Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! És 900 as Divihez szívócsonkot hol lehet beszerezni? Mert még az íbéjen sem találtam,meg ezen a yambits-on sem! Vagy megegyezik a régi 900 f-el??? Vagy marad a gyári horror áron? Köszi
Íbéj, de két féle van teljesítménytől függően.
Sziasztok. 91' evjarathoz szeretnek szivocsonkot. Valakinek ötlet h hol lehet beszerezni?
Középállványon, a kereket forgatva legalább tíz mérést kell csinálni kb. a blokk és a tengely között félúton. Persze minél több helyen, annál jobb :-) Ezzel az egyenetlen láncnyúlás mérhető. És csak halkan jegyzem meg. Ez nem opcionális flancolás, ezt így kell elvégezni .... mindig!
Bocs. Nem Nm, csak N.
Köszi. Az erőt csak azért kérdeztem, mert pl.az egyik cimborámnak egy er6-os van és annak a szervízkönyvében az áll, hogy 40 Nm erővel kell le és fel nyomni a láncot.
Közepallvanyon. Az erö kerdese ertelmetlen, ez acel nem befottes gumi.
A szervízkönyv szerint 30-40mm. Viszont én meg azt szeretném kérdezni, hogy pontosan hogyan kell mérni? Középsztenderen, vagy terhelt hátsó kerékkel? Milyen erővel kell le és föl feszíteni méréskor?
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni hogy mekkora legyen a láncfeszességem a mocin, most olyan 30 mm lógása van nem tudom hogy nem-e sok egy kicsit.
Köszi előre is a választ
Évjárat 2000. Xj 600n. De mint írtam a karburátor vmi régi típusé majd megnézem a számát,most tesztelem be folyik e, eddig 1 nap után nem enged a tűszelep annyit csináltunk vele hogy átcserélgettük a tűket .de ha tud valaki az enyémre való karbit arra vevő lennék.Amilyen kellene annak a membránháza fém a szívatója bovdenes és a tengely végén van egy tps szenzor.( A szenzor az meg van)
Egy évjárat típus nem ártana hogy segítsünk . Mert így nem nagyon lehet .
Én úgy tudom hogy 2 fajta karbival szerelték a motort 98 ban váltatottak.
Üdv! Olyan problémám lenne hogy sehol nem találok tűszelepet a motorhoz,viszont az enyémen egy régi típusú karburátor sor van és amit rendeltem tűszelep az ebbe a típusba nem jó.Honnan tudnék rendelni ilyen tűszelepet?
Vagy akár vevő lennék egy újabb az enyémre való karbisorra is.
Köszi
Az előző telótartóm nekem is ott volt, annak sokkal keskenyebb volt a felfogatása. Sajnos a mostani telóm nem fért bele, ezért kellett váltanom tartót is és a kettőt nem tudtam kombinálni...

A moci tényleg nagyon jó, nem csak szép. 6000km alatt egy gramm olajam nem fogyott, benzinből is kettőnkkel 4,3-4,7 között fogyaszt. A három doboz mindig velünk van. Meghibásodása az együtt töltött 10000km alatt nem volt. Remélem, így lesz továbbra is. Van hozzá gyári hasidom is, de levettem, nekem úgy nem tetszik, meg néha lemegyek földútra is, féltem, hogy eltörik. Lehetne 50kg-mal könnyebb, de menet közben már nincs vele gond.
Nekem szerencsére éppen pont annyi hely volt hogy odafér . Letesztelem és is , a többi meg alakul .
Nagyon szép az XJ !!!!
Először én is oda akartam tenni, de ahhoz a baloldali egész konzolt nagyon el kellett volna húzni a kormánycsutkán, hogy odaférjen a hengeres részhez. Felemás lett volna a gázkonzolhoz képest, nagyon széles lenne úgy a kormányom, kényelmetlen. Nem zavaró középen, teljesen jól látható, nem takar semmit, nem is rezeg. Sőt, vagy 1200km-t mentünk legutóbb tanktáskával, jó magasan megpakolva, de az is elfért úgy, hogy láttam a telót.
Ahha . Nem zavaró ott középen ? Én nem akartam fúrni , úgyhogy ide sikerült felinstallálni . Bár még tesztelve nem volt .
Na itt van a telefontartó a mocimon. A töltő aljzatot nem tudom lefotózni, mert úgy eldugtam az idom alá, hogy nem fér oda a telóm :)))
Nézz örül az íbéjen
Sziasztok !
Úgy néz ki hogy a karburátoromban a gumi tömítések elöregedtek , nem tömítenek . Már a motor működését is befolyásolják :( . Szerintetek honnét tudnék tömítést szerezni elfogadható áron ?
most néztem a manuált, valóban 1000+-50 van megadva. egyébként nem csörgött azon a fordulaton se, csak volt benne némi egyenetlenség. de a kocsiban sem mindig áll feszesen a mutató, a mocin is van némi, +-100, kilengése. de ez talán normális is. akkor visszább állítom. holnap úgyis megyünk lángosozni egyet meló után. :-)
Ha valakinek szüksége lenne rá
A gyári fordulatszám 950 - 1050, a megemelt alapjárat a pillangó szelep nyitásával nem a legjobb megoldás (nem ezzel kell alapjáratot állítani). Csak halkan jegyzem meg (látatlanban, távgyógyászkodva, amit igen utálok), ha már a vezérműláncot rángatja a motor , akkor ott már nagy baj van. Ezt normál nyúlás mellett még a racsnis automata láncfeszítő sem engedi. Ha meg csattog, akkor már iszonyúan kukaérett a lánc, és piszok gyorsan cserélni kell!!!
Ami esetleg lánc-hangot adhat, a másik két lánc a blokkon belül. Én a helyedben a vezérműláncnak utána néznék. Szedd ki a feszítőt és nézd meg hol áll.