Karancsalján van egy tuti elektronika szerelő! A számát nem tudom de kilehet deríteni! Aző általuk legyártott dolgokra örökgaranciát vállalnak! Kb 60000 ft náluk egy elektronika, de mondom örökgarancia!
Most Szlovákiában oktattam a TF-eseket, de 3 hete Ausztriában voltam Sölden mellett. Holnap időt szakítok rá, és megmérem, de az biztos hogy nem világított. A fesz szabályzó nem csak lehatárolja a feszültséget, és elmelegíti a felesleget? Ha az lenne a rossz, akkor max kiég az izzó. Ezen kívűl meg csak vezeték van a rendszerben... Valaki itt csúnyán szivat engem!
Hi! Nyíregyházi vagyok, sajna Bp-n nincs ilyen ismerős!
Ha most uj generator van fenn akkor most meg kellene mérni a fesszab előtti feszültséget.
Merre voltál sielni? Én is kb 1.5hete jöttem haza, csak és deszkával nyomom..
Bocs, de síelni voltam 1 hetet. A fesz szabályzó elött is mértük, de még az előző generátorral. És csak a gyújtóban csordogált az áram. Nem tudsz ajánlani valakit Bp környékén, aki nagyon ott van elektromosságban? M
Nekem is elég nyitott dobom van, de a szerviz után rakatok rá egy GasGas dobot kibelezve, egyrészt mert ez a dob elferdült, másrészt meg kiváncsi is vagyok, hogy esetleg jobb lesz-e tőle?!
Kösz ! A WR.450-emről tettem át . Azon nagyon hangosnak ítéltem meg , meg nem szeretem ha durrog mint a H.berg . Ez a dob gyakorlarilag csőszerűen nyitott . A DR 350 meg fűnyíróhangú a gyári állapotában . Erre tökéletesnek látszik , nem durrog - illetve csak néha az meg ezen igen fickós -
A Wr.-re meg ha kész lesz megy vissza az FMF amivel vettem . Az folytottabb , és én szeretem kímélni a gépparkot , meg ki sem tudom motorozni a különbséget . Ezzel érezhetően temperamentumosabb volt alapról .
Köszönöm a válaszodat!
Én igazából a tarjáni bontóra gondoltam mert egyrészt szerintem közelebb is van, Szatyina Géza, nem tudom ismered-e?
Akkor szerintem hamarosan az lesz, hogy felviszem hozzájuk a gépet, hogy mit kellene szereznem bele és ők meg akkor szereljék bele...
Remélem olcsón megúszom...
Szép a DR, meg rajta a Yoshimura dob. :)
Nemakarok butaságot monmdani . De talán valami váltófogaskerék probléma ... Az nekem a WR.-hez
8 000 ft volt / mondjuk a 4. / de valóban az XT 600 blokk gyakori bontóba - ajánlom egy várpalotai kompániát , megbízhatók , és sok bontott cucc van nekik Olaszból , küldenek is , nemrég vettem tőlük egy Dr 350-.et. /30-5085723 / Én soproni vagyok , de az én gépem is oda hordta a hitvány hiteles gazdája előttem szervízre - pontosabban olajcserére - de még ők se hallották ki belőle, hogy 500 km után hajtókaros lessz .... Ennek ellenére biztos profik , de ez a WR típus igen nehezen diagnoztizálható fülre .
Volt nekem két éve egy pecek XT 500-am 1994-ből / osztrákba kisebb a dugó benn a jogsi miatt / SM átalakítással, majd keresek képet róla .
Szerintem a hajtókar, dugó körül nincs semmi... Inkább a vezérmű környékére gondolok, onnan hallom a zörgést azt hiszem... Be tudom rakni 3-ba csak majdnem olyan mintha üreset raktam volna és ha húzom a gázt, olyan mintha a kuplung majdnem teljesen be lenne húzva, de ha húzok egy kövérebb gázt, akkor ez megszűnik, de akkor már nagyon zörög és valamiért egyszer le is állt. A WR-t a Fehérékhez szoktad vinni Pilisborosjenőre? Mert ha igen, akkor meghallgathatnád ezt a zörgést... De szerintem majd oda fogom vinni én is, az alkatrészeket ami majd kell meg szerintem bontóból...
Tehát ez a probléma szerinted mi lehet?
Éjjeles voltam . Hát én ilyet még nem tapasztaltam . De megyek meglátogatni a WR.-emet a márkakereskedésbe , és rákérdezek . Tehát 3. sebbességi fokozatba nehezen tudod betenni ?
A tt 250 én is nézegettem egy telitalálat gép . Földúton barangolásra első osztályú , csodaszép hang , önindító , a japánokon digitális óra , klassz futómű , amival terepen is elboldogulsz , és a köbcentit meghazuttoló virtus , de kicsit summás árat kérnek érte .
A hajtókar a WR 450-be úgy 40-45 ezer volt , mindehol kitudsz sajtolni 10 százalék minuszt , de ha azt is szétszeded , az már komoly lóvé , csapágyak , egyéb kopóalkatrészek / 4. sebességfokozat / stb .
Ehhez sajna profi , hozzáértő hentes kell. Azért nézd az olajadat nincs-e bent fémpor. - főleg sárga színű -
A TT250-r -ről tudna nekem valaki információval szolgálni?Teljesítmény fogysztás ,tereptulajdonságok stb. , hétköznapi közlekedésre kellene kis terepezéssel színezve.Nem volt még ilyen kis köbcentis motorom ezért érdekelne hogy mennyire lomha.
Előre is kösz.
Esetleg másvalaki nem tudja vagy nem ért hozzá mi lehet a gond (ha már Gabec nincs itt)?
Elképzelhető, hogy a vezérműlánckörül lehet valami? Vagy a szelepszárszimeringek vagy nem tudom... :S
Gabec!
Mi van a TT-vel, ha berakom 3-ba, akkor olyan mintha befogna a kuplung és ha nagy gázt húzok akkor jó, de valami zörög és akár meg is állhat... 1-2 még teljesen jó, 3-tól fölfele már kevésbé...
Először is próbáld meg kicserélni a gyújtógyertyát és ellenőrizd a kompresziót ha így sem indul akkor meg kell bontani, hengert megnézni h. nikaszilos vagy fém mert a 426 mindkettővel szerelték, henger falát ellenőrizni nem sérült-e a nikaszilosnál, a perselyesnél pedig a kopotságát indikátor órával. Nekem ovális volt ezért új hüvelyt kapott 18000ft, ha csak gyűrűt cserélsz ez kb. 10000ft de biztos h. füstölni fog, dugót mindenképp ajánlott főleg ha gyári öreg van benne ez Wiseco-bol (nekem ez van) 46000ft a kitt, de ez tartalmazta a gyűrűt és a csapszeget, hengerfej tömítés 12000ft, hajtókar árat nem tudok mondani. És ehhez jön a munkadíj ami szintén nem csekély főleg márkaszervízben!
hali
probléma merült fel a wr 426 osommal ugyanis attól tartok kicsit ki van kopva a lelke mer leizzadok mire be sikerül rugni és kicsit "gyengus" kompressziót még nem mértema de gyanítom ez a problémája kicsikének azt rémálmaim vannak mer mindenki horribilis összegekről beszél ha valaki szenvedett ilyen probléma miatt kérem ossza meg velem e Betegség anyagi vonzatait és hogy minek miknek a cseréjével jár egy ilyen beavatkozás.
Ha most uj generator van fenn akkor most meg kellene mérni a fesszab előtti feszültséget.
Merre voltál sielni? Én is kb 1.5hete jöttem haza, csak és deszkával nyomom..
Üdv.
Bocs, de síelni voltam 1 hetet. A fesz szabályzó elött is mértük, de még az előző generátorral. És csak a gyújtóban csordogált az áram. Nem tudsz ajánlani valakit Bp környékén, aki nagyon ott van elektromosságban? M
A Wr.-re meg ha kész lesz megy vissza az FMF amivel vettem . Az folytottabb , és én szeretem kímélni a gépparkot , meg ki sem tudom motorozni a különbséget . Ezzel érezhetően temperamentumosabb volt alapról .
Én igazából a tarjáni bontóra gondoltam mert egyrészt szerintem közelebb is van, Szatyina Géza, nem tudom ismered-e?
Akkor szerintem hamarosan az lesz, hogy felviszem hozzájuk a gépet, hogy mit kellene szereznem bele és ők meg akkor szereljék bele...
Remélem olcsón megúszom...
Szép a DR, meg rajta a Yoshimura dob. :)
8 000 ft volt / mondjuk a 4. / de valóban az XT 600 blokk gyakori bontóba - ajánlom egy várpalotai kompániát , megbízhatók , és sok bontott cucc van nekik Olaszból , küldenek is , nemrég vettem tőlük egy Dr 350-.et. /30-5085723 / Én soproni vagyok , de az én gépem is oda hordta a hitvány hiteles gazdája előttem szervízre - pontosabban olajcserére - de még ők se hallották ki belőle, hogy 500 km után hajtókaros lessz .... Ennek ellenére biztos profik , de ez a WR típus igen nehezen diagnoztizálható fülre .
Volt nekem két éve egy pecek XT 500-am 1994-ből / osztrákba kisebb a dugó benn a jogsi miatt / SM átalakítással, majd keresek képet róla .
Tehát ez a probléma szerinted mi lehet?
A tt 250 én is nézegettem egy telitalálat gép . Földúton barangolásra első osztályú , csodaszép hang , önindító , a japánokon digitális óra , klassz futómű , amival terepen is elboldogulsz , és a köbcentit meghazuttoló virtus , de kicsit summás árat kérnek érte .
A hajtókar a WR 450-be úgy 40-45 ezer volt , mindehol kitudsz sajtolni 10 százalék minuszt , de ha azt is szétszeded , az már komoly lóvé , csapágyak , egyéb kopóalkatrészek / 4. sebességfokozat / stb .
Ehhez sajna profi , hozzáértő hentes kell. Azért nézd az olajadat nincs-e bent fémpor. - főleg sárga színű -
A TT250-r -ről tudna nekem valaki információval szolgálni?Teljesítmény fogysztás ,tereptulajdonságok stb. , hétköznapi közlekedésre kellene kis terepezéssel színezve.Nem volt még ilyen kis köbcentis motorom ezért érdekelne hogy mennyire lomha.
Előre is kösz.
Elképzelhető, hogy a vezérműlánckörül lehet valami? Vagy a szelepszárszimeringek vagy nem tudom... :S
Mi van a TT-vel, ha berakom 3-ba, akkor olyan mintha befogna a kuplung és ha nagy gázt húzok akkor jó, de valami zörög és akár meg is állhat... 1-2 még teljesen jó, 3-tól fölfele már kevésbé...
probléma merült fel a wr 426 osommal ugyanis attól tartok kicsit ki van kopva a lelke mer leizzadok mire be sikerül rugni és kicsit "gyengus" kompressziót még nem mértema de gyanítom ez a problémája kicsikének azt rémálmaim vannak mer mindenki horribilis összegekről beszél ha valaki szenvedett ilyen probléma miatt kérem ossza meg velem e Betegség anyagi vonzatait és hogy minek miknek a cseréjével jár egy ilyen beavatkozás.
Érdemes lenne első felindulásra
Üdv