Hello ! Barátomnak WR400 1999-es, nekem WR426 2001-es (2003ban vették újonnan) van. Technikai különbség: +ccm -pár kg és a 426ban már titán szelep van ami igen drága, sztem jóval erősebb gyorsabban pörög fel a 426. Viszont ebből adódóan szervízigényesebb is. Barátom most vitte el szelepállításra először. 4éve van nála. Szerelő szétszedte és összerakta azt mondta EZ Tökéletes nincs mit rajta állítani... Ennyi...
Hát túl sok különbség nincs a ccm-en kívül... teljesítmény pár lóerő, aszt kész asszem, igazán nagy technikai újítás nincs benne.... De véleményem szerint a WR 400 a legjobb választás mert ár/érték arányban jobb mint a 426 és olcsóbb hozzá az alkatrész is. Ja igen és 426 csak 2000-től van ha jól tom...
Nem tudom egy oldalon azt írta a srác hogy '98-as akkor biztos rosszul tudta. Mert ugye a Yamaha a tuti típus és csak azt akarnék venni, nem tudom hogy 426 vagy wr400 lenne-e a jobb. Igazából nem tudom miben is különböznek? Mármint a ccm-en kívül. Az előző tulajtól meg biztos sok minden függ.
Yamaha wr 426 nál hogy meleg motornál a vízet visszanyomja a hátsó tartályba de amikor a motor kihül nem folyik vissza a radiátorokba ez mi? miért van? Így a radiátorban nincs víz már hideg motornál sem.
Lehet hogy hengerfejes? Vagy levegős A rendszer?
kérlek segítsetek mert addig szünetel a száguldozás!444
A legtöbb az 2001-2002 évjárat és most volt mindegyik az első nagy szervizen ! Igazából nem igazán volt nagyobb baj velük kopó cuccot kellet cserélni ! Meg egy két ilyen apróbb dolgot pl.: első lánckerék mögötti futógyűrű + kerékcsapágy + olaj meg a szűrő az alap + jah meg az enyémen kellet egyszer első telo szimeringeket cserélni mert elszólták magukat + egy hűtő javítás faág sikeresen átszúrta szemből (de azt gondolom h ez ugyanúgy viselte volna egy honda vagy suzuki is) DURVÁN ennyi !
2001-es gépeknél szerintem bőven belefér az első nagy szerviz 7 évesen !
Sziasztok! Wr426-ot néztem ki magamnak de nincs sok pénzem rá. 400 és 426 érdekellne.
A wr426 '98 as kiadásával van valakinek tapasztalata? Mert igencsak elkellne mert már igen esedékes lenne a motorvásárlá aminek 550-600 ba felszereléssel együtt be kellene férni.
Várom az infókat itt vagy Msn-en
Köszi: Laca
nkem is a lánckerák kopott el, nekem 60at mondtak a sonkára 30 a hajtókar, baján találtam használtat, meg felhívtam akit irnak alattunk h 52000wr450hez majd visszahív hogy van-e és mennyiért! 8000ér hol van láns, én 16000ért vettem!
Hát én az elkopott vezérmű lánckerék miatt kényszerültem cserére , a sonka szerintem mindehol ennyi , a Yamaha Fehér is ennyit mondott , én mivel soproni vagyok a Salamon Motornál ( Yamaha - Honda ) rendeltem meg . Véleményem szerint ebben nincs utángyártott , meg a csomagolása is gyári volt , mivel sokmindent vettem Yamaha alkatrészt hát felismerem , és mindden csomagolást eltettem .
Semmit se fogsz bontva találni hozzá - 450 - én megjártam ezt az utat . A bontott meg milyen lehet ?
15 000 km után úgy is széthúzandó a hajtókarcsere miatt . Ami meg törött - bontott mit kaphatott . Sajna a WR nem olcsó hobbi . Én nem vagyok szerelő , ha garantálják a főtengely állapotát - de ki tudja ezt garantálni ?- Ha sonkát vész akkor 40+38 hajtókar +5 szerelés =83 és tuti . Ja a teljesen új Yamaha úgy 120 körülre emlékszem .
Én a gyáriban bízom Nálam még minden idom gyári és igen szépek csak az első sárvédő karcos
Annyira azért nem vagyok öregmotoros bár jól hangzik, 23éves vagyok 15 éves korom óta motorozom igaz volt már (TSR125 AR350 KX250 2x SX250 RMX250 XT600 WR426) pár mocim.
2001ben már csak WR426 volt....