Szia Vilman! Találtam neked egy spant akinek szintén 900-as masinája van.Almásfüzitői és a www.motorozz.hu-n "imo" néven fut a yamaha xj 600-as fórumon.Ma láttalak Palotán a Központban
nyomúltál, csak azért nem intettem mert te nem ismertél volna meg. Teszek föl majd "egészalakos "képet jövő héten.akkor lesz kész a telóolaj cseréje+ karbiszinkronizálás.
Ha a gumid szélesebb lesz mint a gyári akkor a kanyarba a döntés nehezebb lesz arra készűlj fel!
A gyári méret nem véletlen. a széles gumi csak vakításra jó de a majrécsik nagyobb lesz majd az tuti.
Ezt nem én találtam ki hanem egy olyan gumis mondta aki motorozik is. Csak hogy ne engem utáljon
valaki a fentiek miatt.
a fogyasztásán biztos nem fogod megérezni, mármint, ha a gyári 130-as helyett 140-est raksz fel. A 150-es meg talán be sem fér, ráadásul ahhoz már valószínűleg felnit is kéne cserélned....
A menetstabilitásban meg nem csak a gumi szélessége, hanem a profilja is számít. (sport, vagy túra...) Mindenesetre szerintem a gyárinál kicsit szélesebb gumival kismértékben javulhat a stabilitás is, ugyanakkor teljesítményben és fogyasztásban nem fogod észre venni.
Jó kérdés,én is mostanában akarom kipróbálni ugyanezt...
Az XJ900-on eredetileg 120/90x18-as gumi van,most teszünk fel egy 140-est. Már ha befér a kardán mellé.
Attól is függ különben,hogy a te géped hogyan viselkedik kanyarban,pl. a 900-as billegett mint az állat,akármilyen alakú gumit tettem rá idáig...mondjuk nem hinném hogy a 140-es gumi segítene rajta,de
majd meglátjuk.
Sziasztok!
Mi lenne a következménye annak ha hátra szélesebb gumit vennék?
(étem ez alatt, hogy talán megnőne a fogyasztása nem menne annyira változna a menetstabilitása stb)
Előre is köszönöm véleményeteket.
Miskolcon! A szín pedig ízlések és pofonok kérdése. Nekem bejön, de tény, hogy a belső itt is sokkal fontosabb, mint a külső. Nekem olyan Ducati Monster sárgára hasonlít élőben, inkább narancsos, mint citromos. De hagyjuk már a színt! Fontosabb, hogy tegnap nagyon jót motoroztam a Bükkben, imádom a hegyi útszakaszokat. Nagyon jól lehet döntögetni a mocit, tetszik. Most pedig már alig várom a szombati motorkiállítást, illetve felvonulást, ahol én is részt veszek.
Gyári szín, limitált szériásként jött ki. Az XJ prospektusom hátulján is ez a sárga és egy fekete van rajta. Először én is furcsállottam, de most már kifejezetten tetszik, sokkal jobb, mintha az a tömegszínű szürke lenne. Egyébként a vásárlásnál nem a szín volt a döntő, hanem az állapot, és úgy érzem nem csináltam rossz üzletet.
Ez van!
Hidd el szivesebben gurulnék 1et! Majd a tavaszi szünetben bepotolom
Amugy a hétvégém alapbol bonyolult lett volna a szülinapom miatt is. (buli hegyek )
Sziasztok, nekem is van egy XJ600N-em, nemrég vettem és most gyűjtök róla tapasztalatokat. Meg van egy Pannónia T1-esem, ami most esett át egy teljes felújításon, Húsvét után vizsgáztatom.
Van védőfólia,valamelyik nap láttam egy Hayabusán.Beborította a tank 3/4-ét.Érdemes lenne utánanézned
motorosboltokban.Ott nyílván találhatsz ilyet,vagy tank-bőrt...
Különben a dolgot én is észrevettem az XJ-men...
nyomúltál, csak azért nem intettem mert te nem ismertél volna meg. Teszek föl majd "egészalakos "képet jövő héten.akkor lesz kész a telóolaj cseréje+ karbiszinkronizálás.
A gyári méret nem véletlen. a széles gumi csak vakításra jó de a majrécsik nagyobb lesz majd az tuti.
Ezt nem én találtam ki hanem egy olyan gumis mondta aki motorozik is. Csak hogy ne engem utáljon
valaki a fentiek miatt.
a fogyasztásán biztos nem fogod megérezni, mármint, ha a gyári 130-as helyett 140-est raksz fel. A 150-es meg talán be sem fér, ráadásul ahhoz már valószínűleg felnit is kéne cserélned....
A menetstabilitásban meg nem csak a gumi szélessége, hanem a profilja is számít. (sport, vagy túra...) Mindenesetre szerintem a gyárinál kicsit szélesebb gumival kismértékben javulhat a stabilitás is, ugyanakkor teljesítményben és fogyasztásban nem fogod észre venni.
Az XJ900-on eredetileg 120/90x18-as gumi van,most teszünk fel egy 140-est. Már ha befér a kardán mellé.
Attól is függ különben,hogy a te géped hogyan viselkedik kanyarban,pl. a 900-as billegett mint az állat,akármilyen alakú gumit tettem rá idáig...mondjuk nem hinném hogy a 140-es gumi segítene rajta,de
majd meglátjuk.
Mi lenne a következménye annak ha hátra szélesebb gumit vennék?
(étem ez alatt, hogy talán megnőne a fogyasztása nem menne annyira változna a menetstabilitása stb)
Előre is köszönöm véleményeteket.
Néhány link ami hasznos lehet számotokra :
www.yamahadiversions.com - Diversion klub
http://www.slygrin.net/xjpics - Xj képgaléria
www.xjbikes.com - Xj-s oldal
Merrefele honolsz?
Nemtom! Nemigazán egy férfias szin!
De az a lényeg h jol muzsikáljon a gép
Mentek valahova a szutyukisokkal majd valamerre?
Mivel is lehetne jobban megünnepelni egy szülinapot, mint egy jó motorozással!
Hidd el szivesebben gurulnék 1et! Majd a tavaszi szünetben bepotolom
Amugy a hétvégém alapbol bonyolult lett volna a szülinapom miatt is. (buli hegyek )
Dehogynem!
Sajnos mondhatják.....
Gyúrsz az inglisre?
Pedig hétvégén moci-time!
HUUU! Honnan sikerült beszerezni ezt a csibesárga gépet? Feltünö az biztos. Ha elcsapnak nem monthatják hogy "nem láttalak"
motorosboltokban.Ott nyílván találhatsz ilyet,vagy tank-bőrt...
Különben a dolgot én is észrevettem az XJ-men...