Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem a szaki mondta a karbiszinkron után, hogy kicsit csavarjam fel az alapjáratot a 8-900 körüli értékről 1200-1300 köré, hogy ne rángassa a vezérmű láncot. mert ő nem tudta üzem melegre járatni, így rám bízta a műveletet. de az eddigi 6,5 literről visszament olyan 5,7 környékére a fogyasztás, ahogy régebben is volt. most vigyem vissza még egyszer? vagy ennyi alapjárat mozgás azért belefér? egyébként szépen, egyenletesen jár a motor azóta, szóval ügyes a srác. esztergom környékieknek tudom ajánlani.
Tudom , köszönöm tartalmas válaszod . De lesz ez jobb is . Dolgozom az ügyön .
De a javaslatodat szívesen várom :)
hát jo szarul sikerűlt
Tudom , már találkoztam a jelenséggel :( :) Köszi
Gondolom azt tudod, hogy az alapjárat állítgatása az újbóli szinkron ellenőrzését, elállítódás esetén a beállítását teszi szükségessé.
Én az enyémben a Nagyvastól rendeltem készletet. Tourmax típusú, nincs vele semmi gond .
A héten nem vagyok otthon , de ha vissza értünk, rakok fel képeket. Egy kerékpáros tartóból készült.
Na végre , ma volt egy kis sikerélmény :D
Állítgattam a levegőcsavarokat , vissza mindegyiket alaphelyzetbe , majd mindegyiken 1 fordulatot tekertem ki .
Beindult szépen , majd állítottam az alapjáraton . Olyan jól sikerült hogy gurultam vele 18km-et (ha esetleg lerohad akkor könnyen hazaszállítható legyen )
Megtankoltam . Majd ezután felugrott az alapjárat 4000-re . Letekertem , most megint 1000-1200 között van . De finomítani kell még , mert 3000-ről lassan esik vissza alapjáratra .
Véleményezést kérnék szépen . Felraktam a csere karbi sort , a szinkront összehangoltam , de a levegőcsavarokhoz nem nyúltam .
A következő képet mutatja balról jobbra 1-2-3-4 henger .
olajat is cserélhetem le:S
Nem önindító problémám van hanem a tűszelep enged át.Na most egy helyen találtam tűszelepet de nem biztos , hogy van nekik.http://www.motorosboltroadride... Esetleg ha itt nem lesz és valaki már cserélte akkor belinkelné nekem hogy honnan rendelte.Előre is köszönöm.
Hát nemtudom , nekem nincs viszonyítási alapom . Nekem eddig jó a Repsol . Viszont az XS-ben Castrol ásványi van , de elég hangos tőle a paripa .. :(

A GPS tartót hová tudtad feltenni ? Én elég nehezen találtam ezen a fiszfasz kormányon olyan helyet ahol látható , nemzavaró . Így bal oldalon kapott helyet a tükörtartó mellett .
Ja, ez a Repsol lötty nem egy nagy vasziszdasz. A váltóm mint ha kicsit akadósabb lenne, az Elf oillal kicsit simábban tudtam váltani. Legközelebb nem ez lesz beletéve. És még drágább is volt...
Ma végre megjött a GPS-tartóm. Fel is szereltem, és vettem töltő aljzatot is, az is a helyére került. Holnap indul a teszt-túra.
Még nem tudom . A héten kapom meg a másik karbisort . A Denso-k már nálam pihennek a garázsban . Még nem teszem bele a motorba . Azt amúgy olvastam éppen hogy sok NGK hibás a másik fórumon . ( Talán az FZ-s fórumban )
Már másodjára szorult meg az önindítóm:S Na most ennek a motornak a szabadonfutóját csak a blokk szétszedésével lehet cserélni? csinált már valaki ilyet?Ha megszorul vesz fel áramot de meg se mozdítja a blokkot ,Csak utána indítható miután hátrafelé megmozgatom a blokkot utána megy.Ha valakinek van erről robbantott ábrája azt megköszönném. Egyenlőre nem tudom mitévő legyek vele.
A paripám ma kapott friss Repsol fullszintetikus olajat, ilyet még nem próbáltam. Hangra oké, szépen vált, meglátjuk...
Mondjuk enni nem eszik egy grammot sem cseréig.
Nem tudom, megoldódott-e a problémád, de egy másik helyen éppen nagyban szidják az NGK gyertyát, sok a hamis, selejt közöttük.
Szia Adam!
A 4-2-1 leömlő milyen állapotú? Tudnál róla képet feltenni?
Sziasztok!
Maradt pár dolog:

Eladó Yamaha Xj 600 S fejidom+lámpatartó vas , illetve 2 gyári index , Yamaha tankpad matrica és 4-2-1es leömlő. (91-96 os évjáratig jó a fejidom,régi lámpás)
tankpad matrica : 1.500 .-
fejidom + vas : 25.000 .-
indexek : 4.000 / pár
4-2-1 es leömlő szintén Xj 600 S re: 15.000 .-
Kérésre több képet is küldök.
Plusz egy első fek,tartállyal és munkahengerrel: 10.000.-
Árban lehet alkudni , szállításban Siófok-Enying Cece-Tamási-Balatonboglár körben tudok segíteni!
Megtaláltok bretimaci@gmail.com vagy 30 427 1004
Szia!! Egy szakmai kérdéssel illetve tanácsért fordulok hozzád. Egy ideje nyekeregve szolt a duda, egész máig. Ugyanis ma meg sem akart szólalni. Amikor a burkolat alatt megmozgattam a vezetékeket meg meg szólalt, de addig mozgattam, hogy teljesen kuka lett. A duda bal oldalt a fejidom alatt van és alig férek hozzá. Szerinted elég-e ha a tankot leveszem, vagy inkább a fejidom levétele a célszerűbb ahhoz, hogy hozzáférjek a dudához? A tankot már vettem le, azzal nem lenne gondom, de a fejidom levételéhez már segítségre szorulok.
Sziasztok . Keresnék ilyen hàtsókereket . 80as évek elejéről való kardànos XJ-be szerelték , többekközt . Mérete 3.00-16 Köszönöm.
Sziasztok!
Maradt pár dolog:

Eladó Yamaha Xj 600 S fejidom+lámpatartó vas , illetve 2 gyári index , Yamaha tankpad matrica és 4-2-1es leömlő. (91-96 os évjáratig jó a fejidom,régi lámpás)
tankpad matrica : 1.500 .-
fejidom + vas : 35.000 .-
indexek : 5.000 / pár
4-2-1 es leömlő szintén Xj 600 S re: 25.000 .-
Kérésre több képet is küldök.
Árban lehet alkudni , szállításban Siófok-Enying Cece-Tamási-Balatonboglár körben tudok segíteni!
Megtaláltok bretimaci@gmail.com vagy 30 427 1004
Sziasztok! Csinált már valakinek olyat a divije hogy hidegen indításkor csattant egy nagyot valami a blokkban? Utána megszorult,nem lehetett indítani beraktam 6. ba a blokk szépen átfordult erőltetés nélkül ,ezután csak ráindítottam , most teljesen jól működik.Ennek lehet köze annak hogy a kuplung bowden szakadt és lent a kart teljesen vissza húzta a rugó? szerdán lesz hozzá csak bovden,csak gondoltam egy hét állás után beindítom .
Sikerült szereznem kölcsönbe egy másik XJ 600 karbisort . Megpróbálom azzal mit csinál . Ha azzal is ugyanezt produkálja akkor más irányba kell keresgélnem . De akkor kidobom belőle az NGK-kat és teszek bele Denso-t vagy Championt .