Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos eladóvá vált kedvenc motorom, egy YAMAHA XJ600S Diversion. Újszerűvé varázsoltam, felspéciztem egy rakat dologgal, de az élet úgy hozta, hogy most útjainknak el kell válni :-( .

Nem kérek érte keveset, de ezért nem is adok keveset (honlapomon rengeteg dolog megtudható róla: http://www.xj600.szermek.eu/?p... (képek ugyan itt) És végül a piszkos anyagiak. Vételára 420.000,-Ft, amiben benne van egy dobozrendszer is pluszban.
Hello Iveco!

Köszi a visszajelzést, azóta mi a tapasztalatod? Fogyasztás is javult? Hogy választottad ki, hogy melyik felújító készlet kell? Levetted a rajta lévőt, vagy csak típus, évjárat alapján?
Szerintetek egy komplet xj blokk mennyit érhet meg kb 30 ezer van benne papír nélkül alkatrésznek,vagy akkár mire?
Helló van egy Yamaha xj 600-as motorom és az a gond hogy nem igazán akar indulni ha be is indul akkor 2-3másodperc múlva le is áll! Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!!
Ha dugattyúk elmozdulnak, ki tudod húzni, de nem dúsít, akkor ki kell takarítani a dúsító csatornáját-fúvókáját. Lehet sokat állt és el van részlegesen, vagy teljesen dugulva.
Köszönöm hogy próbálsz segíteni , de nem bovdenes ,hanem sorba van kötve a négy karbi, egy mechanikus karral működteted és ott minden rendben! Inkább belül lehet valami probléma szerintem.....
Ha bovdenes a szívatód, meg kéne nézni, működteti-e a karbinál a hidegindító rendszert. Nincs-e kiakadva, nem csak csúszkál a bovden és nem csinál semmit. Konkrét választ meg kell várnod egy 600-as tulajtól.
Sziasztok !A kérdésem az lenne hogy van egy 1993 as Yamaha xj 600 Diversionom. És az a problémám hogy hideg indításkor nem emel fordulatot nekem kell kézzel megtartani a gázt hogy ne álljon le a motor mikor ráhúzom a szivatót,nincs alapjárat ilyenkor. Ha bemelegszik a motor minden rendben szépen jár a motor alapjáraton, és jól is megy, fogyasztása 5 liter. Csak ez a hidegindítás lenne jó...
Előre is köszönöm választ !
Mivel a benzincsapom csütörtökre lesz meg , így játszogattam a Ledekkel tovább . A fehéreket kiszedtem mert olyan seszínű volt ( se nem fehér , se nem zöld ) és tettem bele zöldeket . Szép zöldek lettek a számok . Az indexvisszajelzőbe pontfényű ledet dobtam , így nappal is látni ha kinnt felejteném a villogót . Az üresjelzőbe és a refivisszajelzőbe is tettem fehéret . Sokkal jobbak lettek a színei :)
Máshová nem teszek , mert elveszti a retro stílust
Hát jólvan , megpróbáltam .
Hát köszi a fáradozást, de a én, illetve a divim könyöke csak 31,5mm így az elején lévő vastagítással is csak max 35 körül lehet, ezért biztosan vastagabb a kelleténél. Mellesleg messzebb nem is lehetnél mivel én meg Borsodi vagyok, annak is a leg észak-keletibb sarka. (és nem kata :-) )
Naggyon sajnálom.
Sziasztok ! Vettem egy 2001 Diversiont de 3000 fordulat alatt beremeg a motorja, de elég rendesen. Valaki nem tudna valamit nondani,hogy miért lehet előre is köszi.
Ezzel vettem meg az 51J-t . De megkaptam hozzá az eredeti 4:2 kipuffot . Ami dob fennt volt , azt meg odaajándékoztam a cimbimnek .
Figyu :
az átmérője 39mm . Saccolóval (tolómérő) :D
a csöveket tudod jobbra balra mozgatni . Nincsenek fixen rögzítve . Ha előjön a BT a laptopon akkor tudok képet is feltenni róla . GYMS megye .
Köszi ! A benzincsövem hosszabb mint volt , mert a karbisor játéknál eleve hosszabbra hagytam .
Én ezt raktam fel, bár 2014-ben még 6500 +posta volt az ellenértéke.
http://www.bercsekft.hu/motoro...
A vákuumcsatlakozó ezen máshol van, meg a benzincsövet is meg kell hosszabbítani, de nálam bevált. :-)
Szia "álomgyáros" !
Meg tudnád nekem mérni, a leömlő átmérőjét ott ahol illeszkedik a hengerfejbe + a csövek közötti távolságot?
Előre is megköszönném...Ja és merre lax?
Köszi a választ !
Mindenképp megpróbálom , mert már össze-vissza folyik mindenhova ez a drága benya . Bosszúságot okozva , a garázsban meg benzinszag terjeng .
A gyári 51J benzincsapnak nincs zárt állása! Van a nyitott- amit a vákuummal nyit a rendszer - aztán van a tartalék állás és van az ún. átfolyó üzemmód, amikor a vákuumtól függetlenül a gravitáció segítségével folyik le az üzemanyag a karburátorsorhoz. Ezt az üzemmódot hosszú állás után javasolt használni, hogy a porlasztók feltöltése egyszerűbb legyen. Én is szívtam anno az enyémmel, a legolcsóbb megoldás a DT125-nek a csapja volt. Na azon volt zárt állás.
Szerintem csak a divié .... Nekem van egy 4:1 leömlőm de a régebbi típusra . (51J-re)
Üdv Mindenkinek !
Köv. a gondom . A benzincsap . Ez ugye úgy hivatott működni hogy van egy zárt , egy u.n tartalék és egy nyitott állapot . Mindez egy vákumpumpával . Nos a következő kérdések merültek fel : 1, Miért enged át zárt állásban ? (A régit kiszedtem , javítószettet beraktam így is) . 2, ha Zárt állásban beindítom a motort a vákum akkor is elkezdi nyomni a benzint . Miért ??
Valahogy nem értem ezt .....
Vezérműláncot honnan érdemes rendelni ahol pl: megtudják mondani hogy végtelenített a lánc vagy sem?
Hali szakik!
Melyik motornak a 4:1 -es könyök, ill. leömlője rakható fel a divire?
Valamelyik csak kompatibilis rá....
Tud valaki segíteni??????
Pontosan nem tudom. Eleve két részre válik a fojtás. Van ami gyárilag fojtót, van ami utólag van lefojtva. Az adatbázisok általában hozzák, hogy egy porlasztóban levő fúvóka az melyik változatba való. Mondjuk a Svájcból, Ausztriából behozott motorok estében. Tehát lehet kisebb fúvókázás, más részterhelés tü, tompább-butább vezértengelyek, szűkített szívócsonk, szűkített kipufogó leömlök, más gyújtáselektronika... távtartó a porlasztóban a vákuummembrános tolattyú felett, vagy lyuk a tolattyú oldalán, alacsonyabb vákuummembrán kupak, melyek ugyan úgy azt szolgálják, hogy ne nyisson ki a tolattyú teljesen.
A forrás országok fórumain biztos naprakész infók vannak róla...pl:
http://www.xj-forum.de/bb/view...

Példák, a fojtott szívócsonkra, membrántetőkbe levő ütközőkre...
Miben nyilvánúl meg a fojtás?Pl nekem 50 lóerős na most az miben különbözik a 61 lóerőstől?