Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Köszi a választ! Kipucoltam a fúvókákat is, amit tudtam az kiszedtem kipucoltam. Egynél volt, hogy a főfúvóka 8 járatából 2 volt részlegesen átlátható, de lazán kijött belőle. Értem amit mondasz, ezt megpróbálom. Mi van, ha az alapjárati csatorna van eldugulva? Azt hogy tisztítom ki? Ultrahangos tisztító?
Észrevettem még egy dolgot ami nem hagy nyugodni, ez a szelepnyitással kapcsolatos. Lent volt ugye a karbi, belenéztem a torkokba, nincs e valami benne. Ha belenézel lehet látni a szívószelepet adott hengernél. Az volt a fura, hogy a 3-as épp nyitva volt, de az egyes zárva. Álltalában együtt dolgozik a két henger, nem? 1-3 szív, 2-4 terjeszkedik. Vagy ennél a típusnál el van kicsit tolva egymástól?
Falsot féktisztítóval néztem, fújtam a gumitorkokhoz. Persze ez nem 100%, de nem pörgött fel.
Elsö körben tekernék kifele a pilot csavarokon minden porlasztónál, és a központi alapjár állíton ezt visszakompenzálnám. Ìgy az alapjári pilot furaton fog több üzemanyag jönni, a pillangó jobban le lesz zárva, és így el tudja ejteni a fordulatot.(Talán elsö körben mindegyiken 1-1 tekernék kifele, aztán negyedeket. De ha több mint hármat kell mindegyiken kitekerni, akkor ott valószinü, hogy részleges vagy teljes dugulás van az alapjárat fúvókánál, és az alapjárati/ átementi rendszernél. Ezért neked inkább csak a föfúvókából kap anyagot és ezért van annyira nyitva a pillangó, és ezért nem ejti a fordulatot. Nem az a lényeg, hogy mennyire tiszták az úszóházak, hanem hogy ezek kis átméröjü csatornák, kezdve a légtorokban lévö fúvókákkal és a polit furatokon át amik a pillangó éle alatt vannak szívócsatornában ...

Falsolás tesztet hogy csinaltad?
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni: Adott egy 2001-es Xj600S. Megörököltem apámtól. 17-ben vettük, akkor mentem vele, egy kis utat, akkor frankón működött. Állt 2 évig, mert fater már.....(betegség), akkor nagy nehezen elinditottam, gondoltam a karbiba belepunnyadt a lé. Gondoltam idén, elég a feleségem agymenéseiből, megyek motorozni. Elindítottam, de észrevettem, hogy az 1-es henger nem megy, hideg volt a kipufogó, mig a tőbbin már sültek a húsok :). Ezt egy komplett gyertyacserével megoldottam (próba képp csak Bosch-t vettem bele. Karbit kipucoltam, szinte semmi kosz nem volt benne. Most jött egy új gond. Elindul szépen, viszont (hidegen-melegen) kicsivel több gázt húzok, mint 2000 fordulat, onnantól nem ejti vissza alapjáratra fordulatot, csak akkor ha az alapjárati állító csavarral lejebb veszem. Visszaállitom 1000-1100 környékére, szépen jár, ráhúzom a gázt, megint magasan marad. Ha nagyobb fordulatig húzom, onnan se esik vissza teljesen, mindig 2000-2500 körül tartja ingadozva. Gondoltam megyek vele egyet, hátha........ Hát nem. A legelső 2-ből 3-ba váltáskor ráhúztam a gázt finoman, de úgy tett mintha nem lenne elég benzin és lefulladt menet közben. Benzin friss, benzincsap folyik, karbiba van benzin, mennyiségre mindegyik karbi úszóházában ugyanannyi benzin volt ( leengedtem). Falsot elvileg nem szív. Mivel a karbiba volt benzin, ezért gondolom a benzinpumpa is jó, eleget nyom. Szerintetek mi lehet a hiba? Igy még karbi szinkronra se tudom elvinni, vagy bárhova megnézetni. Felgyújtsam?
Ez a korosztaly 300-400 ezer kozott szokott lenni tudomasom szerint.
Ha az uj gazdajanak a szerelonel kell kezdenie, akkor persze kozelebb a 300-hoz.
Sziasztok!
Szerintetek mennyit kérhetek ezért a motorért? 1995-ös évjárat, a festés már nem gyári rajta, gumik újszerűek, kellene neki egy karbi szinkron, meg egy szelephézag állítás. Műszakira most viszem, az lesz rajta.
Nem rémlik ilyesmi, lehet csak összeállt retek, szösz, mittudomén.
Szerintem nincs jelentősége.
Sikerült az általad linkelt video alapján kicserélni a membránt és a tömítéseket:-)
Amikor szétszedtem a csapot, akkor régi membrán egyik kör alakú kivágását lefedte egy apró filckorong. Videón nem láttam ilyet. Lehet annak jelentősége?
Hálás köszönet!!
A műanyag közdarabot csak a leghátsó fedél szorítja oda a csaphoz, ha az nem akar lejönni a csapról, akkor csak oda van tapadva, finoman le kell rángatni róla.
A membrán onnan már egyértelmű: a plasztik kerek közepén van egy lyuk. A lyukon át kell fűzni a gumit úgy, hogy a rugó/hátlap felé a nagy fémlemezzel lezárt oldala nézzen a membránnak, a csap felé meg a kis o-gyűrűs orra. Hátulról előrefelé kell fűzni, mert a nagyobb fémlemezes oldal nem fér át a lyukon. Nem lehet elszúrni, ha odafigyelsz.

Kb. így.
http://youtu.be/oTx_JIKQG4s
Igen, az enyém hosszúnyakú.
Akkor lehet, hogy rendelek inkább felújító készletet a régihez.
Annyiban tudnál segíteni, hogy a műanyag lemezt és a hozzá tartozó membránokat tartó tengelyt, azt hogyan kell kivenni?
Köszi!
...másfelől személyszerint nem vagyok nagy barátja az ilyen olcsó kínai csapoknak.
https://drive.google.com/file/...
Biztos? A tied nem hosszú nyakú csap...?
Sziasztok!
Ebay-en találtam új benzincsapot.
Ezt érdemes lenne megvenni?
A felfogatás méret stimmel.
Köszönöm Uraim, megpróbálom a leírt módon megtisztítani.
Lehet lazitott rajta valamennyit, de sajnos semmi nem oldja olyan jelleggel, mint a rozsdat vagy a vizkovet.

Egy a lenyeg: vakarni kell es kis szerencsevel fel lehet tamasztani
Emlékezel, nekem is hasonlóan nézett ki....
Jó egy órát áztattan a hideg zsíroldóban, meg a fürdőszoba tisztítóban. Utána fogkefével sikerült a képeken látható állapotba hozni.
Kefeld at, bronz vagy rez sorteju kefevel. Aluminium (III) oxid, sem polaros, sem apolaros oldoszer nem 'viszi', mechanikusan kell eltavolitani, mint a fogkovet. Ra van kovulve, mint a guano, de jo esellyel az alu ep alatta.

Felujito szett tekinteteben Tourmax FCK32-nek nezem.
Szívesen!
Sajnos ezügyben csak ennyit tudok segíteni, írj Blackiex-nek. Biztosan nagyon szívesen segít!
Köszönöm!
Esetleg lehet ilyen csapot újonnan vásárolni?
Én konyhai "hidegzsíroldóval", és fürdőszoba tisztítóval csináltam.
De úgy látom, Neked már nagyon beteg a spiáter öntvény. Próbáld meg. Sokat már nem vesztesz vele.
Sziasztok!
Ennek a benzincsapnak a tisztításához kérnék szépen segítséget.
Milyen folyadékkal érdemes nekiállni a tisztításnak?
Az összes tömítést, membránt is szeretném cserélni, hol kapok hozzá felújító szettet?
Előre is köszönöm!
Esetleg nyomja még valami a lelked? Ne fogdd vissza!

Egy technikai fórumon posztolsz. Èn igyekszem kerülni már régóta a személyeskedést. Megteszek mindent, hogy a probléma felöl közelítsem meg témát. Ebbe sajnos beletartoznak az emberi tényezök is. Egy ilyen motorfelújítás projekt során ha nem megfelelö a stratégia az felörli az idegeket, de egy kivülállót ez nem annyira érdekli, mert nem fogja a világ büneit a vállára venni, arra ott a megváltó. Viszont objektív módon rá lehet mutatni, hogy hol van a hiba a hozzáállással. Önismeret, önétékelés, motiváció, stb...utána tiszta fejjel lehet fokuszálni a müszaki probléma gyökérokára. Ha ezt egyedül megtalálod, nem is jössz fel ide, max bemutatod a sikereidet jó esetben a buktatókkal együtt, hogy mindenki okuljon belöle. Ha nem megy egyedül, akkor abból kell fözni ami van. Nem kell belekeverni erkölcsöt, modort, vagy egyéb emberi gyarlóságokat. Azért elmondom, hogy úgy 20 év tapasztalata, hogy eredményesen müködik a hozzáállásom témákhoz. Lenyomtam pár projektet. Sok irányban adtam önzetlen segítséget, soha nem várva cserébe semmi egyebet, csak azt, hogy akkor alázatosan kövesse végig a megadott teendöket. Ezzel szemben a jó emberi szokás szerint "majd én azt jobban tudom" felét sem csinálták meg, mert nem értettek hozzá, lusták voltak, vagy elbagatelizálták...Aztán jöttek megint, hogy "nem müködik". Èn hiába tudtam, hogy pedig annak úgy kell menni, még meg is vezettek, hogy mindent megcsináltak. Akkor mondtam a következö teendöt, aztán megint nem volt jó...így raboltuk egymás idejét. Persze amikor visszakérdeztem, hogy te tényleg megcsináltad elöször amit mondtam elejétöl végéig, mert körbeértünk, és más nem lehet..."hááááát azt átugrottam, mert úgy gondoltam"...és ilyenkor csak nyel egyet az ember, mivel már nem az elsö eset, annak ellenére, hogy úgy kezdem a megkereséskor, hogy ez be fog következni, jó lenne ha nem szivatnánk egymást...Persze akkor megy, hogy ö nem ilyen... Aztán a végén mikor minden a helyére kerül, annyira boldogok, hogy megköszönni is elfelejtik jellemzöen. Persze "korlátozott az idönk a földön minek ilyenre pazarolni."
Na most akkor ezek után szerinted engem érdekel, hogy ki mit bír elviselni? Vagy hogy mikor ilyen személyeskedésre süllyed a szakmai tanácsadás, és elkezdik feszegetni a végzetségem, modorom, morálom, mert más nem marad... Nem azért tudom a választ egyes esetkben, mert sok iskolát végeztem, hanem mert geci sokat tapasztaltam, kisérleteztem a saját kontómra. Nem vertem máséval a csalánt.
Ùgy szocializálódtam, hogy mindent (is) meg tudok csinálni. Ha nem, akkor ellesem, eltanulom alázattal, érkezzen az akármilyen formában. Eddig nekem bejött.
Szóval fokuszálj a használható információkra, amik neked kellenek. Ha lelki támasz kell, meg vasárnap misén / Isten tiszteleten lehet ilyenhez hozzájutni. Ott elmondják azt is, hogy a megváltónk tisztában volt azzal, hogy nem vagyunk tökéletesek, és akkor nem fog ekkora trauma érni, ha ilyen modortalan, de mégis felebaráti szeretböl sgítséget nyújtóval akadsz össze.

Addig meg, ha motorzni akarsz a rossz membránu csappal. Akkor egyes esetben lehet, hogy ledugozod a szivocsonk csövét, és PRI-n tudsz vele menni. Majd ha megállsz "elzárod" RES vagy ON állásban.
Amúgy tapasztalatom szerint az a baj, hogy elmult a tavasz amit a felújításra szántál, itt a jó idö, be kéne zsebelni az elismerö tekinteteket, motorzni egy kövéret, de az öreg technika mindig keresztbe tesz...

Ha nagyon zavarlak, akkor meg ki tudsz "X"-ni , le tudsz tiltani, így nem fogod látni a bejegyzéseim.

http://youtu.be/DDybg9CNXcM
blackiex: Ne haragudj tényleg nem neked szántam!!! 😔
K.István: Meztelenül jöttél.
Meztelenül is fogsz menni.
Gyengén jöttél.
Gyengén is fogsz menni.
Pénz és anyag nélkül jöttél.
Pénz és anyag nélkül is fogsz menni.
Az első zuhanyod?
Valaki megmosdatott téged.
Az utolsó zuhanyod?
Valaki megmosdat.
Ez az: Az ember!
Szóval miért van annyi büszkeség, annyi rosszindulat, annyi irigység, annyi gyűlölet, annyi neheztelés, olyan önzés......?
Korlátozott időnk van a Földön, és értelmetlenségre pazaroljuk..

Ezen gondolkodj el mikor más ember lelkébe gázolsz a modoroddal!!!
A kapott segítséget köszönöm, de a rossz modort nem bírom elviselni! Nem ismeri az életem senki! senki te sem! Az életben sokszor kerültem padlóra és mindig felálltam önerőből! Tisztességgel élem az életem! nevelem gyermekeim! Annak ellenére hogy volt-van anyagi,és egészség ügyi gondom is! Nem kértem én tőled egy forintot sem meg egy sajnálatot sem! de a minimális emberi egymás iránti tisztelet a minimum ami kijár még akkor is ha te sokkal több iskolával rendelkezel! Hidd el nem biztos hogy a sok iskolád és a vélt okosságod ellenére jobb-különb ember vagy mint mint akár én vagy más!
És nem nem fogom lenyelni! meg nem fogom hagyni hogy ismeretlenül le nézzenek és nyilvánosan alázzanak leszóljanak!!
Ennek fényében nem is kell a segítséged sem ha nem tudsz méltósággal a másik ember felé megnyilvánulni akkor ne is szólj sehogy !!!
Én is pont a napokban akartam szétszedni a benzincsapot, hogy egy javító szettet beépítsek, de olvasva a hsz-eket, kicsit megijedtem, hogy nem lesz az olyan egyszerű:-)