Van akinek yz jön be van akinek a wr endurozni !
Szerintem wr el könnyebb és kényelmesebb endurozni meg az yz nincs kiegyenlitő ha tudsz szerezni azért azt mindenképpen javasolnám h tedd fel !
Koszi,
hat en egyelore biztos nem versenyzek es endurozni is csak ovatosan ,az iden kezdtem motorozni
es 426-osom van es ha tenyleg nem uzemoras akkor eltart egy darabig
Surgosen tanacsra van szuksegem !Szerintetek a 426-os Yamaha YZ-F , jo endurozni ,es a motra kb hany uzemorat tart ?
Elore is koszi a hozzaszolasotokat!
Akkor újra földobnám a kérdésem!
Az miért van egy yzf 450-nél, hogy a kuplung nagyon kinn kezd el fogni és szinte nem is lehet csúsztatni, mert annyira kinn és annyira hirtelen fog. Viszont kiemel rendesen (nem viszi a motort) és nem is csúszik.
Mi lehet a prodléma és hogyan orvosolható?
mivel csak indulásnál használ (őt nem tudom de én igen) kuplungot ezért a friss olaj még nem ért be a lamellák közé, viszont a sárban meg fett fingatva rendesen szerintem és csak akkor ért be az új olaj
A hirdetésben olvastam hogy most volt olajcsere, milyen viszkozitásút tettél bele? Mert ha 20-50-est akkor lehet hogy azért nem emel ki mert túl sűrű az olaj
az fordítva lenne ...ha elcsesztél volna valamit akkor csúszásfelé romlana el a kuplung...
a nem emel ki arra utal, hogy vagy szakad a bowdened és nyúlik ......vagy mondjuk a mechanika rövidül a blokkban én nem nyomja nyomólapot szét eléggé....
szerintem a bowden amit elsőnek néznék
Szerintem wr el könnyebb és kényelmesebb endurozni meg az yz nincs kiegyenlitő ha tudsz szerezni azért azt mindenképpen javasolnám h tedd fel !