Tiszta az alapjárati rendszer? Nem rozsdás a tank? Van benne benzinszűrő?
Csináltál esetleg valami éghető anyaggal (pl féktisztító) falsolás tesztet? Oda fújsz a járó motornál a szívócsonkokhoz, és a pillangó szelep tengelyekhez, ha falsol, akkor be tudja szívni a spray-t, és megváltozik a motor járása.
Képed van a porlasztókról, hogy mit szedtél szét?
Sziasztok ! Van egy 88-as XJ 600-am .
Télen lett felújítva ( páran látták a motorozz fórumon ) . A következő a gondom . Kapott 4 új szívócsonkgumit , javítószettet , új membránokat , és a napokban 4 szívatógumit kupakot . Be lett lőve a szinkron . Parádésan működött . Elmentem vele ezeregykétszáz km-t , DE !!!! egyik percről a másikra útközben megváltozott a hangja , és elment az alapjárat . Olyan mintha fals levegőt szívna valahol , de már háromszor szétszedtem meg összeraktam és tanácstalan vagyok .... Van olyan aki tud esetleg ötletet adni mitől lehet ez ?
Az állapota jó, de nem szép. Gyárival megegyező rajta a lyukak száma,, de rozsdásodik-így vettem. Nekem a hangja túl csendes. 60km/h-tól már csak a szélzajt hallom, az pedig nem szórakoztat. Ha pedig nem szórakoztat, az egész unalmas lesz. Olyan mint sötétben d*gni. Azt szeretem látni, ezt meg hallani. Amire cserélném, nem kell extra hangos legyen, csak kicsit hangosabb. Amolyan arany középút.........
Ha Pest környékén laknál, akkor tudtam volna ajánlani egy Tatabányai céget, de a keleti résztől az kicsit messze van. Miért akarod a gyárit eladni? Jól jön az még egy műszaki vizsgán vagy a labancoknál, ha a sport dob hangosabb a megengedettnél.
Sziasztok!
4-1 sportdobot szeretnék tenni a Divimre. Nincs valakinek elfogadható áron? Nem csak végdob, az van szartig a neten, hanem a könyök-TŐL.
Ha ez meglenne, lehet eladóvá válna a gyári.
40ezer kmt használtam így. Semmi baja nem volt. Eltűnt a dízel hangja. Nem volt egyenetlen a járása, tökéletesen működött. 120nal tartósan 4 litert fogyasztott. Bár aki nem ért hozzá az ne babrálja.
Egy motoron bármit lehet állítgatni, bármivel lehet kísérletezgetni , de én nem ajánlom, főleg azt nem amit javasolsz. Én is láttam olyan netes anyagot, melyben javasolják a szívószelep gyári érték alá állítását két századdal, de ez egyfelől fölösleges, másfelől talán nem lesz baja, és a "talán"-t emelném ki. A Divik motormelegedése - a hűtési rendszerük miatt - nagyon szélsőséges értékek között mozog, nem úgy mint egy "normális" folyadékhűtéses gépnél, és ez óriási többlet terhelést ad minden szerkezeti elemnek, ide értve a szelepeket is. Ezért nem ajánlom eltérni a gyári szelephézag értékektől.
A láncfeszítőt meg végkép nem babrálnám, mert csak gyorsítom vele a nyúlást. A ricnis láncfesztítők tulajdonsága, hogy egy-egy fogváltás között enged egy kis lazaságot, de ez nagy hangot nem ad. Ha állandóan "tökrefeszítjük" úgy beavatkozunk az automata rendszerbe, ráadásul abba az irányba, mely jelentős többlet terhelést ad a rendszernek. A Divik alap motor zörgését a laza illesztések és az egyenetlen motorjárás okozta primerlánc csattogás adja.
A szelephézagokat a minimum alá kell állítani, nem lesz belőle gond, és a vezérműlánc feszítőjén egy ricnit pluszba rá kell kézzel feszíteni és akkor csendes lesz.
Na pont ez érdekelne engem is szinte az összes videón ilyen hangja van .Enyém csak üzem melegen csinálja hidegen nem ,mióta megvettem kb 1500 km mentem előtte nem hallottam hogy csinálta volna .Itt egy videó róla:http://youtu.be/bsIua2rtToU
Bocsi, hogy bele szólok! Mint Divi tulajdonos érdeklődöm, hogy hol kell megnézni azt, hogy hol áll a láncfeszítő? (97-es évjáratú 600 S)
Egyébként az enyémnek is van egy érdekes csicsergő hajgja. Az mellett egyenletesen szépen jár, 4.5 körüli az átlag fogyasztása, egyszóval megfelel!!
A youtubon nézett diviknek is hallani azt az érces csicsergő hangját, ezért úgy gondolom, hogy ez a sajátossága neki. Vagy mégsem?
Most látom, hogy délelőtt nem sikerült a rendszernek azonosítania, én voltam a lámpa nélküli. Úgy néz ki, bontóban találtam normális áron, és nincs is a világ végén, remélem, megoldódik a dolog.
Csináltál esetleg valami éghető anyaggal (pl féktisztító) falsolás tesztet? Oda fújsz a járó motornál a szívócsonkokhoz, és a pillangó szelep tengelyekhez, ha falsol, akkor be tudja szívni a spray-t, és megváltozik a motor járása.
Képed van a porlasztókról, hogy mit szedtél szét?