Én 185 vagyok. Szerintem, legalább is a képek alapján a te túraplexid jóval magasabb, mint az MRA-s. Plusz nekem fent van egy 32/18mm-es kormánymagasító is, ami miatt kicsit hátrébb is kerül a sisak. Egyébként tavaly egy Nolan N85 volt, most kaptam egy Shoei GT-Airt, lehet, hogy az is javítani fog a helyzeten. Azt hiszem, először kipróbálom az MRA Varioturing toldót, aztán meglátjuk. Ha nem jön be, akkor vágok az aljára nyílást. Tavaszig úgy sem tudok kisérletezgetni vele.
Nekem van egy kis lyuk a plexi közepén. Szerintem ott jut át a sok bogár. Tavaly próbaképpen leragasztottam szigszalaggal és máris kevesebb kis dög lelte halálát a sisakon, illetve a szélzaj is csökkent. 120 fölött, ha lehúzom a fejem, akkor ide-oda rángatja a turbulencia és kicsit fütyül is, de ha kidugom a légáramlatba, akkor érzem a nyomást, de fixálódik és nem "lebeg", és még halkabb is egy kicsit. Mondjuk karácsonyra kaptam egy új Nolan sisakot, abban majd megnézem, hogy mennyivel kisebb a szélzaj, mint a Workerben.
A plexi egyébként olyan, hogy az alján/oldalán is vannak kisebb nyílások, bár nagy sebességnél lehet, hogy ott már nem jut semmi a plexi mögötti "vákuumos" területre. Szélcsatornám meg nincs, hogy ki tudjam próbálni, hogy réssel vagy anélkül lenne ideálisabb. :-)
Sziasztok.
Már megint tanácsra lenne szükségem. Van egy MRA túraplexi a Divimen. De sajnos az én magasságommal ez pont a sisakpleximre nyomja a turbolens levegőt, ami azt eredményezi, hogy 80 km fölött iszonyat hangzavar van rajta és több bogár pihen a sisakomon, mint az egész motoron összesen. Ráadásul 100km felett már rángatja is a fejemet a menetszél. Arra gondoltam, ha tennék rá egy mra vario turing kiegészítőt, az talán segít. Vagy olvastam azt is, hogy ha vágunk egy nyílást a plexi alsó részén, akkor az csökkenti a plexi mögött keletkező turbolenciákat. Szerintetek melyik megoldás lenne célravezetőbb? Ha esetleg valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, megosztaná?
Sziasztok!
Megmaradt egy kisdivire való ülésem. A huzata erős anyagból lett újrakárpitozva, sérülésmentes, és szerintem igen sokáig bírni fogja a strapát.
Akit érdekel, itt megnézheti mennyiért hogyan is néz kI: http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/karosszeria_kulso_elem/ules/yamaha_xj600s_diversion_ules_2433379670.html
Eladó még egy CNC házas, kormányra szerelhető billenő kapcsoló is: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/gyujtas_es_alkatreszei/gyujtokabel_kapcsolo/motorkerekpar_kormany_kapcsolo_2433376748.html . Amennyiben valamilyen kérdés, kérés lenne, itt is kereshettek.
aha, 900 és szivattyús.
egyébként apám járt úgy a rotációs kapával, hogy nem akarta az igazságot. aztán kapott friss benzint és már ment is. lehet, hogy két hónap alatt ennyire szétesne a benya? :-O bár hallottam róla, hogy nem stabil a vegyület. tudom, főleg, ha nyílt lánggal vagy szikrával közelít hozzá az ember. :-D
Enyém simán indult -5 fokban viszont a 3. henger kb 5 másodpercig nem járt , ezt onnan tudom hogy nem melegedett a kipufogó könyök.Utána ment mind a 4 szépen. Nyáron nem csinált ilyet .Szerintem neked el van dugulva a hidegindító rendszered azért indult el nehezen.vagy nem kapott elég benzint a karburátor , indítás előtt nyisd ki a benzincsapot , hogy feltöltődjön a karbi.
Mondjuk nekem elektromos a benzin szivattyúja, nem tudom hogy mindegyik típusé ilyen e.
Tegnapelőtt sikerült beröffenteni a mocit. Igaz vagy hatszor indítóznom kellett, amire elkapta, meg utána is párszor újra kellett indítani, mert egy felpörgés után szépen le is fulladt. Még jó, hogy előtte rendesen feltöltöttem az aksit. Kb két hete már beindítottam egyszer, de nem vártam meg, hogy felmelegedjen, csak egy kicsit átpörgettem. Most tovább hagytam, de nem üzem meleg állapotig, mivel anyáméknál egy zárt térben van és már így is csípte a szemem a füst. Jó, hogy kevés benya van benne, és az is októberi, de fagymentes a környezet (10 fok környéke), meg kér hete már átjárta a rendszert a benzingőz. Normális ez, hogy két hét után ennyire nyögvenyelősen indul? Nyáron is volt olyan idő, amikor ennyit állt, de akkor pöcc-röff. Igaz akkor melegebb is van egy kicsit. :-O
Sziasztok!
Új projekt miatt eladó lett a Divim. Ha valaki ilyet keres egyedi kivitelben az jól járhat vele.
Itt van hirdetve:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_n-10953841
És itt egy galéria:
https://www.sportmotor.hu/album/Qk2zQhbQ25F
Érdeklődni itt, vagy a hirdetésben látható számon.
Sziasztok!
Kinek mlyen tapasztalata van XJ 550-el kapcsolatban? Azt látom, hogy német piacra készült motorról van szó. Lenne egy értékelhető darab ami némi foglalkozás után gyári állpaotba lehetne hozni. Érdemes invesztálni ebbe a típusba? Fog ez a motor többet érni valamikor?
Elég masszív kis szerkezet, így azt mondanám, elviekben nem romlik el.....de az ördög sosem alszik. A legegyszerűbben karbifűtés csavarjánál lehet nézni, van-e nyomás vagy nincs.
Csak érdeklődéskép ezeknek a 600 soknak elszokott romolni az olaj szivattyúja?Mivel olaj nyomás visszajelző nincs rajta ,így nem is lehet észrevenni ha esetleg nem nyom eleget.
Szia!
Az olajszűrő felett azért egy kicsit tág fogalom, a csöpögés meg már nem semmi! Azért azt sem ártana tudni a rángatás milyen fordulatnál jelentkezik, és milyen fordulatnál hagyja abba. Egy pár dolog okozhatja.
A plexi egyébként olyan, hogy az alján/oldalán is vannak kisebb nyílások, bár nagy sebességnél lehet, hogy ott már nem jut semmi a plexi mögötti "vákuumos" területre. Szélcsatornám meg nincs, hogy ki tudjam próbálni, hogy réssel vagy anélkül lenne ideálisabb. :-)
Már megint tanácsra lenne szükségem. Van egy MRA túraplexi a Divimen. De sajnos az én magasságommal ez pont a sisakpleximre nyomja a turbolens levegőt, ami azt eredményezi, hogy 80 km fölött iszonyat hangzavar van rajta és több bogár pihen a sisakomon, mint az egész motoron összesen. Ráadásul 100km felett már rángatja is a fejemet a menetszél. Arra gondoltam, ha tennék rá egy mra vario turing kiegészítőt, az talán segít. Vagy olvastam azt is, hogy ha vágunk egy nyílást a plexi alsó részén, akkor az csökkenti a plexi mögött keletkező turbolenciákat. Szerintetek melyik megoldás lenne célravezetőbb? Ha esetleg valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, megosztaná?
Megmaradt egy kisdivire való ülésem. A huzata erős anyagból lett újrakárpitozva, sérülésmentes, és szerintem igen sokáig bírni fogja a strapát.
Akit érdekel, itt megnézheti mennyiért hogyan is néz kI: http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/karosszeria_kulso_elem/ules/yamaha_xj600s_diversion_ules_2433379670.html
Eladó még egy CNC házas, kormányra szerelhető billenő kapcsoló is: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/gyujtas_es_alkatreszei/gyujtokabel_kapcsolo/motorkerekpar_kormany_kapcsolo_2433376748.html . Amennyiben valamilyen kérdés, kérés lenne, itt is kereshettek.
egyébként apám járt úgy a rotációs kapával, hogy nem akarta az igazságot. aztán kapott friss benzint és már ment is. lehet, hogy két hónap alatt ennyire szétesne a benya? :-O bár hallottam róla, hogy nem stabil a vegyület. tudom, főleg, ha nyílt lánggal vagy szikrával közelít hozzá az ember. :-D
Mondjuk nekem elektromos a benzin szivattyúja, nem tudom hogy mindegyik típusé ilyen e.
06209238057
Csaba
Új projekt miatt eladó lett a Divim. Ha valaki ilyet keres egyedi kivitelben az jól járhat vele.
Itt van hirdetve:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_n-10953841
És itt egy galéria:
https://www.sportmotor.hu/album/Qk2zQhbQ25F
Érdeklődni itt, vagy a hirdetésben látható számon.
Kinek mlyen tapasztalata van XJ 550-el kapcsolatban? Azt látom, hogy német piacra készült motorról van szó. Lenne egy értékelhető darab ami némi foglalkozás után gyári állpaotba lehetne hozni. Érdemes invesztálni ebbe a típusba? Fog ez a motor többet érni valamikor?
igyekszek képet csinálni a csöpögés helyéről, de épp letakarva pihen a gép egy garázsban:)
Az olajszűrő felett azért egy kicsit tág fogalom, a csöpögés meg már nem semmi! Azért azt sem ártana tudni a rángatás milyen fordulatnál jelentkezik, és milyen fordulatnál hagyja abba. Egy pár dolog okozhatja.