Szia! Az enyém ennyit fogyasztott: http://www.xj600.szermek.eu/?t... . A szívató működése olyan - persze ha jól van beállítva -, hogy amint gázadás történik, a szerepe megszűnik, majd gáz elvételkor újra dúsít. Éppen ezért akár azonnal el lehet indulni a motorral, szerintem felesleges is álló helyzetben melengetni a motort. Ezek a gépek gyorsan bemelegednek terhelés alatt, így 1-2 km múlva bátran visszatolható a szívató.
Sziasztok! 5napja vagyok tulajdonosa egy Yamaha XJ600S-nek. 2001-es, dupla tárcsás verzió, sötétzöld színben. Imádom. Egy tankot már eljártam vele amolyan tanulós, óvatos tempóban, így 3,7 lett a fogyasztás. Most fogy a második tank, már azért meg szoktam tekerni a szarvát, mert imádom a gyorsulását, úgyhogy kíváncsi leszek így mennyit fogyaszt. 4,5 liter körüli értékre számítok. Szerencsém volt, mert korrekt volt az előző tulaj, így költségmentes a gép. Kérdés. Nektek a szivató mennyire működik érzékenyen? Nekem kicsit nehéz szabályozni, ha teljesen behúzom akkor jó, de ha próbálok visszaengedni belőle, milliméterekre is már nagyon erősen reagál, leejti a fordulatot. Ez ilyen vagy van erre valami megoldás? Másik, hogy nektek mennyit eszik a masina? Illetve van-e bármi tanácsotok a motor bemelegítéséhez, ti meddig hagyjátok szivatón? Bármi hasznos infót, tanácsot szívesen fogadok. Köszönöm és üdvözlök mindenkit.
Köszönöm! Akkor semmi gond! De azért az nem lenne gond, ha pontos lenne a kilométer óra. Még valami eszembe jutott. Engem még nem érint, hiszen nem száguldozok. Több helyen javasolják, hogy az első fékcsövet fémhálósra cserélni ajánlatos. Nos én kerestem a neten - lehet nem jól - de csak olyat találtam, hogy fémhálós kuplung és hátsófék cső szett. Ez is felesleges? Ha nem, hol lehet kapni? Köszönöm a segítséget!
A hőfok mérő a legfeleslegesebb, akkor érzi magát a legjobban, ha már a blokk is izzik, soha nem melegszik túl ez lég olajos!
Szintmérőnek ott a napi számláló, 250km.nél tankolj és nincs gond!
Annyira fontos a pontos sebesség a leg olcsobb megoldás valamely aplikáció egy okos mobilon!
Sziasztok!
Két napja vagyok egy XJ600-as tulajdonosa. 5. X-et taposom, 0 rutin, most kezdem. A motor 97-es, olaszból hozták. Javasolták, hogy vlamilyen hőmérőt nem árt szerkeszteni a motorra. Dugóban, útlezáráskor lássam, ha túlmelegszik. Valószinüleg egy darabig nem fogok a sorok között előre somfordálni. Örülök, ha egyenesen tudok menni :-). De, mennyi egyébként az üzemi hőmérséklete a gépnek? Egy üzemanyagszintjelzőn már én gondolkoztam el. Nézzétek el, ha hülyeségeket írok, kezdő vagyok és izgulok kicsit! Szóval, valaki esetleg szerelt már, vagy van megoldás az üzemanyagszint jelzésére? Utolsó kérdés. Most volt meg az első kör! Az feltűnt, hogy álló helyzetben is 20-at mutat az óra. Jött velem a nagyfiam bicóval. A telefonos applikációjával mérte, 12-15km/h-val mentünk, nekem a motor 32-35 körül mutatott. Mi a megoldás, hogy pontosan mutasson? Köszönöm a választ és a türelmet előre is!
Köszönöm! Persze-persze, én sem hiszek a távgyógyászatban, pusztán érdekelt, hogy más találkozott-e már ilyen jelenséggel, illetve ki-mit tippel! A fokozatból kidobást egyáltalán nem tapasztalom, sem azt, hogy ki akarná dobni. 3 hete van meg a motor, ezidáig mentünk 700 km-t, tehát minimális a tapasztalatom a géppel kapcsolatban. Mivel túl vagyok egy egész télen át tartó szopáson egy GS 500 blokkal kapcsolatban, ezért nem is igazán szeretnék nekilátni egy váltó szétdobásnak... Amíg hibajelenség nem jön elő, igyekszem megbarátkozni ezzel a recsegéssel. Amúgy nagyon tetszik, ezt a zavaró jelenséget félretéve nagyon meg vagyok elégedve, kereken 1 literrel kevesebbet fogyaszt, mint a GS 500 E, és fényévekkel jobb vezetni. Remélem bírni fogja hosszútávon a napi 44 km-et. A GS-nél mindig előjött vmi, pedig nem vagyok egy gyilkos alkat:-)
Csak egy dologra tudok következtetni - de így, hogy nem hallom a zajt, azért elég bizarr -, hogy a fokozat kapcsolás valami miatt nem történik meg rendesen. A kapcsoló körmök valamennyire kapcsolódhatnak, ami részterhelésnél akár átfordulást (recsegést) is okozhat, viszont terhelésnél már annyira képesek "összefeszülni", hogy a zaj elmarad. Mindez annak lehet a következménye, hogy a csillagkerék teszi a dolgát, így a fokozatot még nem dobja ki teljesen, állandóan visszakényszeríti a fokozatba, de nem tudja rendesen a helyére beilleszteni. Ezek alapján én a kacsoló-villa/kukactengely problémára gyanakodnék, de hangsúlyozom, így "távgyógyászatban" nehéz bármit is mondani rá.
Biztosat csak a váltó megbontása után lehet mondani, ami azért nem két filléres mutatvány.
Tudom, igazad van, mégsem tudok mást írni... 1-4ig és 6.-ban normális hangú minden, 5. fokozatban, meg a blokk felől úgy recseg, hogy még a lábtartón is érzem a lábamban, mindez normál városi tempóban
Szia! Ha csak 5-ösbe csinálja akkor máris kizártad a hibaforrások 99%-át!
Marad a váltó, előforduló jelenség a fogaskerekek pigmentációja ez a legvalószinűbb. Nem a sebességet dobálja ki tehát nem a kapcsoló körmökkel vagy a kapcsoló körmökkel van a probléma.
Szia , én személy szerint gyertya terén a DENSO-t javaslom . Az NGK már nem hozza a minőséget . Konkrétan 6 vásároltból 2 nemegész 500 km után kifeküdt .
Ha 20-as tempónál is jelentkezik az erőteljes rezgés, akkor nem valószínű hogy a kerék vagy esetleg az erőátvitel okozná. A motorikus rezonanciák többféle okból is kialakulhatnak, de így látatlanban szinte lehetetlen megmondani az okát.
A régi gumival 100-tol abba maradt. Most cseréltem hátsó gumit mert kopott volt így már nem múlik el a rázás 90km fölött végig ráz 6-ik sebességnél. Meg kb 20-as tempónál lehet érezni mikor gurulok ki az utcán.
Ezt egy kicsit bővebben ki kellene fejteni. 90 körül van rezonancia és alatta fölötte nincs, 90-től fölfelé is megmarad, milyen fordulatnál jelentkezik (melyik fokozatban). Ennyi minimum szükséges, hogy egyáltalán valamit is válaszolni lehessen.
Szintmérőnek ott a napi számláló, 250km.nél tankolj és nincs gond!
Annyira fontos a pontos sebesség a leg olcsobb megoldás valamely aplikáció egy okos mobilon!
Két napja vagyok egy XJ600-as tulajdonosa. 5. X-et taposom, 0 rutin, most kezdem. A motor 97-es, olaszból hozták. Javasolták, hogy vlamilyen hőmérőt nem árt szerkeszteni a motorra. Dugóban, útlezáráskor lássam, ha túlmelegszik. Valószinüleg egy darabig nem fogok a sorok között előre somfordálni. Örülök, ha egyenesen tudok menni :-). De, mennyi egyébként az üzemi hőmérséklete a gépnek? Egy üzemanyagszintjelzőn már én gondolkoztam el. Nézzétek el, ha hülyeségeket írok, kezdő vagyok és izgulok kicsit! Szóval, valaki esetleg szerelt már, vagy van megoldás az üzemanyagszint jelzésére? Utolsó kérdés. Most volt meg az első kör! Az feltűnt, hogy álló helyzetben is 20-at mutat az óra. Jött velem a nagyfiam bicóval. A telefonos applikációjával mérte, 12-15km/h-val mentünk, nekem a motor 32-35 körül mutatott. Mi a megoldás, hogy pontosan mutasson? Köszönöm a választ és a türelmet előre is!
Biztosat csak a váltó megbontása után lehet mondani, ami azért nem két filléres mutatvány.
Marad a váltó, előforduló jelenség a fogaskerekek pigmentációja ez a legvalószinűbb. Nem a sebességet dobálja ki tehát nem a kapcsoló körmökkel vagy a kapcsoló körmökkel van a probléma.