Az általad keresett alkatrészeket sztem újonnan nem éri meg megvenni, hacsak nincs rá 200E Ft-od kb., de lehet h keveset is mondtam. Hirdettek nemrég bontott yfz 450 alkatrészeket az apróhirdetésekben. Vagy tudom ajánlani a Gerecse motort. A wr 400\426 és az yz400\426 ezen alkatrészei megegyeznek sztem. De még lehet, hogy a 450-é is jó hozzá. Ha meg ez sem akkor az ebay-en kell keresgetni. 20E-ért vettem pár éve két utángyártott, nagyobb kapacitású hűtőt az akkori wr400-amra.
Szia én tavaly vizsgáztattam. Index nem kellett rá, de tükör igen, ha 2 személyes a forgalmi akkor hátsó lábtartó, rendszám világítás, E-es lámpák és utcai szabványos gumik.
Sziasztok egy két hete vettem meg wr 450-esemet. Előtte suzukim volt, annál fullszintetikus esteres motul olajat használtam, ebbe szerintetek milyen olaj lenne a legjobb? Milyen sűrűn kellene cserélni?
Mennyi olaj kell bele? Segítséget előre is köszönöm!
Gyári dugó gyűrűvel 60E környéke, hengerfejtömítés 7-9E, érdemes vezláncot cserélni 16-19E, gyertya 2-3E NGK CR8E, olaj.
Utángyártottak olcsóbbak, érdeklődj a fehérnél, parillánál vagy a gerecsénél sztem. Vertex, Wössner Wiseco ami jó szvsz. Azok 45E körül vannak, meg a vezlánc is olcsóbb. Egyszer vettem egy hondába nagyon olcsó vezláncot asszem 8E volt, valami olasz, de rosszabb volt mint a használt....
Volt a családban wr400 8évig, szinte semmi gond nem volt vele. Dugó vezlánc meg tömítések voltak benne cserélve (1szer!), igaz nem túl sokat használtuk. Alkatrész van hozzá az utolsó alátétig, sztem érdemes külföldről rendelni hozzá gyári cuccokat. Árban olyan mint a többi japán. '98-'00-ig gyártották, igazából nem nagyon változtattak rajta sztem, annyi hogy a 98-asok nagy tankosak és más az ülés(sztem más különbség nincs). Sokan emlegettek váltó problémákat, nekünk semmi baj nem volt vele, sőt az volt az egyik legjobb része a motornak. Fék, futómű szériában megfelel hobby használatra és a motorerő is elég sztem. Ha endurózol jobb versenyendurót venni szerintem, az nem öl meg olyan hamar fizikálisan. :) Igazából ilyen motoroknál már állapotot vesz az ember, mind1 hogy '99-es vagy '00. Ha nem nagyon értesz hozzá akkor vigyél el egy szerelőt vagy egy hozzáértő embert magaddal. Mert 5 rossz titán szelep itthon 230-250E anyagárban....
Jobb oldalon a kuplung rész előtt az első kerék felé. Igazából két dolog van azon az oldalon, de az egyik a vízpumpa, azt arról ismered meg hogy vízcső megy bele, és értelem szerűen a másik lesz az! :) Nagyjából kör alakú fedél(asszem 5-ös imbusz csavarokkal,de ez nem tuti) , érdemes megfigyelni hogy, hogy volt benne a régi és ugyanúgy berakni az új szűrőt. Amikor szűrőt is cserélsz akkor kicsivel több olaj kell bele.
Sziasztok!
Közel jövőben tervezem egy motor vásárlását, és hát nagy dilemmában vagyok, milyet is kellene. 400-as körülit szeretnék, cross, hard enduro, és a WR-eket nézegettem.
Mennyire jó motorok? alkatrészellátás? ár? van esetleg ezeknél is olyan széria ami nem vált be és fordítva? hobbi célra kellene, de azért kapná az ívet.
KTM -ket is nézegettem, azok árban még húzósabbak. 4-500ezret szánok rá.
Értek hozzá mert sok mocim volt már de ez kifog rajtam..próbálgattuk egy szerelő ismerősömmel és nem jutottunk semmire! :) minden elektomos kütyü jó rajta a vezérlés rendben,betudom állítani a karbit h fasza legyen de csak melegen,vagyis ha beállítom h jól pörögjön illetve nem csattojon akkor hidegen nem lehet elindítani mert beköpi a gyertyát..én így vettem sajnon mert elövettem a legnagyobb hibát...úgy vettem meg h meleg volt a blokkja mikor megnéztem és kipróbáltam! :/
Kérdésem lenne hozzáértőkhöz.Wr 450 2005-ös nincs töltés vagyis van pár másodperc mikor mérhető de az aksit nem nyomja fől.Uj az aksi is.Hól keressem a hibát?Egyébként megy rendesen.
Ha egyáltalán nem reagál a karbi állítgatásra és a vezérlés is rendben van akkor térj át az elektronikára!
Ezt legjobb lenne cseredarabokkal próbálgatni, de ha valamennyire értesz hozzá akkor egy multiméterrel tudsz pár dolgot mérni(feszültség, ellenállás). Gyári adatokat pedig a gépkönyvből tudsz nézni hozzá.
Én ebben a sorrendben keresném a hibát:
-gyújtótrafó
-CDI
-gyújtótekercs környéneke
Ha nem találsz elektronikus hibát sem, akkor legjobb lesz bevinni a Fehér-hez :)
hajtókarból csak gyárit. Proxról nem hallottam jókat :(