilótavizsgás" egy ilyen reparálás? És honnan lehet beszerezni hozzá alkatrészt? Nem merek így vele közlekedni szerelőhöz, szállítani meg nem tudom. Illetve valahol olvastam, de most nem találom hol, hogy valamilyen más típus zárt állással rendelkező csapját rá lehet buherálni. Hátha akkor nem "eszi szét" a benzin a "belét"! Erről valakinek tapasztalata vagy véleménye?" Köszönöm!
Sziasztok.
400-as komplett hengerfej,hengersor dugókkal-gyűrúkkel-csapszeggel,hengerfej tőmítéssel eladnám.
Jó állapotban vannak,600-ra való átalakítás miatt maradt meg, 20k-ért szívesen adom,nekem nincs rá szükségem.
Egy 600-as hengerfej is van 10k.ért
Nagyjából ennyi maradt meg bennem az átvizsgálásból. Nem mintha bizalmatlankodnék a vill.szerelővel szemben, de nyugodtabb lennék, ha egy típus azonos tapasztalattal bíró hozzáértő személy is véleményezné a hibát. Illetve ha esetlegesen más véleménye van azt is szvesen venném.
Köszönettel !!
kb 2 hete egyik napról a másikra reggelre lemerült a divi akkuja. Mivel már meghaladta a 3 évet ezért azt kiszereltem és vittem magammal hogy becseréljem. Meglepetésemre az akkus miután méréseket végzett rajta, azt mondta, hogy az igaz, hogy az akkum már nem tudja azt amperben nyújtani amit egy új, azonban ennek töltés után még üzemelni kell. Tanácsolta, hogy keressek fel egy villamossági szakembert, mert vagy nincs töltés, vagy valami leszívja az akkut. A vill. szaki azt állapította meg, hogy töltés az van, de annyival kevesebbet mutat a műszere, mint amennyit valami folyamatosan szív. A vill. szakember a tapasztalatai alapján a generátor állrészének kezdetleges meghibásodására utalt.
Ha van köztetek olyan aki találkozott a fenti problémával, és tul van már annak orvoslásán az kérem ossza meg velem.
Ha valóban a generátor állórésze lesz a bűnös akkor mit tanácsoltok hol dudom azt a legjobb áron beszerezni?
Válaszotokat előre is köszönöm.
96-os 600-as motoromhoz keresnek gyújtás kapcsolót, akár újonan, akár bontottan.
Remélem tudtok segíteni benne!
Telefonszámom: 06702071216
E-mailem: csukerdamarton@gmail.com
Köszi előre is!
Üdv
Marci
Eladó alkatrészek divihez:
Használt Progresszív rugópár ( 92-97-es modellekhez) kifogástalan állapot
Új visszapillantó tükör a rögzítéshez szükséges csavarokkal
Új kuplung bovden
Használt Kappa/Givi doboz konzol, plusz platni, minden csavarral, kompletten
Új Tourmax gumi szívócsonkok
Láncvezető, lengővilla védő (használt)
Akit érdekel:
06202500418
ote1987@gmail.com-on kapcsolatba tud lépni velem
Elviszem szerelőhöz, majd ő megkeresi a megfelelőt. :-)
És ha szeretnéd túlbiztosítani magad, hívd fel a boltot és kérdezz rá
Az alapján lehet szűkíteni a kört .
Ha a benzincsap tekerőjénél folyik , akkor a gumitömítésnek kampec . Lehet hozzá javítókészletet kapni .
https://www.motorosboltroadrid...
Keresd ki a típusodat ( motor évjárat ) és megtalálod .
Cseréje egyszerű , elöl is csavaros és hátul a vákuum membránnál is .
400-as komplett hengerfej,hengersor dugókkal-gyűrúkkel-csapszeggel,hengerfej tőmítéssel eladnám.
Jó állapotban vannak,600-ra való átalakítás miatt maradt meg, 20k-ért szívesen adom,nekem nincs rá szükségem.
Egy 600-as hengerfej is van 10k.ért
lenne egy eladó doboztartó konzolom, hátsó dobozzal ( kappa 46 l ) plussz az oldalsó doboz tartókkal
oldaldoboz nincs
kinek mit érne meg?