Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Wan egy eladó WR 200 am tuti . Ha érd v.kit. Tel:0620 531 6398. Győr- Veszprém megye.
Én nem lennék biztos ebben a 25-30e ft-os témában ugyanis a fogaskerekeket párban kell cserélni (mert búgni fog és a kopása miatt) tehát eleve kettőt és akkor már meg kell azt is nézni h. ami hozzá csatlakozik az mennyire van kikopva. Nekem a léptetővillám volt elkopva ezért kidobta az 5.et tehát a felállás 4db fogaskerék csere+ 1 léptetővilla kb:60e ft munkadíj a zsebben maradt, a hengerfejtőmítést megsporoltam mert a talpnál szedtem szét ha nem sikerül +12e ft. Ja 1 szer vittem szakszervízbe hengerfejtőmítés csere 40e ft volt 2002 táján!
Hát ha "csak " ennyi az még elfogadható . Sajnos a pincében satupad mellet ez nem babrálható . Nyilván fogaskerék csak gyári van , de jó tanács a csapágyak nagy töbsége szabványos , azt "sima" csapágyboltban vedd meg , jóval olcsóbb mint a gyári , minőségban nincs különbség - NSK, NISSIN stb minden , multi a világ - azon tudsz azért spórolni , az én motoromnál úgy emlékszem vagy feléből kijöttem csapágyilag , ezekre a "régebbi" modelekre meg szinte biztos adnak még a Gézáék is utángyártott tömítés garnitúrát - az a WR 450 -nek nincs , és közel 30 000 ft.-ba jöttem ki .
Időközben EBAY.-ról beszereztem WR 450 -YZ 450 F hengerfely , hengertalp , és vezérműlánc állító tömítéskészletből vagy 4-5 garnitúrát . Ha valakinek kell tudok segíteni , adok el - 50 euró helyett 7500 Ft.-ért .
te vagy a service-manual felelős
www.yamaha.hu
ott rámész a wr 450 f oldalára és ott lesz a jobb also sarokban service manual download
ott kiválasztod a yz 250 meg évj meg nyelv az pdf ben meg nyitod és mentés másként ... ... ...
Egy kép van rólam aztis egy fotós csinálta mikor szünetben rámehettünk a pályára 1-2 körre.(Rally volt)
Gabec!
Ma mentem egy kört a géppel, hogy biztosabban diagnosztizáljam a problémát. Tehát ha 3-ba rakom olyan mintha üresbe raknám és nem csinál semmit, de feljebb rendben és lejjebb is, tehát 1-2 rendben 3 olyan mint üres, de azért ott van és aztán 4-5 rendben. Akkor ez azt jelenti, hogy 3-as fogaskerék csere?
A Fehéréket megkérdeztem a költségről, hogy ha a 3-ast kell cserélni az mennyi lesz. Azt mondták 25-30 míg szét- és összerakják plussz a fogaskerék plussz a tömítőszett... Szerintem 50eFt-ból kijövök...
dtok yz 250-hez service mnuált?
01-es év járat
Itt vannak az én képeim!
a túrára gondoltam igen vagy a motorodról
Keresek Yz 400-426 F hez első fékcsövet 160cm hosszút. Esetleg aki fémre cserélte és nem kell neki a gyári gondoljon rám olcsó pénzért átveszem!
Ez is onnan van!
a motorozásról nem készült ha azt kérdezted
lányok a motoron vannak de nem mind yamaha
képeid vannak?
Üdv,ezek a felnik nagyon királyak tökölön láttam yamikon állat jók!
Vasárnap=70km sár
Gép kiforrta magát ? Holnap meglátogatom Korosa úrat , meg a gépement , ami már szerelődik össze .
Felniket elvitték ?
De lehet h. azért nincsen hozzászólás mert mindenki motorozik vagy motorversenyt néz!
Gondolom azért nincs hozzászólás , mivel minden Wr /yzf/ tulaj a szerelőjét próbálja kétségbeesetten felhívni , az meg nem veszi fel , az ünnepek miatt !
Vennék egy protektoringet , kulcscsontvédőst M-L méretbe , pillanatnyilag nem volt a boltba csak bazi , amíg várok rá körülnézek van-e használt . Meg egy Nolan N 70 is érdekelne M-es. Abból meg csak kicsit tartottak / Simléderes- felhajtható plexis sisak /
Esetleg villavédő műanyagja ban valakinek fehér, szép eladó ?
Faja motor! Egyenlőre ezis elég róla ! Én nem tervezek venni csak szeretem a régebbi motorokat is azért érdekelt.
Azóta vettem reá egy Acerbis műanyag tankot is , mert a gyári egy picit madárcsontú megjelenést sugall , de nem is ér le sehol .( azt még nem tettem fel )
Én a WR 450 meg
vétele közben felmértem a piacot minek van a leg megfelelőbb ár-érték aránya 4T.-ben , kisebb köbcentiben . Mivel az ár akkor kedvezőbb , de 10 éve még alig volt 4T kisebb motorral, de nekem csak ilyen jöhetett szóbe , mivel kis motor egyenlő kis súly és ami a lényeg könnyű a kezelhetőség . Tehát TT 250 R , DR 350 , és KLX 300 ( vagy 250 ) talán XR 400 de a mán drága . Ezt a szegmenst nézegettem és próbáltam is , de DR 350 ből legjobb a kínálat . Én így akadtam rá E példányra Veszprém - Siófok - Várpalota háromszögben , a már korábban neked leírt telefonszámú legényeknél , akik "profi" motorbeszerzők . - visszatérve nem egyszerű megfeleleő gépet találni - Tehát olaszból papírokkal , forgalmival - tehát rendszámoztatható - adásvételivel a nevemre , új dugóval , hónolva olajcserével , beállításokkal volt 360 ezer , ami még szerencse , hogy önindítós , ami úgy 10 százalékban van a DR 350-eken 1997-98 as. Na ezután én is elvittem Suzuki szervízbe , belövettem , fúvókáztam , leszereltem a sallangokat , készült rá egy könyök , megkapta a bátty WR dobját , bejárattam , és egy k-va jó motor , és ez alatt sajna nem találni ilyen problémammentes modernnak mondható gépet . Ja belőttem a lánckerékáttételt , ami minden motoron csodákra képes. Igen nyomatékos, ez nem fullad le mint az XT tette ha nagyon alacsony fordulaton engedtem rá a kuplungot , és a futóműve is alkalmas tagutra szoft pályára kis megszokás után . De ezért is vadásztam rá két évig a tesztekben , és a hirdetésekben . Meg úgy látom kevés motorból lehet kiszállni , és ez olyan , amit meg is vesznek .
Ha valami érdekel még róla szivessen elmondom .
Ha valakit érdekel van egy eladó gyári kipudobom WR 450 f-re 18000 ft .