A fogyasztással nincs gondom. Hozza azt nagyjából, amiről itt a fórumon olvasni. 5 fölé még nem ment, igaz, 4 alá sem. 4.1, 5..8. Ezt viszont teljesen random csinálja, szerintem nem sok köze van a vezetési stílushoz. A legtöbbet akkor itta, amikor indultam az erdélyi túrámra. Csomagokkal, egy személlyel, és ami röhej, Shell V-Power-rel. A négyesen mentem, elég nagy forgalomban, sebesség korlátozással, és ugye még nagyon félénken, szinte az első kilométereim voltak ezen a gépen. Két személlyel, ugyanezen a túrán, , bátrabb vezetés mellett, normál benzinből, kevesebbet kért. Bárcsak már tavasz lenne!!!
Köszönnöm :) Néztem angol és német gépeket. Nincs ugyan túl sok 25 ezer alatti, környéki gépekből, de azért akad. Nem tartom valószínűnek, hogy tekert órásak legyenek. Legalábbis azok nem, amelyeknek vezetett szervíz könyve van, és én ilyenben gondolkodom. A gumi alkatrészek biztosan el lesznek öregedve azokon is, de más valószínüleg szinte bejáratós állapotban lesz. És igazad van, nem olcsóak, vagyis relatíve azok. Van pl egy ezüst színű, 2003-as, 24 ezer kilométerrel, első tulajtól. Az ára 3800 euró. Kicsit talán lehetne alkudni. Mire a nevemen lenne, magyar rendszámmal,, és a kötelező gumi alkatrészek cseréja után legrosszabb esetben is is másfél millából kijön. Mit kapnék ennyiért, jobbat, fiatalabbat, ami még tetszik is? Semmit. FJR 1300 -ból, vagy Honda Panból csak leharcoltakat szerintem. Egy ilyen 900-asra biztosan rábízhatom magam. Ha megkapja időben az olajcseréket, egyebeket, nyugodtan nekivághatok a leghosszabb utaknak is. És haza is fog hozni. Túrázni akarok, nagyokat. Nem csak hétvégi gurulásokra vágyok.
Egyébként, a váltás még nem aktuális leghamarabb május környékén engedhetem meg magamnak anyagilag. De az is kérdés, hogy nem túl korai ez még nekem? Hiszen, valljuk be, az a párezer km, ami mögöttem van az XJ-n, nem túl sok.
Megvolt az utolsó gurulásom erre az évre. Ürügyet is tálaltam rá, mindjárt kettőt. Előre hoztam kicsit az olajcserét, ehhez meg ugye meleg kell legyen. 150km alatt bemelegedhetett rendesen, így megejtettem életem első sajátkezű olajcseréjét. A másik ok meg a Gerbing fűtött ruházat tesztelése, pár napja érkezett meg a villany zokni,, vagyis megvan mindenem (majdnem) a teljes felszerelésükből. Kíváncsi voltam arra is, hogy a generátor mennyire bírja. Hát, nem túl jól. Egy olyan szivar gyújtó aljzatot tettem fel a kormánya, aminek van a szivaron kívül 2 usb aljzata is, és egy tized pontosságú feszültség mérő. Kicsit jártattam a motort, 13,5V . Aztán világítás be, itt még nem változott. Kesztyű. Ezt már megérezte. Aztán a zokni, nadrág. Hát, jól leesett 11V alá. Ha így használom, félő, hogy nagyon hamar lemerül az akksi, és akkor már se gyújtás, se világítás, se fűtés nem lesz. A ruházat jól vizsgázott. Vagyis túl jól. Kellemetlenül meleg volt, szinte égetett. A kesztyűhöz adtak hőfok szabályzót, de a többi részhez külön kell megvenni. Nem akartam erre is költeni, de kénytelen leszek megvenni, ha használniakarom. A túl sok hő miatt, és ha azzal használom, talán nem is fog annyi annyi áramot felzabálni.
Ami a Vaslovasokat illeti, örömmel találkoznék veletek, s ha befogadtok, örömmel gurulnék veletek.
Üdv a csapatban! Én 600-on tanultam, de Tomi rábeszélt a 900-ra, amivel annyi hátrány van a kisebb tesóval szemben, hogy többet eszik. A 600-ra 3,5-4 litereket írnak itt a szakik, de nekem az elején sem ment lejjebb 5,5-nél a bigbrother. Egy szervizes beállítás után felment 6,5-re, aztán egy másik szaki meghúzta rendesen a meghízni valókat (pl leömlő csavarjai), de így is éppen csak 6 lityi alatt van, Igaz általában asszonnyal és csomagokkal mentem de a teljesítményének megfelelően az emelkedők sem jelentenek gondot. Illetve nem tudom, hogy csak az enyémnek van ilyen karakteres, mély, öblös, de nem zavaró hangra, de sokan csak azért jönnek oda a társaságból, hogy hallják egy kicsit. :-D
Én a Vaslovasokkal szoktam néha gurulni, tudom ajánlani őket. Vegyes társaság, bár a többség 50 fölött van, főleg a nagyfalu és környékén laknak. Vannak több napos és egynapos túráik is, és vannak visszatérő programok, mint pl az SOS gyerekfalu lakóinak motoroztatása vagy a kemencei kisvonatozós piknik. Nézz fel az oldalra, ha egy jó társasággal akarsz majd gurulni a tavasszal.
Egyébként mennyire fiatal vasat akarsz 25ezer km-rel? Ha csak olyan keveset megy valaki, mint én, akkor is megvan 5-6 év alatt, vagyis fiatal, ergo nem olcsó. Szóval vagy mázlid lesz vagy jól visszatekerték az órát. Nekem majd 80 volt benne, amikor vettem, most 96.000 van benne és köszöni tök jól van, Igaz a lányommal egyidősen 20 éves lesz a nyáron.
Köszönöm szépen! Kipróbálom ezzel a mennyiséggel is.
A jobbos teló szár szívatgat, 2 szimeringet cseréltem márbenne, de mindig elfakad valamiért. Míg a balosnak kutya baja.
Az enyém 95-ös egytárcsás- 38-as szárú.
Szia. A manual 379 cm3-t ír, vagy 111mm a tetejétől mérve, összenyomva, rugó nélkül. Az enyém ‘93-as. Ha a tiéd ‘97 utáni, 2 tárcsás, annak vastagabb a telószára. Azt nem tudom, mennyi.
Sziasztok!
Pár év kihagyás után tavaj előtt újra kezdtem a motorozást, egy xj600n-el. Jó moci, szeretem magam szerelgetni az egyszerűbb részeit, de gondom van az első teleszkóp szárral. Nem tuddja valaki az olaj töltési menyyiségét?
Köszönöm. Ez jelenleg még csak terv. Talán össze sem jön most, sajnos ott vannak a piszkos anyagiak. Ez a hobbi nem egy olcsó mulatság. Nyár óta minden anyagi erőforrásom erre fordítom. A felszerelésem megvan, már csak egy komolyabb bukó hiányzik. A motorra is költeni kell, holnap olajcsere, aztán jöhet a vezérmű lánc, fékcsövek cseréje. Akár használni, akár eladni akarom, ezekre szükség van. Biztos vagyok benne, hogy aki majd megveszi tőlem, nem fog vele rosszul járni. És talán még a váltás is korai volna, hiszen csak pár hónapja használom. Talán ennél több tapasztalatra volna szükségem. Nem tettem, és nem is teszem le télire, ha száraz az út, menni fogok vele, akárhány fok is van.
Nagyon jó gép, az eladó nem vert át, kifejezetten jó véleményem van az előző tulajról. Harmadik tulajdonos vagyok. Esztétikai hibák persze vannak, de azokat is próbálom orvosolni. Most is sajnálkozva nézegetek kifelé, mert remek az idő, és mégsem pattanhatok rá, mert csak holnap jön meg az olaj, és nem akarok kárt tenni benne.
Köszöntelek, és neked is széles útban gazdag következő évet kívánok. Olvastam, hogy 900-as divi a terved. Közel egy korosztályban vagyunk és én is hozzád hasonlóan a 600-as divi mellett a 900-asról álmodoztam. Az álmom végül is az idén valóra vállt. Igaz nem találtam a közelemben kevés kilóméteres 2000-es évjárat felettit, de már nem is bánom. Egy vasárnapi motorozgatás közben az 55-ösön keletfelé száguldozva jutott eszembe, hogy a neten Csongrád megye székhelyén hírdetnek egy zöld színű 900-ast. Utam ez után oda vezetett. Szerencsémre még meg volt. Mondhatom, hogy amint megláttam, már tudtam, hogy ez az enyém lesz. A próba után jött a neheze. A pénztárcámhoz kellett alkudni az árát. Igaz kissé többe került mint azt én akartam, de nem bírtam otthagyni. Nagyon szerettem a 600-ast mert valóban egy szinte elnyűhetetlen megbízható kezes jószág, (ezért is váltam meg tőle fájó szívvel) de a 900-as adta meg azt amit egy divi adhat a gondos gazdinak. Már apródonként készítem a szezonra. Tudom, hogy ez a típus meghálálja a törődést. Nem hiába terjeng róla az, hogy még 100.000 km-el is megvehető.
Fotókat megnézheted a nevem alatt.
További minden jót.
Boldog, békés Ünnepet minden kétkerekű pilótának, és I utasának!
Engedjétek meg, hogy csatlakozzam most Hozzátok. 2010 január elsejéig visszamenőleg minden hozzászólást vissza olvastam ebben a topicban a mai napig bezárólag. Így nem fogok talán hülyeségeket kérdezni, és persze bizonyos fokig sikerült valamennyire megismernem az itteni társaságot. Úgy érzem, remek emberek voltak és vannak itt. Sajnos, sokan kiszálltak. Szeretném, ha több élet lenne itt újra. A magam részéről ezért tenni is fogok, rajtam nem fog múlni. Jó lenne ha újra lennének itt közös beszélgetések, találkozók, gurulások. Előre is köszönöm, ha befogadtok.
Szia! Meg tudnátok nekem mondani, hogy a XJ600S-en hány millis átmérőjű gyári kormányrúd van? 2001-es évjárat, kormánymagasítót szeretnék hozzá venni, ami kicsit elörébb is hozza. Köszi. Üdv.
Üdv mindenkinek. A 600-as divihez találtam a neten kézikönyvet, azonban a 900-aséra ez idáig nem sikerült rátalálni. Ha esetleg ebben tud valaki segíteni azt megköszönném.
Egyébként, a váltás még nem aktuális leghamarabb május környékén engedhetem meg magamnak anyagilag. De az is kérdés, hogy nem túl korai ez még nekem? Hiszen, valljuk be, az a párezer km, ami mögöttem van az XJ-n, nem túl sok.
Megvolt az utolsó gurulásom erre az évre. Ürügyet is tálaltam rá, mindjárt kettőt. Előre hoztam kicsit az olajcserét, ehhez meg ugye meleg kell legyen. 150km alatt bemelegedhetett rendesen, így megejtettem életem első sajátkezű olajcseréjét. A másik ok meg a Gerbing fűtött ruházat tesztelése, pár napja érkezett meg a villany zokni,, vagyis megvan mindenem (majdnem) a teljes felszerelésükből. Kíváncsi voltam arra is, hogy a generátor mennyire bírja. Hát, nem túl jól. Egy olyan szivar gyújtó aljzatot tettem fel a kormánya, aminek van a szivaron kívül 2 usb aljzata is, és egy tized pontosságú feszültség mérő. Kicsit jártattam a motort, 13,5V . Aztán világítás be, itt még nem változott. Kesztyű. Ezt már megérezte. Aztán a zokni, nadrág. Hát, jól leesett 11V alá. Ha így használom, félő, hogy nagyon hamar lemerül az akksi, és akkor már se gyújtás, se világítás, se fűtés nem lesz. A ruházat jól vizsgázott. Vagyis túl jól. Kellemetlenül meleg volt, szinte égetett. A kesztyűhöz adtak hőfok szabályzót, de a többi részhez külön kell megvenni. Nem akartam erre is költeni, de kénytelen leszek megvenni, ha használniakarom. A túl sok hő miatt, és ha azzal használom, talán nem is fog annyi annyi áramot felzabálni.
Ami a Vaslovasokat illeti, örömmel találkoznék veletek, s ha befogadtok, örömmel gurulnék veletek.
Én a Vaslovasokkal szoktam néha gurulni, tudom ajánlani őket. Vegyes társaság, bár a többség 50 fölött van, főleg a nagyfalu és környékén laknak. Vannak több napos és egynapos túráik is, és vannak visszatérő programok, mint pl az SOS gyerekfalu lakóinak motoroztatása vagy a kemencei kisvonatozós piknik. Nézz fel az oldalra, ha egy jó társasággal akarsz majd gurulni a tavasszal.
Egyébként mennyire fiatal vasat akarsz 25ezer km-rel? Ha csak olyan keveset megy valaki, mint én, akkor is megvan 5-6 év alatt, vagyis fiatal, ergo nem olcsó. Szóval vagy mázlid lesz vagy jól visszatekerték az órát. Nekem majd 80 volt benne, amikor vettem, most 96.000 van benne és köszöni tök jól van, Igaz a lányommal egyidősen 20 éves lesz a nyáron.
A jobbos teló szár szívatgat, 2 szimeringet cseréltem márbenne, de mindig elfakad valamiért. Míg a balosnak kutya baja.
Az enyém 95-ös egytárcsás- 38-as szárú.
Pár év kihagyás után tavaj előtt újra kezdtem a motorozást, egy xj600n-el. Jó moci, szeretem magam szerelgetni az egyszerűbb részeit, de gondom van az első teleszkóp szárral. Nem tuddja valaki az olaj töltési menyyiségét?
Nagyon jó gép, az eladó nem vert át, kifejezetten jó véleményem van az előző tulajról. Harmadik tulajdonos vagyok. Esztétikai hibák persze vannak, de azokat is próbálom orvosolni. Most is sajnálkozva nézegetek kifelé, mert remek az idő, és mégsem pattanhatok rá, mert csak holnap jön meg az olaj, és nem akarok kárt tenni benne.
Fotókat megnézheted a nevem alatt.
További minden jót.
Engedjétek meg, hogy csatlakozzam most Hozzátok. 2010 január elsejéig visszamenőleg minden hozzászólást vissza olvastam ebben a topicban a mai napig bezárólag. Így nem fogok talán hülyeségeket kérdezni, és persze bizonyos fokig sikerült valamennyire megismernem az itteni társaságot. Úgy érzem, remek emberek voltak és vannak itt. Sajnos, sokan kiszálltak. Szeretném, ha több élet lenne itt újra. A magam részéről ezért tenni is fogok, rajtam nem fog múlni. Jó lenne ha újra lennének itt közös beszélgetések, találkozók, gurulások. Előre is köszönöm, ha befogadtok.
https://inetdni.home.xs4all.nl...
vagy itt letölthető:
http://mybikemanuals.com/yamah...