Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Már lassan egy fél éve nálam van a motor, de most született meg róla az első (normális) kép!
azért is csinálják úgy, ha valaki vesz motort, akkor azonnal szét is szedi és megnézi a lelkét, nehogy majd menet közben essen szét
na es meg valami !
mondtam neki hogy ,hat az ujra nem igazan van penzem , mire azt valaszolta , hat akkor tenyleg rendesen szet kell nezni
ehhez nem kell szerelőnek lenni

ezt mindenki tudja/tudta
Szevasztok!
tegnap előtt vettem egy 200-as wr-t és mentem vele egy kilométert és lefulladt,vártam 2 percet ésmegint beindult.Lehet h a karburátor szutykos meg a szűrő?
nem tom mit csináljak...
segítségeket köszönöm!
Van egy szuperjo szerelo , es mikor kerdeztem tole milyen motrot vegyek meik lenne jobyz 426 , vagy honda 450,aszt felelte hogy :[b]a legjobb motor az uj motor!
Szevasztok!

Megbízhatóság szempontjából Yamaha vagy Honda 450-et érdemes venni?
Jajj majd el felejtettem !
Ha valakinek szüksége van esetleg valamilyen alkatrészre akárúj vagy bontott ,meg tudom szerezni többnyire ezekhez wr / yz , cr/ crf esetleg exc de ha más van szoljatok és megprobálom ahhoz is !
Ide irjatok : hondamtx13@freemail.hu
VAgy 30/ 686 31 85 17:00 után
Te gabec ! Én már találkoztam hajtokaros drzvel nem is egyel ! Egyébként el kell dönteni h mit veszi a lehetőségeihez képest az ember ! Ki kell probálni mindegyiket ha erőben elég e , meg hasonlok
nem akarok senkire semmit rátukmálni télleg én csak azt irom ami a személyes tapasztalatom !
Nekem nehezebb volt meg lomhább a drz de anyagilag jobb választás ! Pl én sokat költöttem a wr emre ilyen bosszantó hülyeségek miatt ami nem a yamaha hibája pl: ág átbökte a hűtöt , belső gumik tömkelege (egyfolytában sikerül megtalálnom valami batár nagy tüskét vagy szöget ) meg kézvédő .... meg egy jo pár olyan marhaság ami a drz is elszállt volna !
Eddig egy nagy szervizem voltam ott olyasmit mindtak h 6 évesen már belefér az első ilyen mütét !
ezenkivül igazábol általános dolgok voltak csak fékbetét gumi meg ilyen kopo cuccok de az ilyet is ki kell fogni és sajnos azt látom h sokan elég igénytalanek a motorjaikra utánna meg minden féle szépet jot mondanak !
de persze per darab
acel szelepet , mert az volt benne , a titan az sokkal jobb de 120 euro korul van az ara (a ket kipufogo par euroval meg tobb)mig az acel szelepe 26 es kipuf 28 euro
Hali
Milyen szelepeket tettél bele és milyen volt benn?
UH

Most jól rám ijesztettetek!

Jobb lesz ha hétvégén megnézem a szelephézagokat meg a vezérműláncot nehogy valami gyíkja legyen!

Ja és kuplung témába senki nem tud semmit.( nemrég tettem fel a kérdést aki nem látta gördüljön le légyszives egy kicsit hátha tud segíteni)
A WR 450 vételénél elviheted a Yamahadílert is az is megveteti veled a széthullás előtt 10 órával állló gépet is .
A véleményem legyen az eladónak egy Herli a gép mellett , legyen 55 éves , és az ML merci egyterű elől tolja ki a zuglói teremgarázyából .
Komolyan .: legyen az esztétikája hibátlan , legyen műszakija - akkor nem az erdőbe gyűrték- ajánlatos találni rajt utcai gumit is . Csak utcai használatú gépet vegyél meg , mert pórul jársz mint én .
Két szaktekintély mondta , hogy szép a hangja - 500 km után szétdőlt- Az egyik a Yamaha szervízes, és a főnöke profi YZ450 F pilóta ...
A vacilálónak üzenem , csak DRZ.-t vegyen 1999-es Wr.-t venni óriási rizikó , DRZ.-k közt meg turkálhatsz , és ami szép kívül nem lehet széttiporva , meg amúgy is igen hosszú futásteljesítményrte képes , a különbséget meg erdőbe TE észre se veszed . Ja meg ajándékba kapod a rendszámot !
WR.-en meg alig kapni . A 12,5 kg különbség meg .... Az XT.-nél a DRZ 50 kg.-al könnyebb !
Az alkatrész szükséglete ha belefutsz a WR -YZ bármikor előjöühető hajtókarcseréjébe 250-450 ezer FT ! DrZ.-t meg még nem is halloottam dugót cserélni - a Peking-Fokváros ralit kivéve - .
Tehát csak DRZ.
Szevasztok!
Egy kérdésem lenne, wr450-et készülök venni. Még nem volt endurom, mit kell megnéznem? Van valami extra amiről tudnom kéne? Előrre is köszi!
Hat az jo lenne ha nem csak 1 szezont megy , nem kis mulatsag ujba tenni a motrot ,az utabbi 1100 euromba kerult ,de most legalabb jo
Én a régi motoromat 4 évig használtam és csak 1 szer gyürüztem de azt sem kellett volna, tehát nem igaz az hogy 1 év alatt széttmegy!
Volt felujitas, (yz-f 426 ),sot en csinaltattam meg ugyanis motorhibasan vettem ,mondhato hogy a motor telyesen ujba van (szelepek ,dogo, hajtokar, vezermulanc...),csak sokan azt allitjak hogy a cross motrot ha endurozni hasznalod akkor kb 1 szezonalatt le lesz jarva es johet az alkatreszcsere .vagy nem?
Figyi ! Elöször is ha van kiszemelt áldozat nézd meg mindegyiket !

Véleményem most u irom h tegyük fel h mindegyik hibátlan müszakilag !

Drz kezdő tanuló motornak a legjobb választás igénytelenebb minta wr és jol meg lehet vele tanulni az alapokat alkatrészügyileg biztos vn elátás mert van belölük dögivel !
wR több törödést igényel viszont joval könnyebb + csak rugoja van drz nek meg csak öniditó !
wr 400 as hozm ég egész barátságos áron kapod az alkatrészeket meg van olyan szakszervize ahol rövid idő alatt van minden !
De neked kell döntened h mit választsz !
Szasztok!
Lenne egy kérdésem számotokra! Két kép közül vacilálok hogy melyiket vegyem meg:az eggyik egy wr 400-as a másik egy drz400-as. Kiváncsi lennék a véleményetekre melyiket lenne érdemesebb megvenni. Természetesen használt gépekről van szó és 99-2000-es évjáratokról. Légyszives írjátok már meg hogy melyiknek milyen előnye és hátránya van, én endurózni használnám öket! Előre is köccke!
sziasztok, kellene egyik havernak WR450F-re feszszabályzó. 2004-es évj., már ha ez számít.

Ha valaki tud vmit, megköszönném!
Egyébként mind1ik üzem órás !
yz426 f volt már valamilyen szerviz rajta ?
Télleg pl 1000 km es mocizás durván mennyi üórának számit ?