Az apróban is árulnak kerekeket 55e ft ért de ezek enduro kerekek és a vaterán is azok, mert 18 colos a hátsó, erre régebben elég nehéz volt olyan cross gumit találni ami tényleg használható is. Én 80 e ért vettem tárcsákkal lánckerékkel, gumi nélkül 19 colos hátsóval.
Én inditási modszerem ! Hidegen : holtpontra teszem szivató kihuz 1 gázfröccs dekompreszorkar behuz picit tul lököm visszaengedem a berugokart a legmagasabb pontjára azt had szoljon a gépezet ! Ha esetleg nem indulna (ami elég ritkán fordul elö talán 1 évben max 5) akkor ez után a müvelet után már gázfröccs nélkül ! Aztán pöf -pöf pöf-pöf pöf jellegű hang távozik a motor hátulj irányábol !
Én meg úgy kezdem hogy kövér gáz 4 mp. ig szivató ki holtpont deko 3cm lenyom a berugókar majd vissza és mindent bele. Elsőre indul de rosszabb esetben is másodikra. A melegindítót én sem használom de a 400as on ott kellett, ha elborultál kihúztad és úgy indítottad így több levegőt kapott és kevesebb benzint.
Akkor elmondom mi az én szeánszom az indításhoz . Ennyire könnyen - ja rugásról beszélek - induló beruganyos négyüteműt még nem láttam . Aki rugott már be , illetve INDÍTOTT már be egyéb nagy négyüteműt az tudja csak értékelni .
Tehát . Semmi holtpont vacakolás , bár egy kicsit én mindíg megkeresem .
Tehát benzicsap kinyit , szivató kihúz , gáz óne , oszt gyojtás nélkül kétszer lazán megpumpálom , nem rúgom csak pumpálom , egy kicsit ilyenkor rájátszok a holtpontra , majd harmadikra ráadom a gyujtást , és vietnámi papucsba egy határozott rugás, már bőg is .
Az öncsühölőt sajna nem tapasztaltam még ki - én tavaj tavasszal vettem - ezért is érdekel ki hogy érez rá. A kis kart én se használom , és valóba melegen ajánlják... de hogy hogy , esetleg ha valaki tudja és minek tegye közzé !
Az én önindítóm már egyszer szétszedtem - ja ez csak újraindító nem feledjük - tehát jó , de az enyém olyan csattanó és zajos , mintha valami lemezt húznál a betonon . Annyit még , ha szétszeded a fordulata az állórész csavargatásával állítható .
igazából nemrégen vettem a motort és még nemtapasztaltam ki mindent az indításnál, de ha plusz fokok vannak akkor simán indul max 4. rúgásra (önindítóval is, de hideg motornál nemhasználom inkább kímélem) valószínű gyertyát kell cserélnem lassan mert hidegben (mínuszok) nehezebben indul. megszívattam már párszor, de lassan rájövök hogy kell indítani én úgytudom h a kis kar az melegindítókar és nem hidegindító , de én nemigazán használom. és mondom nemrég van nálam még sokmindent kikell tapasztalnom. az önindító csendes és melegen beröffenti simán!
köszi molnee!
kiváncsiságból a napokban felhívam a közlekedési felügyeletet és ott azt mondta a kolegina, hogy létezik ilyen rendszám csak a motort be kell vinni és egy vizsgabiztos megnézi, hogy indokolt-e a matricarendszám (pl:nemlehetséges a normális felfogatása, vagy beleér vmibe, stb...). Én azt találtam ki, hogy szerzek egy sportolói licenszet és az lesz az indokom, hogy versenyszerűen akarom használni a motort ezért kérem a kis rendszámot. Majd regélek vmit, hogy az erdőn csak elhagynám stb.. és csak azért kell, hogy egyik földútról a másikra áttudjak menni legálisan. majd meglátom erre mit lépnek.
Lenne egy kérdésem ! Szerintetek mennyit ér egy használt akrapovic rendszer ! (WR/YZ 400 /426 ra)
Össze sérülés annyi rajt h a könyök egy kb 5Ft os nagyságu helyen egy kicsit be van horpadva !
Vagy mennyire lehet az ilyet eladni ?
balagemaster ! Hivatalosan sehogy ! Ha te csinálsz egyet megfog a rendőr és látja h nincs bent a forgalmiban h egyedi rendszám akkor csak rajta mulik h elhuzza e a nótád !
Már csak az alfa 147 esre engedélyezik legalább is nekem ezt mondták az ocsmányirodában !
Tehát . Semmi holtpont vacakolás , bár egy kicsit én mindíg megkeresem .
Tehát benzicsap kinyit , szivató kihúz , gáz óne , oszt gyojtás nélkül kétszer lazán megpumpálom , nem rúgom csak pumpálom , egy kicsit ilyenkor rájátszok a holtpontra , majd harmadikra ráadom a gyujtást , és vietnámi papucsba egy határozott rugás, már bőg is .
Az öncsühölőt sajna nem tapasztaltam még ki - én tavaj tavasszal vettem - ezért is érdekel ki hogy érez rá. A kis kart én se használom , és valóba melegen ajánlják... de hogy hogy , esetleg ha valaki tudja és minek tegye közzé !
Az én önindítóm már egyszer szétszedtem - ja ez csak újraindító nem feledjük - tehát jó , de az enyém olyan csattanó és zajos , mintha valami lemezt húznál a betonon . Annyit még , ha szétszeded a fordulata az állórész csavargatásával állítható .
Használod a hidegindító karocskát , mikor ?
kiváncsiságból a napokban felhívam a közlekedési felügyeletet és ott azt mondta a kolegina, hogy létezik ilyen rendszám csak a motort be kell vinni és egy vizsgabiztos megnézi, hogy indokolt-e a matricarendszám (pl:nemlehetséges a normális felfogatása, vagy beleér vmibe, stb...). Én azt találtam ki, hogy szerzek egy sportolói licenszet és az lesz az indokom, hogy versenyszerűen akarom használni a motort ezért kérem a kis rendszámot. Majd regélek vmit, hogy az erdőn csak elhagynám stb.. és csak azért kell, hogy egyik földútról a másikra áttudjak menni legálisan. majd meglátom erre mit lépnek.
Össze sérülés annyi rajt h a könyök egy kb 5Ft os nagyságu helyen egy kicsit be van horpadva !
Vagy mennyire lehet az ilyet eladni ?
Már csak az alfa 147 esre engedélyezik legalább is nekem ezt mondták az ocsmányirodában !