sárvédőt sok helyen lehet kapni...rmc,universalmotor,parilla stb...2000-4000 között van
vázvédő is 3-4 között van...legalább is a műanyag...a fém az 12körül..legalább is az a fajta ami nekem van
szia Gabec a vezérmű melletti sonkát hol lehet 40ér venni? de az a baj,m h hiába a yamaha árulja szerintem utángyártottak, Te hogy oldottad meg? a használt szerinted megéri?
Használtan NINCS , javító szett NINCS .
Van komplett Yamaha főtengely 120 000 ft , vagy 37 000 Ft a hajtókar szet - Yamaha vagy Prox , mindegy - és hozzá a vezérműlánc oldali sonka ami 40 000 ft - Yamaha - és 5-10 000 ft az összeszereltetése .
Amúgy a teáltal említett 70 ezres bontottat hol találtad ?
Az yzf 450-nél mi lehet annak az oka hogy a kuplung csak nagyon kinn kezd el fogni,és nagyon hirtelen szinte nem is lehet csúsztatni? Esetleg csak álítani kell valahol valamit?
( rendesen kiemel nem viszi a motort és nem is csúszik )
a vezérműlánc első kereke elkopott, meg a hajtókar is kuka, ugyhogy ha valaki tud, wr400hoz főtengelyt, de asszem a 426os is jo! akkor szoljon! az utángyártott felujítószettekhez mi a véleményed? kb 100ból megállna, használt tengely 70körül lenne! szeinted?
ja
elvileg nem külömbözik, csak apróságokban, pl. első teló olajmennyiség, tankméret stb. de semmi különös eltérés. az alkatrészek ugyanazok mint eu változatnál
Helyileg merre vagy esetleg képet tudsz rola felrakni v hol hirdeted mert érdekelne a dolog de szeretném látni h milyen ?
Amcsi meg az EU különbözik valamiben?
Hi
honnan érdeklődsz? az enyém sztem eladó, mert nem rendszámos. és most valami rendszámos kellene, hogy utcán is járhassak vele. Ja igen a motor: WR400 '98-as, amerikai kivitel.
sopron környékén virágzik az endúró-krossz pálya . Hirtelen vagy ötöt tudnék mindani , ahol csak az egyik fizetős - 1-2 ezer per nap - de ezen rendezik például a Burgenland kupát .
Felénk nincs gond az erdei motorozással, a város környékéről mindenki a pályákra jár , így nen mérgelődnek a vadászok , a várostól keletre meg lóvé nincs motorrra, így ezért nem dühösek az erdészek.
A pályák javarészt bányagödrök , de mindegyik dózerral van kialakítva direkt motorosoknak , tehát a területek jól karbantartottak , és izgalmasan vannak kialakítva. Például Iván község körül vany Gy-M-Sopron megye lagnagyobb összefüggő erdősége ,- és ott is van egy homokos endúró-krossz pálya amúgy tele vannak hétvégén , osztrákkal és magyarral egyaránt - az erdőben jó utak vannak motorozni is .
Ez a kép is az egyik soproni bányában , most már krosszpályán készült .
Télleg Gabec el is felejtettem h te soproni vagy van ott a környékben valami enduro pálya vagy olyan hely ahol nem lövik agyon az embert ? Csak mert lehet h arra felé vesszük majd az irányt a nyáron valamikor
vázvédő is 3-4 között van...legalább is a műanyag...a fém az 12körül..legalább is az a fajta ami nekem van