1: van egy 600-s xj-m, vezetéstechnikai tréningen voltam vele a nyáron, alapjáraton kicsit rángat,korábban nem csinálta, illetve az olajszűrő felett picit csöpög az olaj
keresek vki olyat, aki ért hozzá és rendbe is tudja tenni, lehetőleg Orosháza és környékén, 100 km sem gond :)
2: keresek rá vmi dobot ami egy picivel hagosabb mint a gyári :) nem sokkal de szeretném ha lenne hangja :)
Eladásra kínálom ezt a két kormánymagasítót . A régi típusú XJ-hez jó . Alumínium , 3cm-t magasít . Az én paripámon volt mikor megvettem . Postázom is .
Megnézem (remélem nem felejtem el) a kamrában, de én is pont a jobb elsőt cseréltem, így a bal első van szerintem raktáron. De nem kompatibilis a kettő oldal? Mármint hogy felcserélhető?
Nincs valakinél véletlenül elfekvőben egy jobb első (vagy bal hátsó) index? Akkor nem kellene ebayról rendelnem. Sztem nem kérek sokat a motorért, de így felettébb szarul mutat...
Néztem a képet, és ....BASZKI!.... én minimum felrobbantam volna.
XJ/FJR nem összehasonlítható (alma/körte), legfeljebb annyiban, mindkettő gardányos, ötsebességes, és túra.
Az FJR tipikusan az a motor, ahol elvész a motoros élvezet, a szó jobbik értelmében. Nem kell folyton a váltóval kavarni, 30-tól 230-ig ötösben nyugodtan lehet vele közlekedni. Szélvédelme tökéletes, alul-középen-felül, vagyis mindenhol. A hangja autós,, a kipufogók és a dugókat körülölelői vízpalást tökéletes zajcsillapítást végeznek. Az ülések kényelmesek, kimondottan jól asszisztálnak a hosszútávú motorozáshoz. A gyári dobozok jól pakolhatóak, bár a topcase olyan, mint egy bűvészkalap. Látszatra nagy, de a kettős fala miatt belül már szűkös. A hátsó doboz másik hátránya, hogy nagyobb sebességnél elég jól berázza a motort, ami persze a kezdeti halálfélelem után akár meg is szokható
Amire figyelni kell. Az első szériák vezérműlánca ehhez a motorhoz gyenge, így ha azt cserélni kell - az enyémben ez történt. Tetemes súlyú motor, ami párosítva az erőteljes gyorsításokkal, nagyobb sebességgel, és a hátsó kerekes fékezéssel hamar kukába juttatja a hátsó gumit, legyen az akármilyen márka. Ugyancsak a tömege miatt igen figyelni kell a parkolásra, mert egy "gödörből" qrvára nem könnyű kitornászni. Ugyancsak sok zsíros kenyér kell a felállításához, ha véletlenül eldől, az pedig a legjobb házban is előfordulhat egy ilyen túragőzösné (én egy vezetéstechnikai képzésen fektettem el az enyémet, szinte nulla sebességnél)l. Megjegyzem jól lehet vele manőverezni még lassú tempónál is, de ettől függetlenül nem városi szaladgálós motor. Fogyasztása 6-6,5 litertől fölfelé a csillagos égig.
Hosszasan írogathatnék még az FJR-ről, de inkább annyi, hogy összességében nekem bejött. Nem keltettem vele feltűnést, de ott volt a tudat , van kellő erőtartalék egy esetlegesen elhibázott manővernél, még teljesen felmálházottan, utassal is.
Valószínűleg az XJ-ben is ott van jó pár dolog, ami a "nagy tesóban" - még ennyire nem ismerem, hisz jobbára eddig a garázsban álldigált - de azért azt is látni kell, más elvek alapján tervezték (egyszerűség, könnyű üzemeltetés, és karbantarthatóság ....).
Sziasztok. '93-as 600-as divire keresek dobot 4:1 leömlőhöz. Valami olyan kéne, aminek normális, gyárihoz hasonló hangja van. Milyet ajánlanátok hozzá? Most egy Laser sport dob van rajta, ezzel vettem, de nekem túl hangos. Esetleg, ha valakinek van gyári, és ilyet szeretne, cserélnék is értékegyeztetéssel, vagy jó áron vennék is gyári rendszert.
Sajnos a hétvégén az unokaöcsém nem húzta fel a kéziféket az autón, nekigurult az ő motorjának, ami feldőlt, rá az enyémre. Egy kis horpadás, keletkezett a tankon, és karcolódott a festés. Továbbá fel is dőlt, letörött a jobb első index, azt ki fogom cserélni, rendelek rá egyet, de festetni már nem fogom, se időm, se kedvem vele foglalkozni, így azt inkább elengedem az árából, módosítottam is a hirdetést. Nem örültem az eseménynek, de ez van.
Úgy emlékszem pozitív véleményed volt az FJR-ről, bár alaposan nem veséztük ki. Kíváncsi lennék az összehasonlításra. Nagy XJ kontra FJR.
több kérdésem lenne :)
1: van egy 600-s xj-m, vezetéstechnikai tréningen voltam vele a nyáron, alapjáraton kicsit rángat,korábban nem csinálta, illetve az olajszűrő felett picit csöpög az olaj
keresek vki olyat, aki ért hozzá és rendbe is tudja tenni, lehetőleg Orosháza és környékén, 100 km sem gond :)
2: keresek rá vmi dobot ami egy picivel hagosabb mint a gyári :) nem sokkal de szeretném ha lenne hangja :)