Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy tört le, elfáradt ? Bontottat semmit nem találsz ! Személyesen kérdezd meg egy Yamaha szervízben . Amúgy van ára a WR alkatrésznek . Pl egy szelep 30 000 és öt db van benne . .....
sziasztok.ti tudtok jó helyeket ahol alkatrészt lehetne venni?szerintem a szerelőm nagyon le akar venni.a karbiban valami 3cm műanyagból letört egy 1,5cm-es darab,na ő azt mondta hogy ez a műanyag darab 35e+-8e ft.ti mit szóltok ehez?
Sziasztok!
Eladó egy teljesen új, 2007 es Wr450 el gyári lámpamaszk.
ára: 9990.-ft
érd:06-20-545 3546
bakonymotor@gmail.com
A durrogás oka lehet a túlzottan nyitott kipufogó dob - vagy kiégett - nincs visszatartása , és az elégetlen benzin - ami főleg ha a gázt elveszed , kevesebb szikra érkezik lesz dús , és ezért berobban . Szakik nem ajálják , mivel a kipufogó szelepet állítólag beégetheti - WR 450 / egy szelep 29 000 Ft !/
Tehát tömni kell gyapottal vagy meg kell másik dobbal próbálni .
A nyikorgás szerintem a tán kutyacsontnak nevezett hátsó himba görgős csapágyazásából jön . Nézd meg még zsírzószemmel sem látták el , hogy könnyebb legyen - és nehezebb karbantartani -
Az kell szétszedni . Én nem vagyok szaki , de könnyen szétszedtem . Ha jól emlékszem négy helyen van benn ilyen csapágyazása a futómű himbáknak . Van szett simmering hozzá Aunerba 20 000 ft és elküldik , de én csapágyboltban vettem szimeringeket - az egyik fajtából csak fele vastagot kaptam , igy duplát tettem bele , nekem elég volt a görgőket lemosni , és megzsírozni , de természetesen tűgörgőt is kapsz a csapágyboltban .
Amúgy mikor szétszedtem először kétségbe estem mikor kihullott a rengeteg görgő , meg teljesen be volt a portól kötve . Sajna a karbantartása csak időnkénti szétszereléssel és zsírozással megy.
Bár én szívesen fúrnák bele zsírzószemet , de majd jövő télen .

Amúgy helyzet , nagymama jól van...?
Crosspályán, rövid távon szerintem mindenképpen, főleg a futómű miatt.

A 2 üteművel egy átlagember igencsak birkózik, és a verseny közepétől lassul, a 4 üteművel meg ugyanolyan gyors marad, mert nem szipolyozza ki a karjait-sem.
AZt modta haver szerinte a durrogás betudható a rossz szelephézagoknak szerintem vann benn valami mivel a kopresszió sem az igazi valahol szöknek a lovak + ezeket szokták állítani nem?azt a dugó nem lehet mer az szinte új. mit szóltok hozzá?
Hát vszinű h a himbában van kakukk a tűgörgöscsapágynak rosszab esetben a központi rugo de ezt igy látatlanban elégnehéz megmondani !
J igen, mármint akkor nyikorog ha ráülök vagy ha lenyomom a hátulját.
Helló. Van egy 98-as WR400-am. Ma vettem észre mikor hazajöttem vele a csapatásról hogy nyikorog hátsó telónál vagy a lengőkarnál valami (ropogós nyikorgás...). Mi okozza ezt és mit lehet tenni hogy elmúljon? köszi a válaszotokat
Hidegen nagyon durrog az enyém melegen csak nagy fordulatról visszaengedve.
hali
nektek is vissszadurrog a kipufogó mer az enyém szól olyat bazzz. Ez rossz vagy ilyennek kell lennie
Sziasztok egy 2005ös yz 250 terepen ver egy 450-es wr-t válaszotokat köszi
hali
kösz szépen a segítséget 1000ft on tényleg nem fogok spórolni ja és az önindító kicsit hangos de szépen teker
Az enyém 2003-as , elég nyögve tekertet , és indítani sem könnyű vele , a tiéd könnyen és szép hangal indul gombbal ?
Hello !
WR 400 am van de már kiveséztem pár szor ezt a témát !
1000 km ként olajcsere + papir betétesszűrö ajánlanám mert az finomabbra szűri az olajat !
MOTUL 5100 4T 15w - 50 et használok
Kipufogo sztem tök mindegy csak ne ilyen sufnituning legyen amit kályha csöből raknak össze !
Igazábol én feleslegesnek találom az ilyen sportrendszereket egy nyitott dob bőven elég !
Azért a plusz 5 Le ért sztem nem éri meg rövidíteni a gép élettartamát !
(most itt a rendszerre meg az újra fuvokázásra gondolok)
2004 esnek u tudom h az öninditója volt a gyengéje !
Tiédnek nem gyengélkedik ?
Hello!

-A wr450-ben1000km-ént kell olajcserélni.
-Mindenkinek megvan a bevált olaja, Én a legjobbat Motul 300V 4T Factory Line-t használok.
-Minden olajcserénél szűrőt is cserélj! 1100Ft-on akarsz spórolni?
-Pár kipufogót már próbáltam, de a legjobb szerezni egy yz450 rendszert.(tökéletes,nem tul hangos)
-Ezek a motorok normális használat és karbantartás mellett elmennek legalább 11-12000km-t, de utána mindenképp érdemes megbontani(ha nem kopog akkor is), és beletenni egy uj dugót meg hajtókart.

Üdv
Hali, sziasztok!
Az elmúlt héten vettem egy YAMAHA WR 450f típusú gépet és pár kérdéssel fordulnék hozzátok.
pl:
1;milyen motorolajat használtok márka minőség?
2;milyen gyakorisággal szoktatok olajat csrélni?
3;mire kell odafigyelni ennél a típusnál?
4;1olajcsere=1olajszürőcserével vagy elbír többet is?
5;milyen kipufogót ajánlotok hozzá márka típus?
6;szervizelése=horribilisár?

Előre is kösz!


Na őt vettem:) csak gyári kipuffal.
http://www.hasznaltauto.hu/1573277_yamaha_wr_2004
Hát ez az h nem ! Tágítjuk az ozonlyukat meg romboljuk az erdőket a vadak ijesztgetését majdnem el is felejtettem a vadászokről meg már ne is beszéljek ! Szóval úgy szép az élet ha zajlik !
ti már megint szervízben vagytok !?
Elképesztő, én még nem találkoztam 4,50 szélessel , dehát attól még lehet .
Van 4,5 col széles felni is.
Köszi gabec ! Mondjuk nekem nem ilyen faragni valot ajánlottak hanem gyári 450 szettet átalakítokkal meg mindennel mert valki ökör képes volt meg venni egy yz / wr 450 aztán ki a blokk bele egy gokartba haverom meg megvette a vázat jo áron verseny futóművel meg ilyenek ! Ma megyek megnézni állitolag tiszta polir az egész !
Sziasztok urak! Lenne egy kérdésem. Yamaha wr200 1991-körüli mekkora a gyári teljesítmény adata? Elöre is köszi!
Én tavaj vettem egy szettet , Talon agy -Behr - ktm- ráf és kereskedelemben kapható SM vastag küllők. Sokat kellett utánajárnom , DRZ meg KTM - Husaberg ugyan az - szett sok van , de nekem sem volt átalakítani faragni kedvem . Ezek olcsóbbak talán még 120 ér is láttam , nem beszélve a sportmotorból kiemelt alumínium felnikről. Szerintem ha veszel ehhez a motorhoz könnyedén el is adod - és nem sokat fogsz bukni , mert a mai világba bukni kötelező ha kp. adsz valamiért - mert nem sok kering a piacon . Ha nem profi vagy a 4,25 ös hátsó ráfot ajánlom , mert a következő méret a 5,00 coll széles és azt csúnyán elkoptatja a lánc , a kett közt pedig nincs méret . De szeméyles véleményem a 17 coll átmérőjű a kézenfekvőbb a gumivétel okán , meg utcai gumit csak arra kapsz engedélyezettet.