mostmár ha dob lesz egyetlen pici hibácska lesz az xj n nem jó a benzinszint visszajelző de ez legyen a legkevesebb már csillog villog mindenhol a tietekben van fordulatszám szabályzás valamikor ? mert az enyém a 84 es még 11,5 nél nem szabályzott érdekes , a 88 ast még nem forgattam ennyire de nagyon erős a blokkja
találtam dobot Békéscsabán a yamamotoban egy pár krómozott 31 ezer pénz sztem nem túl drága és vadi ujj de elötte még egy csávó megy ki belgiumba és ott megnézi hogy hátha van bontókba ha meg más nincs akk lehet 31 ér megveszem azt a párat csak hát nagyon nincs zsém
Ha a gép üzemképes akkor majd lesz hozzá valamikor egy olyan amilyet szeretnél!Türelem!Meg hát a pénztárca is rendes határokat szab.ezeket a dobokat én is úgy sírtam ki az asszonytól.Dobj fel hírdetést a képes motorra én is úgy leltem rájuk, úgy hogy az ember elszúrta a típust és már szabadúlt volna tőlük.
nem akarom a szívedet fájdítani de én 25-ért vettem +adtam a sportdobokat cserébe
"kis " szerencse meg sok utánajárás oszt meg lesz!Én inkább Vilman pufát elfogadnám a "kókány "helyett
és ha valaki tud 88as xj hez balos dobot az feltétlen szóljon bár azon is gondolkozunk hogy hajlittatunk rá egy rozsdamentes lemezt és a lyukat betömjük valamivel az jó megoldás lenne?
tegnap leszedtük a karbi sort kitisztitottuk a fúvókákat és ma járattuk picit és elindult az az áldott 3as henger szal ma kiis próbáltam nagyon megy 88as de csak 17ezer km van benne az nem rosz nem?
sztem felfér de tényleg összehúzza ezért nem biztos hogy megéri a szélesebb mint a 120.mert
sem menetre sem optikára nem lesz látványos. nem lesz az első és a hátsó gumiíved azonos.De úgy is azt csinálsz amit a fejedbe vettél .
Skacok!
Szerintetek felfér a 900-as XJ-re hátra a 140/70-es Metzeler?Nem "tom eldönteni mert ott van
ugyebár a kardán...Az egyik haverom azt mondja,hogy a felni is összehúzza egy kicsit.
a 2xj ből amibe nem megy a 3as henger az a jobb állapotban lévő aki csak ránézett mindenki kérdezte hogy uj e a motor a deklik csillognak meg minden és nem megy a 3as henger .a rosszabb állapotúból kiszeedtem a gyertyákat megdrótkeféztem és másodszorra elindul.nah az a motor elégé szét van esve nincs gyujtás kapcsolo a festék jön le a müszercsoport mozog meg ilyenek és a blokja hibátlan rárántasz a gázra és ugy reagál hogy azt öröm hallgatni de ez a másik bassza a csőrömet lemegyek a garázsba és fölgyujtom a fa...ra
Köszi szépen hogy válaszoltatok leszettük a karbi sort kitisztitottuk de szinte semmivel sem lett jobb majd holnap lehet megpróbáljuk a kondit .de szikrát ad az összes gyertya
nem kispályáztok!sok öröm meg sok bütykölés és biztos jó kis paripa lesz! ha engem letámasztanának 15 évre a bozótosba lehet, hog már be sem indulnék
600-as-ról talán Vilman tud nemtek leírást.
Hi! Az lehet a karbi is, mert kiszáradt és berohadt , vagy a beleszáradt szemét eltömíti, de lehet a
kondi is betropált.én az tanácsolnám elsőnek cseréld le a kondit és utána ráérsz leszedni a karbisort.
Ha az első lépéstől nem javúlna nézd meg a pipádat is meg a kábelét.A leszedett karbisor az a képen.
+ egy karbi szinkronizálás is kellene mert azt két évente nem rossz ha megnézik.
Várom a fejleményt!
Tsá!
Dob-ügyben kérdezd meg a békéscsabai yamamoto-t,ha működik még,én tavaly aug.-ban rendeltem
tőlük gyári újat.Felszámolás alatt volt az üzlet már akkor is,ezért nekemadta a 2 dobot 10e(!) ft-ért...
Sajna az elérhetőségéről csak ennyit sikerült megtalálnom :
YAMAMOTO Békéscsaba Kft.
Békés megye
5600 Békéscsaba, Szarvasi út 74.
Nem tud valaki eladó dobot 88as xj 600 asra mert ez kb 15 évig oldalsztederen állt és a kondenz viz gondolom odafolyt és kirohadt.Amugy mi most vettünk 2xj 600ast is
"kis " szerencse meg sok utánajárás oszt meg lesz!Én inkább Vilman pufát elfogadnám a "kókány "helyett
De ha gondolod,elviheted őket...
Ő majd jól megmondja.
sem menetre sem optikára nem lesz látványos. nem lesz az első és a hátsó gumiíved azonos.De úgy is azt csinálsz amit a fejedbe vettél .
Szerintetek felfér a 900-as XJ-re hátra a 140/70-es Metzeler?Nem "tom eldönteni mert ott van
ugyebár a kardán...Az egyik haverom azt mondja,hogy a felni is összehúzza egy kicsit.
600-as-ról talán Vilman tud nemtek leírást.
kondi is betropált.én az tanácsolnám elsőnek cseréld le a kondit és utána ráérsz leszedni a karbisort.
Ha az első lépéstől nem javúlna nézd meg a pipádat is meg a kábelét.A leszedett karbisor az a képen.
+ egy karbi szinkronizálás is kellene mert azt két évente nem rossz ha megnézik.
Várom a fejleményt!
Dob-ügyben kérdezd meg a békéscsabai yamamoto-t,ha működik még,én tavaly aug.-ban rendeltem
tőlük gyári újat.Felszámolás alatt volt az üzlet már akkor is,ezért nekemadta a 2 dobot 10e(!) ft-ért...
Sajna az elérhetőségéről csak ennyit sikerült megtalálnom :
YAMAMOTO Békéscsaba Kft.
Békés megye
5600 Békéscsaba, Szarvasi út 74.
Sok sikert!