sziasztok!
van egy yz-f 426-om és hidegen a képtelenség rúgásra beindítani csak ha betoljuk, melegen szépen indul nincs vele gond, nincs valakinek vmilyen tippje h miért nem indul hidegen?
Nekem nem folyat már de én cseréltem ott mindent futógyűrűt is mert elég ramatyul nézett ki ha azzal van gond akkor hiába cseréled a szimeringeket mindig folyatni fog !
De ugy nézd meg mindig h felteszed a kis lánckereket és meghuzod mert ha nincs fent akkor nem biztos h jol illaszkedik a futógyűrű és ütni fog egy picit és akkor már nem is tud tömiteni rendesen jah meg a szimeringet ne üsd le fenékig mert akkor is folyatni fog, általában ugy szokás feltenni h a szimeringház külsö peremével legyen egyvonalban! Ugy nagy vonalakban ennyi !
pont a gyürüt hagyták el a szerelőim, probálgattam én is, de nem volt jo, mind1ik gyürünél folyt az olaj, szerintem a szimering is szar, holnap veszek!
Neked jo lett, nem folyikm az olaj? milyen oalat használsz bele? köszi, a méreteket!
Folyatja az olajat ? Nézd meg a futogyűrű rendben van e ! Csak ugy tudod megnézni rendesen ha fent van a lánckerék! Kb 2hete cseréltem méret kb 22 x 2 v 1,5 ezek kb ilyen 20 FT os gyürük én ugy csináltam h vettem 23 és 22 átmérőből 2 es meg 1.5 probálgattam h melyik a jobb csak most nem emlékszem h melyik volt a jo !
Szimering 32 x42 x 7
Nagyjábol ennyi !
wr 400as-hoz kéne info, most lett kész, a szerelő meg elhagyta belőle az első lánckeréknél lévő gumigyűrüt ami belül tőmít, nem tudja valaki megkora méretű kell bele? mert probáltam 1-2, de egyik nagy, mási kicsi! ha valaki látta már miről van szo irjon! szimeringet, cserélem hétfőn, de szerintem a gumigyűrűvel van a gond!
Nekem is ez a véleményem . Az alkatrészgyártók lobbija , meg a magunkfajta idióta vásárlóé , aki a kg/Le.-t figyeli , és már nincs miből lefaragni a súlyt .
Én biztos megfúrom , de mikor először szétszedtem a télen örültem neki hogy utána össze tudtam szerelni .
Igen ez nekem is eszembe jutott már (zsírzógomb). A régi XT-ken még van ilyen, csak az újabb generációs motorokból kihagyták...
valszeg azért mert úgy nem menne tönkre hamar, és nem érné meg az alkatrészgyártóknak. Dehát ez a fogyasztói társadalom lényege... dobd el, vegyél újat
Én utánanéztem , és cseréltem mindent a himbamechanizmusban . Csapágyboltban még a tűgörgőt is megkapni. Talán csak az egyik szimeringből kellett kettőt betennem - mivel a fele vastagság a szabbvány - ennyi a rafinériája , 10 000 ft körül volt .
Én különben egy zsírzószem befúrásűn gondolkodom .
Jah értem csak mert ha esetleg annyira gatterra van akkor nekem van wr 450 himbám kutyacsontal meg ujcsapágyakkal ! ha jol tudom a háromszög kb 70 ezer üresen !
Nekem KTM kerék van benne, az átalakítás abból áll hogy csináltatni kell egy 2mm falvastagságó csövet amit be kell rakni a Ktm kerék hátsó agyába (mert az 26mm) átmérőjű + távtartókat kell csinálni. A 426 és a 450 teljesen megegyezik!
Nem lett nagy baja csak berohadt. Szerencsére kis csap csiszolás meg tűgörgő tisztítás(egyenként) és újra mozog a hátulja. Csak ajánlom mindenki figyelmébe, hogy néha nem árt szétszedni hátha kimosta a nagynyomásúmosó a zsírt mert kurvadrága a felújítszett, csapágyboltba meg nincs mert ilyen elbaszott méretei vannak. Ez minden puxahh
van egy yz-f 426-om és hidegen a képtelenség rúgásra beindítani csak ha betoljuk, melegen szépen indul nincs vele gond, nincs valakinek vmilyen tippje h miért nem indul hidegen?