üdv! Volt ma egy kis dagonya,beástam magam a sárba nyakig,többen rángattuk ki a kecskét,az óta nem emel ki teljesen a kuplungom,ha pedig ráállítok csúszik! mi a gyík történt vele? YZ 426F
Kösz a tanácsot , 2,5 fordulaton áll most , és megtaláltam a pozíciót . Szerintem ez a nagyon meleg idő zavart meg . Most könnyedén indul , de majd szétszedem a karburátort és szétnézek bent . Nekem a jó indulás számít , MTZ.-ről ültem át , és a füstje is jól elvolt a traktornak véve .
Az önindító viszont csörgeti-zörgeti , de nemigen gyújtja be .
arp sportdob van rajta, légszűrőből meg kettő van aikat cserélgete, egy sima twin air meg egy sm, ami nem olyan sűrű szivacsból van. Fúvókákat nem akarok cserélgetni, csak mondjuk pl a levegőn nem kell állítani ilyen nagy melegben? És köszi a segítséget!
Szerintem erdemes visszaepiteni a karbit a gyari meretu fuvokakra.Lehet,hogy ezzel is tokeletesen mukodik,de inkabb legyen egy koksztol beslusszolt gyertyam mint egy lyukas dugattyum....Altalaban a gyarak tobbsege tul fuvokazza a gepet,hogy a nagyobb menyisegu benzin kelloen hutse az egesteret.Versenyzok pedig ugyis penge elesre hangoljak be a gepet,hogy se tobb se kevesebb benzin/levego kevereket egessenek el.
A gyorsitopumpa hatekonysagat az idomenyiseg alatt befecskendezett uzemanyag hatarozza meg,altalanos felhasznalasra nem erdemes jatszani vele.
Szerintem vegy egy uj gyertyat,nezz szelephezagot es rakj be egy gyari fuvokat es Isten Ovja a Kiralynot!
Van.De ameddig a gyari kipufogo es legszuro van rajta addig nem erdemes piszkalni.A Mikuni karbi ugy van jol ahogy van,igaz ot is ki lehet okositani,de az mar egy masik tema....
Hello! Lenne 1 kis problémám ill. nem is tudom hogy probléma-e, mégpedig a következő: Yamaha yz 426 fel van húzva 450-re gyári titán kipufogóval. A problémám a gyertya képpel lenne mert középen szürke az elektródánál a széle pedig kormos, a karbiban a gyári 162-es fúvóka (ez az alap 426 értéke) helyett 155-ös van de a gyorsító fúvóka ha leveszem a karbit kb 1,5 méterre kilövi a benyát így elég sokat kap. Nekem végülis csak a gyertyakép nem tetszik szerintetek érdemes ezzel foglalkozni merthát a moci megy mint állat és nem is eszik sokat?
Eladó egy komplett Big Gun(amerikai) nyitott sport kipufogórendszer Yamaha WR 400-asra.(98-as évjárat, de lehet jó későbbire is). Használt de jó :-)) Ár:60e forint
Érd.:20/479-6508
70/401-8652
Nekem van gyári kézikönyvem igaz angol de valamit vakerok englishül az azt mondja hogy ha hideg a szivatót kihúzod de nem kiakasztod 3x meghúzod majd teljesen ki aztán rugod vagy önindító
KÉRDÉS ? Összeraktam a motort . Előtte azonnal rugásra indult . Most meg 30 percet rugdostam és visszatoltam . Főleg első beindítás nem megy.
Mondjon valaki egy karbulálást WR 450.-hez amival azonnal beindul .
Vagy hallottam valami fúvokacseréről ami segít .
Az önindító viszont csörgeti-zörgeti , de nemigen gyújtja be .
A gyorsitopumpa hatekonysagat az idomenyiseg alatt befecskendezett uzemanyag hatarozza meg,altalanos felhasznalasra nem erdemes jatszani vele.
Szerintem vegy egy uj gyertyat,nezz szelephezagot es rakj be egy gyari fuvokat es Isten Ovja a Kiralynot!
Ismét volna egy kérdésem: Az yzf 450-nél mi lehet annak az oka hogy a kuplung csak nagyon kinn kezd el fogni?
( rendesen kiemel nem viszi a motort és nem is csúszik )
A válaszokat előre is kössz!
Eladó egy komplett Big Gun(amerikai) nyitott sport kipufogórendszer Yamaha WR 400-asra.(98-as évjárat, de lehet jó későbbire is). Használt de jó :-)) Ár:60e forint
Érd.:20/479-6508
70/401-8652
Fő: 168
Alapjarati:45
Gyorsitóp.:50
Kev.szabályzó:2 fordulat
Tű:3. pozició
Légszűrő szivócső eltávolítva
Kipfugóból a szikrafogó kiszedve
Tél:
Fő:170
Alapjarati:48
Gyorsítóp.:50
K
ev.szabalyzó:1 3/4 fordulat
Tű: 4.pozició
Légszűrő szívócső eltávolitva
Kipufogóból a szikrafogó eltávolítva
A 48-as alapjaratit én nyárra is benne hagynam,szebben indul,könnyebb a gázfelvétel 1/3 gázig....
Mondjon valaki egy karbulálást WR 450.-hez amival azonnal beindul .
Vagy hallottam valami fúvokacseréről ami segít .
Mit tekerjek?!
Könnyen indul a Wr.? Hogy indítod?