Szevasztok!
tegnap előtt vettem egy 200-as wr-t és mentem vele egy kilométert és lefulladt,vártam 2 percet ésmegint beindult.Lehet h a karburátor szutykos meg a szűrő?
nem tom mit csináljak...
segítségeket köszönöm!
Van egy szuperjo szerelo , es mikor kerdeztem tole milyen motrot vegyek meik lenne jobyz 426 , vagy honda 450,aszt felelte hogy :[b]a legjobb motor az uj motor!
Jajj majd el felejtettem !
Ha valakinek szüksége van esetleg valamilyen alkatrészre akárúj vagy bontott ,meg tudom szerezni többnyire ezekhez wr / yz , cr/ crf esetleg exc de ha más van szoljatok és megprobálom ahhoz is !
Ide irjatok : hondamtx13@freemail.hu
VAgy 30/ 686 31 85 17:00 után
Te gabec ! Én már találkoztam hajtokaros drzvel nem is egyel ! Egyébként el kell dönteni h mit veszi a lehetőségeihez képest az ember ! Ki kell probálni mindegyiket ha erőben elég e , meg hasonlok
nem akarok senkire semmit rátukmálni télleg én csak azt irom ami a személyes tapasztalatom !
Nekem nehezebb volt meg lomhább a drz de anyagilag jobb választás ! Pl én sokat költöttem a wr emre ilyen bosszantó hülyeségek miatt ami nem a yamaha hibája pl: ág átbökte a hűtöt , belső gumik tömkelege (egyfolytában sikerül megtalálnom valami batár nagy tüskét vagy szöget ) meg kézvédő .... meg egy jo pár olyan marhaság ami a drz is elszállt volna !
Eddig egy nagy szervizem voltam ott olyasmit mindtak h 6 évesen már belefér az első ilyen mütét !
ezenkivül igazábol általános dolgok voltak csak fékbetét gumi meg ilyen kopo cuccok de az ilyet is ki kell fogni és sajnos azt látom h sokan elég igénytalanek a motorjaikra utánna meg minden féle szépet jot mondanak !
acel szelepet , mert az volt benne , a titan az sokkal jobb de 120 euro korul van az ara (a ket kipufogo par euroval meg tobb)mig az acel szelepe 26 es kipuf 28 euro
A WR 450 vételénél elviheted a Yamahadílert is az is megveteti veled a széthullás előtt 10 órával állló gépet is .
A véleményem legyen az eladónak egy Herli a gép mellett , legyen 55 éves , és az ML merci egyterű elől tolja ki a zuglói teremgarázyából .
Komolyan .: legyen az esztétikája hibátlan , legyen műszakija - akkor nem az erdőbe gyűrték- ajánlatos találni rajt utcai gumit is . Csak utcai használatú gépet vegyél meg , mert pórul jársz mint én .
Két szaktekintély mondta , hogy szép a hangja - 500 km után szétdőlt- Az egyik a Yamaha szervízes, és a főnöke profi YZ450 F pilóta ...
A vacilálónak üzenem , csak DRZ.-t vegyen 1999-es Wr.-t venni óriási rizikó , DRZ.-k közt meg turkálhatsz , és ami szép kívül nem lehet széttiporva , meg amúgy is igen hosszú futásteljesítményrte képes , a különbséget meg erdőbe TE észre se veszed . Ja meg ajándékba kapod a rendszámot !
WR.-en meg alig kapni . A 12,5 kg különbség meg .... Az XT.-nél a DRZ 50 kg.-al könnyebb !
Az alkatrész szükséglete ha belefutsz a WR -YZ bármikor előjöühető hajtókarcseréjébe 250-450 ezer FT ! DrZ.-t meg még nem is halloottam dugót cserélni - a Peking-Fokváros ralit kivéve - .
Tehát csak DRZ.
Szevasztok!
Egy kérdésem lenne, wr450-et készülök venni. Még nem volt endurom, mit kell megnéznem? Van valami extra amiről tudnom kéne? Előrre is köszi!
Volt felujitas, (yz-f 426 ),sot en csinaltattam meg ugyanis motorhibasan vettem ,mondhato hogy a motor telyesen ujba van (szelepek ,dogo, hajtokar, vezermulanc...),csak sokan azt allitjak hogy a cross motrot ha endurozni hasznalod akkor kb 1 szezonalatt le lesz jarva es johet az alkatreszcsere .vagy nem?
Figyi ! Elöször is ha van kiszemelt áldozat nézd meg mindegyiket !
Véleményem most u irom h tegyük fel h mindegyik hibátlan müszakilag !
Drz kezdő tanuló motornak a legjobb választás igénytelenebb minta wr és jol meg lehet vele tanulni az alapokat alkatrészügyileg biztos vn elátás mert van belölük dögivel !
wR több törödést igényel viszont joval könnyebb + csak rugoja van drz nek meg csak öniditó !
wr 400 as hozm ég egész barátságos áron kapod az alkatrészeket meg van olyan szakszervize ahol rövid idő alatt van minden !
De neked kell döntened h mit választsz !
Szasztok!
Lenne egy kérdésem számotokra! Két kép közül vacilálok hogy melyiket vegyem meg:az eggyik egy wr 400-as a másik egy drz400-as. Kiváncsi lennék a véleményetekre melyiket lenne érdemesebb megvenni. Természetesen használt gépekről van szó és 99-2000-es évjáratokról. Légyszives írjátok már meg hogy melyiknek milyen előnye és hátránya van, én endurózni használnám öket! Előre is köccke!
Már lassan egy fél éve nálam van a motor, de most született meg róla az első (normális) kép!
mondtam neki hogy ,hat az ujra nem igazan van penzem , mire azt valaszolta , hat akkor tenyleg rendesen szet kell nezni
ezt mindenki tudja/tudta
tegnap előtt vettem egy 200-as wr-t és mentem vele egy kilométert és lefulladt,vártam 2 percet ésmegint beindult.Lehet h a karburátor szutykos meg a szűrő?
nem tom mit csináljak...
segítségeket köszönöm!
Megbízhatóság szempontjából Yamaha vagy Honda 450-et érdemes venni?
Ha valakinek szüksége van esetleg valamilyen alkatrészre akárúj vagy bontott ,meg tudom szerezni többnyire ezekhez wr / yz , cr/ crf esetleg exc de ha más van szoljatok és megprobálom ahhoz is !
Ide irjatok : hondamtx13@freemail.hu
VAgy 30/ 686 31 85 17:00 után
nem akarok senkire semmit rátukmálni télleg én csak azt irom ami a személyes tapasztalatom !
Nekem nehezebb volt meg lomhább a drz de anyagilag jobb választás ! Pl én sokat költöttem a wr emre ilyen bosszantó hülyeségek miatt ami nem a yamaha hibája pl: ág átbökte a hűtöt , belső gumik tömkelege (egyfolytában sikerül megtalálnom valami batár nagy tüskét vagy szöget ) meg kézvédő .... meg egy jo pár olyan marhaság ami a drz is elszállt volna !
Eddig egy nagy szervizem voltam ott olyasmit mindtak h 6 évesen már belefér az első ilyen mütét !
ezenkivül igazábol általános dolgok voltak csak fékbetét gumi meg ilyen kopo cuccok de az ilyet is ki kell fogni és sajnos azt látom h sokan elég igénytalanek a motorjaikra utánna meg minden féle szépet jot mondanak !
Milyen szelepeket tettél bele és milyen volt benn?
Most jól rám ijesztettetek!
Jobb lesz ha hétvégén megnézem a szelephézagokat meg a vezérműláncot nehogy valami gyíkja legyen!
Ja és kuplung témába senki nem tud semmit.( nemrég tettem fel a kérdést aki nem látta gördüljön le légyszives egy kicsit hátha tud segíteni)
A véleményem legyen az eladónak egy Herli a gép mellett , legyen 55 éves , és az ML merci egyterű elől tolja ki a zuglói teremgarázyából .
Komolyan .: legyen az esztétikája hibátlan , legyen műszakija - akkor nem az erdőbe gyűrték- ajánlatos találni rajt utcai gumit is . Csak utcai használatú gépet vegyél meg , mert pórul jársz mint én .
Két szaktekintély mondta , hogy szép a hangja - 500 km után szétdőlt- Az egyik a Yamaha szervízes, és a főnöke profi YZ450 F pilóta ...
WR.-en meg alig kapni . A 12,5 kg különbség meg .... Az XT.-nél a DRZ 50 kg.-al könnyebb !
Az alkatrész szükséglete ha belefutsz a WR -YZ bármikor előjöühető hajtókarcseréjébe 250-450 ezer FT ! DrZ.-t meg még nem is halloottam dugót cserélni - a Peking-Fokváros ralit kivéve - .
Tehát csak DRZ.
Egy kérdésem lenne, wr450-et készülök venni. Még nem volt endurom, mit kell megnéznem? Van valami extra amiről tudnom kéne? Előrre is köszi!
Véleményem most u irom h tegyük fel h mindegyik hibátlan müszakilag !
Drz kezdő tanuló motornak a legjobb választás igénytelenebb minta wr és jol meg lehet vele tanulni az alapokat alkatrészügyileg biztos vn elátás mert van belölük dögivel !
wR több törödést igényel viszont joval könnyebb + csak rugoja van drz nek meg csak öniditó !
wr 400 as hozm ég egész barátságos áron kapod az alkatrészeket meg van olyan szakszervize ahol rövid idő alatt van minden !
De neked kell döntened h mit választsz !
Lenne egy kérdésem számotokra! Két kép közül vacilálok hogy melyiket vegyem meg:az eggyik egy wr 400-as a másik egy drz400-as. Kiváncsi lennék a véleményetekre melyiket lenne érdemesebb megvenni. Természetesen használt gépekről van szó és 99-2000-es évjáratokról. Légyszives írjátok már meg hogy melyiknek milyen előnye és hátránya van, én endurózni használnám öket! Előre is köccke!
Ha valaki tud vmit, megköszönném!
yz426 f volt már valamilyen szerviz rajta ?
Télleg pl 1000 km es mocizás durván mennyi üórának számit ?