Üdv mindenkinek nem rég tettem szert egy 99-es Divire és sajna azt tapasztalom 90km körül beremeg az egész motor. Járt már valaki így mi lehet a gond. Köszönöm
Sziasztok! Két hete vettem Ausztriából egy 2000-es évjáratú xj 600-ast. Egy olyan jelenséget tapasztaltam, hogy 5. fokozatban viszonylag alacsonyabb fordulaton valami recsegő hangot hallani, amit még a lábtartón is érezni. Ha kigyorsításnál váltogatok végig emeltebb fordulatszámon, akkor nem érezni semmit, csak ha lassabb a gyorsítás. A többi fokozatban ilyen jelenség nincsen. A lánc nem laza. Találkoztatok már ilyennel, vagy van valami tanácsotok? Előre is köszönöm a segítséget!
Az enyém 5-öt még sosem evett, csak alatta, pedig ketten a párommal 1,6q vagyunk plusz a három doboz. Igaz, 90 körül sétamotorozunk :) 140-nél többel soha nem mentünk :)
Üdvözletem Mindenkinek! A véleményeteket kérném a nemrég vásárolt 94-es xj600s-ről,és természetesen szívesen lennék fórum (club) tag, ha lehet. A szükséges karbantartások (olaj,szűrők,fékbetét és cső,H4-es izzó) cseréje után a megtett 700 km után az alábbiak a tapasztalataim: Ez egy JÓ motor. Óra szerint 190km/h 9000 fordulaton,és a fogyasztás szerintem szuper. Alattam(85kg) 90-140 között, de inkább120+ 3.7/100km ,asszony alatt(62) 80-100 nagyja 100 3.5/100km. Nyugtassatok meg hogy ez természetes,. és amíg ezt tudja addig bűn bármihez is hozzányúlni. Várom a jó tanácsokat.
Nem a kuplung, hanem a primer lánc a zajos, de egyébként - saját tapasztalat, de jó pap holtig tanul - teljesen egyet értek veled. Mint lejjebb írtam, ma már semmi értelmét nem látom a xadózásnak.
Azért egy dolgot szeretnék megjegyezni, ami a saját régi hengeremnél is észrevehető volt, és a Xado magyar honlapján is egy videóból kiderül. A henger fala fényesebb lesz tőle, ez pedig egy dolgot jelent, hogy a hónolást képes eltüntetni, viszont ezeket a mesterséges "karcokat" nem úri huncutságnak találták ki a mérnökök.
Mindenkinek saját szívügye, használ-e valamilyen adalékot, én a Spurin kívül biztosan nem tennék semmi ilyent a gépembe..
Szerintem a kuplungszerkezet sokkal nagyobb csindarattát csinál a zörgésivel üresbe. Amúgy is egy zajos blokk az Divi, én nem tennék bele semmi adalékot. Felesleges pénz kidobás, de aki szeretné csinálja
Ugyanezt néztem csak a 8 ml is be, ott meg olyat írt hogy 3 fecskendő kell bele 200 km ként.A 4 milis amit belinkeltél az gyakorlatilag ugyanaz viszont ott nem írja , hogy 3 db kell belőle:S Most akkor hogy is van ez:S
Én a fecskedőset nyomtam bele a 88-asomba , de azt írja hogy kb 20 óra után fejti ki a hatását . Én viszont nem hajtottam annyit még a gépet , mert nyár végén tettem bele . Úgyhogy nem tudok érdemben nyilatkozni . http://xado.hu/webshop/alkalma...
Első pillanatban tökéletesnek tűnt, de végül is olyan, mintha nem is lenne a blokkban. "Frissen" betöltve tényleg csendesebb lett a gép, de idővel - bőven a következő olajcsere előtt - már ugyanolyan hangja volt, mint a revitalizálás előtt. Összességében a fogyasztásnál sem mutatkozott érdemi csökkenés, így én biztosan nem fogom többet használni. Ezzel szemben az adalékok közül a Spurinak látom értelmét, igaz, az nem olaj-, hanem tüzelőanyag adalék.
Használt már itt valaki xado revitalizálót? Több fajtát találtam a neten, de nem tudom melyiket kellene megrendelni, vagy van e egyáltalán vmi értelme.A vezérmű tengelyen van egy pici kézzel nem is érezhető nyalás és emiatt melegen van egy pici hangja a blokknak.Ezt szeretném vele megszüntetni már ha ér valamit:D
Nagyon szépen köszönöm mind a kettőtöknek. Elindult a masina, erről a bizonyos "pre" vagy "pri" állásról hallottam már, legközelebb kipróbálom totati76 módszerét is. Jelenleg úgy oldódott meg, hogy félrehúztam a tankot, kis féktisztító a légszűrőbe, aztán már röffent is a gép. Köszönöm mindenkinek még egyszer.
Szia. Szerintem, ha "pre" azaz direkt átfolyós állásba teszed a benzincsapot kb. 30 percre és utána indítasz, valószinűleg be fog indulni. Nálam ugyan ez szokott lenni, hogy ha két hétnél tovább áll a gép, kiszárad az úszóház. Először én is szívtam vele,de mióta ezt a módszert használom, pár indítás és röffen a gép.
Szia! Kezdjük a végén. A Diviken eredetileg vákuumos csap van, aminek van három állása. Vákumm nyitás elegendő tüzelőanyag mennyiségnél, tartalék vákuumos állása kevés benzinnél, és közvetlen átfolyást biztosító - csak szükség esetén használandó. Szóval, először is én itt keresném a bibit.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, a következő dologban:
Adott egy 1992-es Yamaha XJ 600. A nyári időszakban is ha 3 hétig hagytam állni, elég nehezen indult be. Olyan volt, mintha nem kapna üzemanyagot (mintha lelevegősödött volna). Kivettem a gyertyákat, szárazok voltak, megpucoltam őket és visszaraktam. Utána indítóztam még és szépen-lassan elindult, bár a gyertyapucolásnak köze sem lehet hozzá véleményem szerint. Ha 2 hétig állt csak akkor minden gond nélkül elindult.
Ez volt a nyári időszak.
Na ugye éppen most jöttünk ki a télből, amikor is nem 3 hetet állt a motor, hanem sokszor 3 hetet. Már egyszer lemerítettem az akksit, friss benzinszűrő, friss üzemanyag. És az istenért nem indul. Gyertyák szintén szárazak... Láttam hogy a benzincsapról a cső a karbik előtt egy ilyen elosztószerűségre megy rá... Amire megy egy cső a szívósorról. Gondolom az valami vákuum... Esetleg szívná az üzemanyagot? De a csap nem vákuumos, azt ugye én nyitom-zárom...
Hátha volt már valakinek hasonló problémája... Kinek mi a tippje?
Azért egy dolgot szeretnék megjegyezni, ami a saját régi hengeremnél is észrevehető volt, és a Xado magyar honlapján is egy videóból kiderül. A henger fala fényesebb lesz tőle, ez pedig egy dolgot jelent, hogy a hónolást képes eltüntetni, viszont ezeket a mesterséges "karcokat" nem úri huncutságnak találták ki a mérnökök.
Mindenkinek saját szívügye, használ-e valamilyen adalékot, én a Spurin kívül biztosan nem tennék semmi ilyent a gépembe..
http://xado.hu/webshop/alkalma...
Adott egy 1992-es Yamaha XJ 600. A nyári időszakban is ha 3 hétig hagytam állni, elég nehezen indult be. Olyan volt, mintha nem kapna üzemanyagot (mintha lelevegősödött volna). Kivettem a gyertyákat, szárazok voltak, megpucoltam őket és visszaraktam. Utána indítóztam még és szépen-lassan elindult, bár a gyertyapucolásnak köze sem lehet hozzá véleményem szerint. Ha 2 hétig állt csak akkor minden gond nélkül elindult.
Ez volt a nyári időszak.
Na ugye éppen most jöttünk ki a télből, amikor is nem 3 hetet állt a motor, hanem sokszor 3 hetet. Már egyszer lemerítettem az akksit, friss benzinszűrő, friss üzemanyag. És az istenért nem indul. Gyertyák szintén szárazak... Láttam hogy a benzincsapról a cső a karbik előtt egy ilyen elosztószerűségre megy rá... Amire megy egy cső a szívósorról. Gondolom az valami vákuum... Esetleg szívná az üzemanyagot? De a csap nem vákuumos, azt ugye én nyitom-zárom...
Hátha volt már valakinek hasonló problémája... Kinek mi a tippje?
Előre is köszönöm.