300-ert rengeteg szoporoller van. Az ilyen oreg yamahaknak mindig problemaja van lyukas karburator membranokkal es a porozus szivocsonkokkal, megveleg hamar el kezdik az olajat fogyasztani...persze, ha rakoltod megegyszer a vetelarat akar megint Jo allapotba lehet hozni, meet a tank is rohad belulrol, meg kipufogok...
Suzuki gsx 1100 f es g sorozata a 90 es evel elejerol meg hasznalhato allapotu mostansag is...
900 Diversion nem érdekel? Perpill az enyém a legolcsóbb eladó darab. Egy évtizeddel fiatalabb mint ez a 900-as, és csak "kicsit" drágább, figyelembe véve, hogy mennyivel jobban felszerelt, talán még olcsóbb is. Szerintem minden tekintetben jobb motor (talán csak a finom apró részletei szebbek a régebbi 900-asnak)
470-ért hirdetem, bár pont ma adtam le szervizbe, szóval pár tízest ehhez az árhoz még szeretnék hozzácsapni. Olaj+ szűrőcsere, fékfolyadék, kardán olajcsere, meg hátsó fékbetét csere lesz most rajta.
Itt a hirdetés: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900_s-9793699
A szöveget majd aktualizálni fogom a szerviz után.
Sziasztok!
Nézelődök nagyobb gép után. Erről mi a véleményetek? :) Bármilyen kritika érdekel.
3 kiló körül keresek nagymocit.
http://www.jofogas.hu/budapest/Yamaha_Xj_900_46830515.htm?first=1
Sziasztok!
Felajánlanék néhány nekem nem kellő alkatrészt FZS1000-hez, de új típusú (>'98) XJ600-ra is pöpec, első féktárcsák. Nem ütnek, nem vállasak, jószerével nem is kopottak jelentősen. Nekem kínaim lett és nem valószínű hogy valaha visszarakom őket. Viszont szívesen forintosítanám, minek figyeljenek itt a polcon. Ilyenek mentek fel.
Xj 900 Divi fék szett eladó,lecseréltem,és hátha tud valaki kezdeni valamit velük! Vagyis hát a betétek tökéletesek,tavaly lettek beszerelve,de az új tárcsákhoz vettem új betéteket is! A tárcsák még a gyáriak,óra szerint 74ezer van a motorban,de természetesen külföldről jött és nem tudom hogy hány nepperen ment keresztül! Az első fékbetétpár AP Racing,a hátsó Goldfren! Kompletten adnám az egészet 12000 ft-ért,külön nem szívesen bíbelődök,de esetleg megbeszélhető! Nem postázok,el kell jönni érte,Pest megye
Üdv
A 204-es magassága 64 mm, a 303-as 73 mm, vagyis az utóbbi nagyobb szűrőfelülettel bír. Nem véletlen, arról nem is beszélve, hogy nem tudni a bypass szelep paraméterét az egyik, illetve a másik típusnál. Én kicserélném. Ezen nem szabad spórolni.
Kellemes húsvéti ünnepekkel köszöntök mindenkit.
Egy szakmai kérdésem lenne! A mi nap vásároltam egy olajszűrőt. Az XJ 600-as hoz kértem szűrőt és círka 800 Ft-ért adták ezt "HIFLOFILTRO Racing Oil Filter HF204 RC" Ma a netet bújva találtam rá egy oldalra, ahol, az XJ- hez a " HF303 jelzésű szűrő van jelezve. Kérdésem az lenne, hogy mi a külömbség-e két szűrő lözött, és az általam vásárolt szűrőt felhasználhatom-e vagy inkább cseréléjem ki a HF303-as ra?
Várom hozzáértő divis kollégák válaszát.
További kellemes húsvétot!!!
Sziasztok!
1999-es XJ600S Diversionom van és érdekelne hogy az Xj900 kipufogódobjait rá lehet e szerelni a 600-asra. Kicsit öblösíteni szeretnék a hangján, de meg szeretném hagyni a gyári hatást.
Előre is köszönöm a segítséget.
Jó pár ezer kilométer benne van az enyémben, de semmi probléma nincs vele, nálam nem kockásodott (futómű rendbetétel után került fel a vasra). Persze ha megyek a mocival, akkor kopik.....de ez természetes (megjegyzem e területen kifejezetten jó). Összességében elmondható, semmiben sem kiemelkedő, de egyik területen sem rossz. Mentem vele hóban, esőben, olvadozó aszfalton, de soha nem éreztem, hogy különösebb gond lenne a tapadásával. Egy átlagosan motorozónak - motoros túrázónak - szerintem nem kell ettől extrább, és drágább.
Csak kockásra kopik. Nekem kockásra kopott a GS-en is, a 900-as Divin meg pláne (ezen botrányosan szarul is működött, leszámítva hogy esőben egész magabiztos volt ennek ellenére is)... és nem bennem van a hiba, mivel a PR2 a Divin teljesen egyenletesen kopott el, mindenféle kockásodási hajlam nélkül.. és csak az élettartama vége felé tudtam vele kipörgő kerekekkel elstartolni, egyébként tapadt rendesen. A BT45 ellenben feszt csíkott húzott, és elforgott ha ráengedtem a teljesítmény nagyját.
Mivel látom, hogy 600-asra nincs méretben a PR2-3-4, így én ilyen esetben inkább a Pilot Activot, vagy a Pilot Streetet választanám a BT45-tel szemben.
Sajnos a 600-as divire nem találok ebből a típusból (110/80 17 és 130/70 18). Pedig biztos nem rossz. Most elől egy Pirelli Diablo van, ami 120/70 R17 (ezzel vettem a gépet) de a futófelületből kb 2 cm mindkét oldalon függőleges, tehát gyakorlatilag akár milyen kanyarvirtuóz lennék (ami egyébként sem vagyok) soha nem érintkezne az aszfalttal, úgyhogy feleslegesnek tartom, hogy a gyári mérettől nagyobbat tegyek rá. Ebben a méretben viszont valószínűleg nem is gyártják a pilot road4-et, mert sehol sem találtam (vagy csak nem jó helyen keresem?).
Kész lett a kormánykiemelõ. 36-ot emel, 16-ot tol hátra, éppenhogy nem feszülnek a gázbovdenek. Holnap megyek kipróbálni.
Azt viszont tapasztalt divisektõl kérdezném, hogy milyen gumit lenne érdemes vennem, mert sajnos nagyon megértek a cserére (2005 és 2006-os gyártásúak). Én Bridgestone BT45-re vagy Michelin Pilot Active-ra gondoltam.
Sziasztok!
92es xj-ém van. Az lenne a kérdésem ha a feltöltéses állásba fordítom benzincsapot a vákuumos üzemanyag szivattyún miért nem megy át a benzin? A szivattyúig le folyik. mér kétszer szét szedtem ki takarítottam és semmi. Vélemény? Vagy ez így jó?
Ma rászántam a délutánt és szétborítottam a gépet.
- A hátsó lámpa azért nem égett, mert elöl ahol összekendácsolták a markolat felől jövő kábeleket a korbáccsal (és az egész egy nagy szigszalaggombóc) valamiért azt gondolták jó ötlet forrasztani a vezetékeket. ...azt a kábelt ami ugye rezeg és mozog is. Természetesen az ónozás tövében eltört a kábel, ahogy a nagy könyvben meg van írva. orvosolva
- Csak jövőre terveztem a teljes újrakábelezést, de annyi tré volt amit biztosíték címszó alatt művelt az előző tulaj (ráforrasztott biztik, stb) hogy elugrottam a közeli autósboltba és vettem egy biztosítéktáblát és beműtöttem az előző kupi helyére. Fényévekkel jobb mint volt és csak egy évet kell kihúznia.
- Kiderült miért indul annyira nagyon nehezen a gép. Gyanús volt, hogy elég kicsi a szikra miközben hiába indítózom. Széthúztam a trafók bemenő kábelét (12V) és iszonyú oxidosak voltak a csatlakozók. Kapott WD40-et és 6-7 alkalommal szét és összedugtam és láss csodát nagyobb lett a szikra és sokkal könnyebben indul. Persze nem pöccre, mivel a 3 hengeres üzemmódja megmaradt még, de már nem olyan reménytelen küzdelem az indulás.
- Elmentem Biatorbágyra a szakadt szívató bovdenemmel is, nem volt otthon az ember, azt mondta dobjam be az udvarba, holnapra kész. Remélem így lesz, különben mintám sincs hogy milyen kéne...
Szóval az egyetlen gondom már csak a nem menő henger (már karbik se folynak túl, elmúlt). Szívem szerint mennék egy kicsit vele hátha meggyógyul "magától", de annyi itt a rendőr hogy nem jutnék messze a lejárt műszakival. (bezzeg régen motoros jogsi nélkül toltam bátran, hiába öregszem) Már beszéltem a mesterrel elviszem hozzá a jószágot - talán hétvégén - aztán jöhet a műszaki és jöhet a szezon. Mányig csak nem kapnak el...
Annyira csak nem beteg talán, nyáron volt Tasinál, spuris benyát kapott és télire le is engedtem a karbikat. Egy biztos valami nem kerek, szóval ha a világítást megcsináltam és átment a műszakin, megyek vele a Taschner művekhez. :)
Suzuki gsx 1100 f es g sorozata a 90 es evel elejerol meg hasznalhato allapotu mostansag is...
470-ért hirdetem, bár pont ma adtam le szervizbe, szóval pár tízest ehhez az árhoz még szeretnék hozzácsapni. Olaj+ szűrőcsere, fékfolyadék, kardán olajcsere, meg hátsó fékbetét csere lesz most rajta.
Itt a hirdetés: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900_s-9793699
A szöveget majd aktualizálni fogom a szerviz után.
Nézelődök nagyobb gép után. Erről mi a véleményetek? :) Bármilyen kritika érdekel.
3 kiló körül keresek nagymocit.
http://www.jofogas.hu/budapest/Yamaha_Xj_900_46830515.htm?first=1
Felajánlanék néhány nekem nem kellő alkatrészt FZS1000-hez, de új típusú (>'98) XJ600-ra is pöpec, első féktárcsák. Nem ütnek, nem vállasak, jószerével nem is kopottak jelentősen. Nekem kínaim lett és nem valószínű hogy valaha visszarakom őket. Viszont szívesen forintosítanám, minek figyeljenek itt a polcon. Ilyenek mentek fel.
Üdv
További szép napot.
Egy szakmai kérdésem lenne! A mi nap vásároltam egy olajszűrőt. Az XJ 600-as hoz kértem szűrőt és círka 800 Ft-ért adták ezt "HIFLOFILTRO Racing Oil Filter HF204 RC" Ma a netet bújva találtam rá egy oldalra, ahol, az XJ- hez a " HF303 jelzésű szűrő van jelezve. Kérdésem az lenne, hogy mi a külömbség-e két szűrő lözött, és az általam vásárolt szűrőt felhasználhatom-e vagy inkább cseréléjem ki a HF303-as ra?
Várom hozzáértő divis kollégák válaszát.
További kellemes húsvétot!!!
1999-es XJ600S Diversionom van és érdekelne hogy az Xj900 kipufogódobjait rá lehet e szerelni a 600-asra. Kicsit öblösíteni szeretnék a hangján, de meg szeretném hagyni a gyári hatást.
Előre is köszönöm a segítséget.
Mivel látom, hogy 600-asra nincs méretben a PR2-3-4, így én ilyen esetben inkább a Pilot Activot, vagy a Pilot Streetet választanám a BT45-tel szemben.
Azt viszont tapasztalt divisektõl kérdezném, hogy milyen gumit lenne érdemes vennem, mert sajnos nagyon megértek a cserére (2005 és 2006-os gyártásúak). Én Bridgestone BT45-re vagy Michelin Pilot Active-ra gondoltam.
92es xj-ém van. Az lenne a kérdésem ha a feltöltéses állásba fordítom benzincsapot a vákuumos üzemanyag szivattyún miért nem megy át a benzin? A szivattyúig le folyik. mér kétszer szét szedtem ki takarítottam és semmi. Vélemény? Vagy ez így jó?
- A hátsó lámpa azért nem égett, mert elöl ahol összekendácsolták a markolat felől jövő kábeleket a korbáccsal (és az egész egy nagy szigszalaggombóc) valamiért azt gondolták jó ötlet forrasztani a vezetékeket. ...azt a kábelt ami ugye rezeg és mozog is. Természetesen az ónozás tövében eltört a kábel, ahogy a nagy könyvben meg van írva. orvosolva
- Csak jövőre terveztem a teljes újrakábelezést, de annyi tré volt amit biztosíték címszó alatt művelt az előző tulaj (ráforrasztott biztik, stb) hogy elugrottam a közeli autósboltba és vettem egy biztosítéktáblát és beműtöttem az előző kupi helyére. Fényévekkel jobb mint volt és csak egy évet kell kihúznia.
- Kiderült miért indul annyira nagyon nehezen a gép. Gyanús volt, hogy elég kicsi a szikra miközben hiába indítózom. Széthúztam a trafók bemenő kábelét (12V) és iszonyú oxidosak voltak a csatlakozók. Kapott WD40-et és 6-7 alkalommal szét és összedugtam és láss csodát nagyobb lett a szikra és sokkal könnyebben indul. Persze nem pöccre, mivel a 3 hengeres üzemmódja megmaradt még, de már nem olyan reménytelen küzdelem az indulás.
- Elmentem Biatorbágyra a szakadt szívató bovdenemmel is, nem volt otthon az ember, azt mondta dobjam be az udvarba, holnapra kész. Remélem így lesz, különben mintám sincs hogy milyen kéne...
Szóval az egyetlen gondom már csak a nem menő henger (már karbik se folynak túl, elmúlt). Szívem szerint mennék egy kicsit vele hátha meggyógyul "magától", de annyi itt a rendőr hogy nem jutnék messze a lejárt műszakival. (bezzeg régen motoros jogsi nélkül toltam bátran, hiába öregszem) Már beszéltem a mesterrel elviszem hozzá a jószágot - talán hétvégén - aztán jöhet a műszaki és jöhet a szezon. Mányig csak nem kapnak el...