Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos én is csak 1 szer tekertem ezért nem tudom milyen irányban növekszik. Nem hiszem hogy az alapjárat állító csavart bemenetrögzítőzték inkább berohadt, ugyanis a kipu. hangoláshoz nem sok köze van. Mindenképpen elösször próbáld az alapjárat állíó csavart megmozgatni, ha úgy sem jó akkor érdemes lenne ránézni a vezérlésedre hátha van vele egy kis bibi, régebben ugyanis elrakták 1 foggal a kipufogszelep vezérlését hogy olyan erős legyen mint az YZ (szerintem ez már a tiednél nem lehetséges).
gorazs! Sebességben állítottam ahogy mondtad, már összevolt jelölve eltekertem erre meg arra is de igazából nemtörtént semmi változás az alapjáratban. merre tekerve nő? más. próbáltam tekerni az alapjáraton is. Az létezik, hogy nem lehet az alapjáratállító tekerőt megmozdítani? lehet,hogy bemenetrögzítőzték akik bekarburálták a kipuffhoz? mert megse moccan... Ja és ez a leállogatás azóta van mióta vezérműláncot cseréltek benne. De nem mindig jelentkezik csak mikor olyanja van (pl.80 km alatt 4x)
Milyen márkájú kipufogót ajánlanátok hozzá? Vagy alapból elég hangos a gyári? A fojtást érdemes kivenni belőle vagy inkább vegyek új dobot?
Szia.Bemész 1 kereskedésbe és megkérdezed.De kint a németeknél(is)van belölük,csak az macerás behozni
Hello mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy 2007-es Wr 450 f-et lehet-e még újonnan kapni? Vagy valahol még a szalonban lehet-e találni? Elöre is köszi
köszi megpróbálom!
Sebességben nagyobb a motor súrlódási vesztesége, ezért sebességben a Yamaha megemeli az alapjáratot. Ezen úgy tudsz állítani hogy a karbin lévő torx csavarral rögzített műanyagot (aminek az elektromos csatlakozója van) elcsavarod. De elötte jelöld össze, és sebességben állítsd!
Azt meg tudná nekem valaki mondani, hogy miért áll le néha a motor ha behúzott kuplunggal alapjáraton gurulok? Kuplungon állítottam, légszűrő tiszta. Lehet a karbi retkes? Vagy víz van benne?
Nálunk most átépítés van,ezért per pill. marad az "üvegesklíma".
jó az amikor az ember cserél és bevágják a gumiszobába, de nálunk mióta klíma van azóta annyira nem tiltakoznak, jobb ott ülni mint kint izzadni, én is nyomtam pár hónapot mikor le voltam sérülve
Szept.1 től én is gkv,A csop.Most B-s vagyok,beo.,ma meg csere.Néha egy kis híradós,mint ma.Ülök ebben a kuszlikban...Imádlak híradó!
Yes, de gkv. "C"
Kolléga vagy?Te is hamutipró? Én meg vadul dolgozom...
nem gond, a kollégákkal elnéző vagyok
Sorry,későn néztem az adatlapod.
nekem 4T van, tisztával járok
Köszi,remélem csak a gyertya rossz... Milyen arányú benzint használsz?Thx
ha lucskos a gyertya állíts a suberen vagy próbálj más hőértékű gyertyát, ha meg nem a sok benzin miatt van hanem apró fémszilánkok miatt akkor a többit ugye nem kell részleteznem
Pár napja vettem egy wr 200-at,de egy baj van vele.Mindig beköpi a gyertyát.Esetleg vmi ötlet vkinek?
Illetve tapasztalatokra,ötletekre lennék kíváncsi,mire figyeljek...
Köszönöm,üdv:B
köszi a segítséget! majd megnézem használ-e:D
wr 450 fejidom zsir új feleslegessé vált 8000 ért megválnék töle ha valakit érdekel 20 377 9746.
sziasztok, a 400as wr hány kiló körüli?
Valószínű a karbin el van állítva a levegő csavar. Ha elindult és üzemmeleg a gép akkor addig csavard kifelé a levegő csavart amig az alapjárat a legmagasabb nem lesz ,majd 1/4 furdulatot vissza, nekem ez bejött a régi tulaj meg így nézett.
3. ba kuplung+dekompresszor behúz és toljuk, szép finoman kiengedve be lehet tolni.. nem egy embert ismerek aki így tolja be ha nincs más lehetőség...
Arra kiváncsi vok h hányadikban toljátok be ? Csak mert nekem tolásra jo ha 5 . ben átfordul !