Hali népek!
Én most cseréltem ki a hátsólánckereket 46osra. igy most 170nél 7500at forog. ezt az eredetivel 160nál tette. szerintem ebből is ki lehet hozni a 200at. 180at már mentem vele, csak jött a kanyar és vissza kellett venni a tempóból.
Az enyém ha hajtom 4,5et eszik, ha nyugis a tempo akkor 4 vagy még kevesebb.
Ezért jó ez a gép
Olvastam a korábbi Diversion végsebességes problémát! Aki ezt a típust választja nem várhat sokat, de azt hiszem kevés típus harcol ki magának olyan bizalmat amit ezek az xj-k!
Nekem a második xj 600 S Diversionom van. Az első 2002-es folytatlan (61 LE) volt kb.: 5 litert evett 100-on, a vége 200 km/ó volt. A fejidom nélküli N-s ua. az évjárat lemaradt 185 km/ó körül, de ez csak a légellenállás miatti külömbség. Most a folytott 25 Kw-os van.185 km/ó a vége 5 litert eszik. Ezeknek a hátsó láckerék méretének nővelésével adtak erőt. Átalakítás tehát karbi+lánckerék csere.-ja a teljesítményadó egy évre 5000 Ft.
üdv.
Az én gépem 120-as temponál 5500-at pörög és 190-et mentem vele.Szerintem probáld ki hogy mennyit megy a tied, ha közel elmegy ennyit akkor nincs lefolytva. Nekem 1-es sebességbe hirtelen kihúzatva megemeli az elejét kuplungolás nélkül ezt is kiprobálhatód.
Köszönöm a választ mindenkinek, a szűkítés módjának már utánaolvastam, erre a teljesítményre való fojtásnál (25kW) valóban alkalmaztak szűkítőlemezeket a karbiban, továbbá a schieber-tűk hossza és a fúvókák mérete is más volt (talán az elektronika is). Első körben szétszedés nélkül próbálom kideríteni, hogy mit tudnak a nyitott gépek és ha gyanúsan alattuk vagyok, akkor a végére járok a dolognak.
Üdv: Józsi
Úgy tudom a folytást a karburátorba szerelték, úgy, hogy leszűkítették a torkot. Tehát, ha leszeded a karbit és nincs leszűkítve, akkor nincs folytva se. Amúgy a 150 km/h kicsit kevésnek tűnik végének, de ezt csak elmondások alapján mondom, mert sajna 3 hét használat után szétcsapták alattam a gépem és még nem sikerült kipróbálnom a végét....
Hát az olajat most cseréltem , a karbi szinkronizálás is most volt ,de ennyi!Minden karbi kitisztítva,
beszinkronizálva az olaj + szűrő a három hónap alatt kétszer lett cserélve mert az előző gazdája nem
nagyon foglalkozott ezzel a kérdéssel, és magam miatt is megtettem.Sőt még júniusban ismét leakarom
cserélni hogy teljesen kitisztúljon.Majd meglátjuk hátha sikerül hat alá menni.
JOE! csáó haverom kawaja is levan folytatva,azon ugy van hogy csak negyede anyi gázt tud huzni mint amugy és az elektronikába is belevan kötve a az ülés alatt valami cucc ,szóval ha teljes gázt tudsz húzni és
nincs semmi elektronika kücü a gépeden valószinüleg nincs benne a folytás,de ha jól tudom az xj600n tipusu motor az ujjabbak 60 ló körül vannak és hát ha már 150 nel mész és szembeszél is van 6 odikban már ne várj akkora nyomatékot mint a többi sebességben
Most bukkantam a fórumra és rögtön lenne is egy kérdésem: most vettem egy 2003-as XJ600N-es motort, ami papíron 25KW-ra van lefojtva. Az előző tulaj szerint kiszedték belőle a fojtást, de nekem nincs összehasonlítási alapom még, ezért nem tudom biztosan eldönteni, hogy fojtott vagy nyitott a gép. Tegnap motoroztam fel vele B.pestre, nagy szél volt és hirtelenjében nem ment feljebb a mutató 150-nél (nem hasaltam a tankra és nem is vártam sokat, hogy feljebb kússzon).. A 120-as utazó alatt a fordulatszámmérő 5500-6000 között állt, ha jól emlékszem. Ha valakinek van hasonló évjáratú fojtatlan gépe, az talán tud ezen adat alapján valamit mondani.
"ez csak pillanatnyi fogyasztás gyorsításnál" , hát ez az!
De ha ott megállsz és ott tartod a fordulatot abban a fokozatban és nem váltasz, akkor kb. annyit enne 10 vagy akár 100 km -en.
Látam persze, Ignisnek is felmegy 30-40 literre, de ez csak pillanatnyi fogyasztás gyorsításnál. Hát nem tudom, van a bandátokban elég elvetemült, hátha valaki kipróbálná.
De akkor kell a teljesítmény, amit a minél több benzin elégetéséből nyerünk!
Gondolom, láttál már autóban is pillanatnyi fogyasztásmérőt?
(pl. sok bmw-nél mutatós a jobb láthatóság miatt...és eltűnik a 30 liternél gyorsításoknál...)
Én most cseréltem ki a hátsólánckereket 46osra. igy most 170nél 7500at forog. ezt az eredetivel 160nál tette. szerintem ebből is ki lehet hozni a 200at. 180at már mentem vele, csak jött a kanyar és vissza kellett venni a tempóból.
Az enyém ha hajtom 4,5et eszik, ha nyugis a tempo akkor 4 vagy még kevesebb.
Ezért jó ez a gép
Olvastam a korábbi Diversion végsebességes problémát! Aki ezt a típust választja nem várhat sokat, de azt hiszem kevés típus harcol ki magának olyan bizalmat amit ezek az xj-k!
Nekem a második xj 600 S Diversionom van. Az első 2002-es folytatlan (61 LE) volt kb.: 5 litert evett 100-on, a vége 200 km/ó volt. A fejidom nélküli N-s ua. az évjárat lemaradt 185 km/ó körül, de ez csak a légellenállás miatti külömbség. Most a folytott 25 Kw-os van.185 km/ó a vége 5 litert eszik. Ezeknek a hátsó láckerék méretének nővelésével adtak erőt. Átalakítás tehát karbi+lánckerék csere.-ja a teljesítményadó egy évre 5000 Ft.
üdv.
1998-as xj 600-hoz keresek jó állapotban lévő ülést!-Csak akkor, ha kifogástalan!
Köszönettel.
Végsebesség kb. 210-215 egy személlyel
Fogyasztás 5,5 l/100 km.
Az én gépem S-modell,a 190-et a tankra hasalva mértem talán még ment volna egy kicsit,de már nem volt szivem kinozni.
Üdv: Józsi
Az én gépem 120-as temponál 5500-at pörög és 190-et mentem vele.Szerintem probáld ki hogy mennyit megy a tied, ha közel elmegy ennyit akkor nincs lefolytva. Nekem 1-es sebességbe hirtelen kihúzatva megemeli az elejét kuplungolás nélkül ezt is kiprobálhatód.
Üdv: Józsi
Úgy tudom a folytást a karburátorba szerelték, úgy, hogy leszűkítették a torkot. Tehát, ha leszeded a karbit és nincs leszűkítve, akkor nincs folytva se. Amúgy a 150 km/h kicsit kevésnek tűnik végének, de ezt csak elmondások alapján mondom, mert sajna 3 hét használat után szétcsapták alattam a gépem és még nem sikerült kipróbálnom a végét....
beszinkronizálva az olaj + szűrő a három hónap alatt kétszer lett cserélve mert az előző gazdája nem
nagyon foglalkozott ezzel a kérdéssel, és magam miatt is megtettem.Sőt még júniusban ismét leakarom
cserélni hogy teljesen kitisztúljon.Majd meglátjuk hátha sikerül hat alá menni.
nincs semmi elektronika kücü a gépeden valószinüleg nincs benne a folytás,de ha jól tudom az xj600n tipusu motor az ujjabbak 60 ló körül vannak és hát ha már 150 nel mész és szembeszél is van 6 odikban már ne várj akkora nyomatékot mint a többi sebességben
Most bukkantam a fórumra és rögtön lenne is egy kérdésem: most vettem egy 2003-as XJ600N-es motort, ami papíron 25KW-ra van lefojtva. Az előző tulaj szerint kiszedték belőle a fojtást, de nekem nincs összehasonlítási alapom még, ezért nem tudom biztosan eldönteni, hogy fojtott vagy nyitott a gép. Tegnap motoroztam fel vele B.pestre, nagy szél volt és hirtelenjében nem ment feljebb a mutató 150-nél (nem hasaltam a tankra és nem is vártam sokat, hogy feljebb kússzon).. A 120-as utazó alatt a fordulatszámmérő 5500-6000 között állt, ha jól emlékszem. Ha valakinek van hasonló évjáratú fojtatlan gépe, az talán tud ezen adat alapján valamit mondani.
Kösz a válaszokért előre is.
Üdv: Józsi
Csodálkoznál, ha még keveset is mutatna....
De ha ott megállsz és ott tartod a fordulatot abban a fokozatban és nem váltasz, akkor kb. annyit enne 10 vagy akár 100 km -en.
Nem is fogja kipróbálni senki! Szerintem.
Nem ez a lényeg, hanem a cserébe kapott élmény!
Gondolom, láttál már autóban is pillanatnyi fogyasztásmérőt?
(pl. sok bmw-nél mutatós a jobb láthatóság miatt...és eltűnik a 30 liternél gyorsításoknál...)