hát ez vicc.. vagy én vagyok hülye?
ez yz- wr vagy dt-wr vagy sima wr de az nem négyütemű? én már láttam mindenféle hrdetést 2t 4t véereket amik blásgxchoyhe@#ð{} nos..
miért lenne?
a srác akitől vettem csak endurozásra használta igy leeresztve és nem volt rá panasza pedig hajtotta rendesen....
nameg ha gyárilag le lehet engedni akkor szerinted ugy csinálják hogy ne lehetlessen ugy használni?
enyyi haver hozzáállás ötös.
de az uj wr-?
azt tuti lehet állitani , ha az én 18 éves szaromat le lehet nyomni enyire... nézd a két kép közti külömbséget, a piros amikor elhoztam a kék amikor most
attól hogy az egyik emelőn van szerintem még látni a külömbséget..
ezért szeretem a motoros társadalmat! Nem fikáztok le senkit hanem tanácsot adtok kösy szépen! Pedig elég idióta kérdés volt! Na mind 1! Régebben a hasalós sport motorokat majmoltam de mióta megvettem a tsr-t azóta beleszerettem a terepmotorozásba! Yamaha oldalán néztem a WR szériát és ott láttam hogy 990 mm az ülésmagasság! de végülis leszarom! Ha egyszer eltudok vele indulni megsem állok! Kössz a biztatást
ez yz- wr vagy dt-wr vagy sima wr de az nem négyütemű? én már láttam mindenféle hrdetést 2t 4t véereket amik blásgxchoyhe@#ð{} nos..
a srác akitől vettem csak endurozásra használta igy leeresztve és nem volt rá panasza pedig hajtotta rendesen....
nameg ha gyárilag le lehet engedni akkor szerinted ugy csinálják hogy ne lehetlessen ugy használni?
-ez is wr a : képre gondoltam...
ezt szokták DT-WR nek is mondani, vagy valami ijesmi ha nincs igazam kövezzetek meg de ez is wr 250
-----
de az uj wr-?
azt tuti lehet állitani , ha az én 18 éves szaromat le lehet nyomni enyire... nézd a két kép közti külömbséget, a piros amikor elhoztam a kék amikor most
attól hogy az egyik emelőn van szerintem még látni a külömbséget..
600.
-as hozzászólásaimról mit gondolsz?
tényleg már be raktad a topicba
ár?
csak érdekelne, mert tavasszal váltok énis kb 250 cc-re..