Sajnos eladóvá vált kedvenc motorom, egy YAMAHA XJ600S Diversion. Újszerűvé varázsoltam, felspéciztem egy rakat dologgal, de az élet úgy hozta, hogy most útjainknak el kell válni :-( .
Nem kérek érte keveset, de ezért nem is adok keveset (honlapomon rengeteg dolog megtudható róla: http://www.xj600.szermek.eu/?p... (képek ugyan itt) És végül a piszkos anyagiak. Vételára 420.000,-Ft, amiben benne van egy dobozrendszer is pluszban.
Köszi a visszajelzést, azóta mi a tapasztalatod? Fogyasztás is javult? Hogy választottad ki, hogy melyik felújító készlet kell? Levetted a rajta lévőt, vagy csak típus, évjárat alapján?
Helló van egy Yamaha xj 600-as motorom és az a gond hogy nem igazán akar indulni ha be is indul akkor 2-3másodperc múlva le is áll! Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!!
Ha dugattyúk elmozdulnak, ki tudod húzni, de nem dúsít, akkor ki kell takarítani a dúsító csatornáját-fúvókáját. Lehet sokat állt és el van részlegesen, vagy teljesen dugulva.
Köszönöm hogy próbálsz segíteni , de nem bovdenes ,hanem sorba van kötve a négy karbi, egy mechanikus karral működteted és ott minden rendben! Inkább belül lehet valami probléma szerintem.....
Ha bovdenes a szívatód, meg kéne nézni, működteti-e a karbinál a hidegindító rendszert. Nincs-e kiakadva, nem csak csúszkál a bovden és nem csinál semmit. Konkrét választ meg kell várnod egy 600-as tulajtól.
Sziasztok !A kérdésem az lenne hogy van egy 1993 as Yamaha xj 600 Diversionom. És az a problémám hogy hideg indításkor nem emel fordulatot nekem kell kézzel megtartani a gázt hogy ne álljon le a motor mikor ráhúzom a szivatót,nincs alapjárat ilyenkor. Ha bemelegszik a motor minden rendben szépen jár a motor alapjáraton, és jól is megy, fogyasztása 5 liter. Csak ez a hidegindítás lenne jó...
Előre is köszönöm választ !
Mivel a benzincsapom csütörtökre lesz meg , így játszogattam a Ledekkel tovább . A fehéreket kiszedtem mert olyan seszínű volt ( se nem fehér , se nem zöld ) és tettem bele zöldeket . Szép zöldek lettek a számok . Az indexvisszajelzőbe pontfényű ledet dobtam , így nappal is látni ha kinnt felejteném a villogót . Az üresjelzőbe és a refivisszajelzőbe is tettem fehéret . Sokkal jobbak lettek a színei :)
Máshová nem teszek , mert elveszti a retro stílust
Hát köszi a fáradozást, de a én, illetve a divim könyöke csak 31,5mm így az elején lévő vastagítással is csak max 35 körül lehet, ezért biztosan vastagabb a kelleténél. Mellesleg messzebb nem is lehetnél mivel én meg Borsodi vagyok, annak is a leg észak-keletibb sarka. (és nem kata :-) )
Naggyon sajnálom.
Sziasztok ! Vettem egy 2001 Diversiont de 3000 fordulat alatt beremeg a motorja, de elég rendesen. Valaki nem tudna valamit nondani,hogy miért lehet előre is köszi.
Figyu :
az átmérője 39mm . Saccolóval (tolómérő) :D
a csöveket tudod jobbra balra mozgatni . Nincsenek fixen rögzítve . Ha előjön a BT a laptopon akkor tudok képet is feltenni róla . GYMS megye .
Én ezt raktam fel, bár 2014-ben még 6500 +posta volt az ellenértéke. http://www.bercsekft.hu/motoro...
A vákuumcsatlakozó ezen máshol van, meg a benzincsövet is meg kell hosszabbítani, de nálam bevált. :-)
Szia "álomgyáros" !
Meg tudnád nekem mérni, a leömlő átmérőjét ott ahol illeszkedik a hengerfejbe + a csövek közötti távolságot?
Előre is megköszönném...Ja és merre lax?
Köszi a választ !
Mindenképp megpróbálom , mert már össze-vissza folyik mindenhova ez a drága benya . Bosszúságot okozva , a garázsban meg benzinszag terjeng .
A gyári 51J benzincsapnak nincs zárt állása! Van a nyitott- amit a vákuummal nyit a rendszer - aztán van a tartalék állás és van az ún. átfolyó üzemmód, amikor a vákuumtól függetlenül a gravitáció segítségével folyik le az üzemanyag a karburátorsorhoz. Ezt az üzemmódot hosszú állás után javasolt használni, hogy a porlasztók feltöltése egyszerűbb legyen. Én is szívtam anno az enyémmel, a legolcsóbb megoldás a DT125-nek a csapja volt. Na azon volt zárt állás.
Üdv Mindenkinek !
Köv. a gondom . A benzincsap . Ez ugye úgy hivatott működni hogy van egy zárt , egy u.n tartalék és egy nyitott állapot . Mindez egy vákumpumpával . Nos a következő kérdések merültek fel : 1, Miért enged át zárt állásban ? (A régit kiszedtem , javítószettet beraktam így is) . 2, ha Zárt állásban beindítom a motort a vákum akkor is elkezdi nyomni a benzint . Miért ??
Valahogy nem értem ezt .....
Pontosan nem tudom. Eleve két részre válik a fojtás. Van ami gyárilag fojtót, van ami utólag van lefojtva. Az adatbázisok általában hozzák, hogy egy porlasztóban levő fúvóka az melyik változatba való. Mondjuk a Svájcból, Ausztriából behozott motorok estében. Tehát lehet kisebb fúvókázás, más részterhelés tü, tompább-butább vezértengelyek, szűkített szívócsonk, szűkített kipufogó leömlök, más gyújtáselektronika... távtartó a porlasztóban a vákuummembrános tolattyú felett, vagy lyuk a tolattyú oldalán, alacsonyabb vákuummembrán kupak, melyek ugyan úgy azt szolgálják, hogy ne nyisson ki a tolattyú teljesen.
A forrás országok fórumain biztos naprakész infók vannak róla...pl: http://www.xj-forum.de/bb/view...
Példák, a fojtott szívócsonkra, membrántetőkbe levő ütközőkre...
Nem kérek érte keveset, de ezért nem is adok keveset (honlapomon rengeteg dolog megtudható róla: http://www.xj600.szermek.eu/?p... (képek ugyan itt) És végül a piszkos anyagiak. Vételára 420.000,-Ft, amiben benne van egy dobozrendszer is pluszban.