Szia Kozmax! Ha van ilyen típusba tapasztalatod akkor abba tudsz segíteni, hogy amióta feltettem a
gyári kiput azóta a szivatóm bizonytalanúl üzemel és vagy pörög vagy leáll de szivató nélkül teljesen fer.ez a jelenség nem volt amíg spotdob volt rajta.a kipu csere után volt rajta szinkroni-
zálás de nem változott.Szinkron elött pedig levettem a karbisort , a tankot, üzaszűrőt cseréltem,tehát
elvileg a rendszer tiszta.
Olyan mint valami szeszélyes öreglány.Hál istennek gyorsan bemelegszik de addig ott kell állnom mellette és karral korrigálnom.Ha valami tipped van akkor várom Köszi!
Én még csak Január óta használom de nem tudok rosszat mondani.ami kopik azt meg cserélni kell.Az
enyém 83-as de a motorhoz még nem lett hozzányúlva mert a tömítések az eredetiek. olaj szivárgást
(nem folyást!) a szelepdekni felöl érzékelek de azt is szerintem azért mert szelepállítás miatt már
volt bontva és sztem nem tömítést cseréltek, hanem szerelőpasztát adtak neki amit nem lehet tökéletes
egyenletességbe rákenni.Én nem tudnék olyat mondani neked amire különlegessen kéne figyelned.
Az üzaszint mérőt viszont nem kell figyelned mert, ha jó akkor sem a valós telítettséget mutatja.
ha teletankoltad akkor 300-at biztos elmész és kész.
Most meg is ragadnám az alkalmat és mindenkihez szólnék akinek xj idösb kiadású járgánya van, hogy kéne egy találkozást szervezni még a nyár folyamán.Mondjuk június második felébe.A helyszínt meg úgy
kitalálni hogy mindenkinek ok legyen!
Holnap megnézem a gépet!
Valami jótanács(mivel kezd nagyon tetszeni,de azért nem árt a józanság),szóval a szokásos(fék,olajfolyás,csúszásnyomok,kardáncsattogás)mire figyeljek különösen?
Sziasztok. A formája, ha megnézitek az XJ750 Seca. A műszerfala is teljesen megegyezik, kivéve, hogy a tetejére került egy digitális sebességmérő. Tulajdonképpen a rendőr felvette az előtte haladó jármű sebességét, majd mikor egyenforma sebességgel mentek rögzítette az értéket a kijelzőn és intézkedett. Itthon hivatalosan nem lehetett használni, mert hitelesítve sem volt, illetve egy kis gázfröccs és már nem is a valós értéket mutatja. Menetközben viszont jól néz ki, én inkább ezt szoktam figyelni, nem a "hagyományos" órát.
Bocsánat, hogy így írok, de most olvastam amit Te írtál. Tudni kell, hogy itt Kecskeméten 160.000-230.000 Ft. között szóródott az áruk. Én 220.000 Ft-ért vettem az enyémet, de másodkézből, az előző vevő rajtam is fogott 30.000 Ft-ot.
Látom írod, hogy a gépben 57000 km. van. Biztos vagyok benne, hogy ez 157.000 km lesz, számolhatod úgy, hogy általában márciustól novemberig használatban voltak. A 90-es évek elején még nem volt a Rendőrségnél üzemanyagkorlátozás, így biztosan többet futottak, mint az utóbbi, 2000-es években. Jellemzően ezeket a motorokat a Megyei Forgalomellenőrző Alosztályok használták, így (bár én most Bács-Kiskun megyéről beszélek) nagyobb távokat, elsősorban települések között tettek meg. Tudni kell azért azt is, hogy a közel 20 év alatt több gazdája is lehetett, ki jobban, ki kevésbé hajthatta. Az első időszakokban még nem volt olyan komoly motoros képzés mint mostanában, így az is biztos, hogy már esett a VAS, a bukócsöveken ez biztosan látható. Ha a váz nem ment el, akkor nagy probléma nem lehet, a bukócső sarkai csiszolódtak, egyébként nagyon jól védik a motort.
A Rendőrség az órát biztosan nem tekerte vissza az eladáskor, ott ezzel nem foglalkoznak.
Én nagyon elfogult vagyok Vele szemben, nagyon jó motornak tartom. Hétköznapi használatra (a szóló nyerget leszámítva) nagyon jó, ez még eredeti rendőrségi motor, nem utólag pakoltak rá dobozokat, lámpákat stb. Rendkívül stabíl, lassú araszoló tempóban is könnyű vele manőverezni. A rossz nyelvek szerint több alkatrésze is erősített pont a speciális használat miatt. (Én nem tudnám megmondani, hogy mely alkatrészek ezek, én csak vezetem, hogy mitől megy azt nem tudom.) Érdemes-e megvenni? Ez valóban az állapotától függ, mert az tény, hogy 1987-ben lettek rendszeresítve és kb. 2005-2006-ig használták is őket. Mondjuk ez is jó példa arra, hogy normál, civil használatban feltehetőleg agyonüthetetlen motorok. Alkatrész van hozzá, a dabasi Yamaha kereskedésen keresztül lettek megrendelve, 3 napon belül megérkeznek Japánból, de nem olcsó. Nekem hatalmas szerencsém volt, mert a Rendőrség az előző évben sokat fordított a motorra, teljesen új a karburátorsor, az első fék, a vezérműtengelyem, a megvéte után kaptam egy pár vadonatúj kipufogót és egy benzincsapot. Miután motorikusan rendberaktuk, mentem Vele 1000 km-t, 90-100 km/órás tempóban, így 5 liter alatt volt a fogyasztásom. Most olajcsere és új festés következik, a szín eredeti marad. Én nem jártam Vele rosszúl, nagyon örülök, hogy megvettem. Egyébként kecskeméti vagyok, ha elkészül szívesen látlak és nézd meg személyesen a gépet. Amit kinéztél érdemes egy jó szerelővel is megnézetni, mert mint írtam, ezek a motorok azért sokat kaptak a 18-20 év alatt.
most javitottam egyet, a karburátorba kellet egy csomo akatrész simán megtudtuk oldani. Rengeteg minden egyezik az XJ-600-al. A kopo-fogyo alkatrészek meg már igazán nem jelentenek problámát a mai világban.
Itt vagyunk megtalálhatok
Ez szép!Ha van kedved akkor gyere a motorozz.hu yamaha xj600 forumára talán teged is befogadnak ott is szokott vilman szerepelni meg szerénységem "jose"néven, és még "imo"is egy
900-as vassal rendelkezik.korábban tervezgettük, hogy az öreg vasakat összehozzuk a közös gurulásra. Nem lenne kispálya
Helló!
Milyen az alkatrész ellátása a gépednek? Mert láttam egy XJ650P-t,és gondolkodom a megvételén.
Ja,és ez az "exzsarú" hogy muzsikál a mindennapokban(kezelhetőség,vezethetőség)?
Érdemes beleugrani ha jó állapotú?
Örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt, remélem én is beférek közétek a motorommal. A felújításán már túl vagyunk, gyönyörűen muzsikál, a fogyasztása nekem is megáll 5 literben. Most festik.
Szeva nekem egy 1983-as XJ900 31A-m van. Lehet, hogy öreg, mint az ország út, de nagyon megbízható.
Gurulások alkalmával, még mindig van neki közönsége.
gyári kiput azóta a szivatóm bizonytalanúl üzemel és vagy pörög vagy leáll de szivató nélkül teljesen fer.ez a jelenség nem volt amíg spotdob volt rajta.a kipu csere után volt rajta szinkroni-
zálás de nem változott.Szinkron elött pedig levettem a karbisort , a tankot, üzaszűrőt cseréltem,tehát
elvileg a rendszer tiszta.
Olyan mint valami szeszélyes öreglány.Hál istennek gyorsan bemelegszik de addig ott kell állnom mellette és karral korrigálnom.Ha valami tipped van akkor várom Köszi!