Keresek jó állapotú WR400f-et! 500-530 ezer forint ig! Ha esetleg valaki tud vagy van neki írjon! Motor és futómű patika legyen külső nem lényeg ha karcos!
Az én 77 kilómnak és 180 centimnek is elegendő lenne a 250 4T, de úgy gondolom, ha a 400-ast választom az hosszabb távon gondolkodva megfelelőbb az erő-tartalék miatt.
Inkább használok egy erősebb motort úgymond félig kihasználva a teljesítményét, mint egy gyengébbet "nyél gázon". Már csak az élettartama miatt is.
Hello Urak ! Próbáljátok meg hogy 1/8 ad fordulatot ráadtok még a levegőcsavarral mennyit javul a helyzet ! De ez elég pepecselös melo lesz ! Jah és csak egy jó tanács nem túl jó a kiherélt nyitot dob mert hamar felfalja a szelepeket és annyit szerintem nem ér az egész ! 2008 Wr450 nek szerintem egész normális gyári dobja van ! Egy olyan lenne jó árban még lehet én is felszerkeszteném !
Helló szeretnék eggykis segítséget kérni. Eggyreinkább vonz az endúrózás,és elszántammagam veszek eggy nagyobb gépet. De mit? Yamaha az addig O.K. És mégis endúrózgatásra mit ajánlanátok? Nem gyilkolásra kirándulós de haladós motort szeretnék. Ami nemannyira igényes mint a cross-ok. Wr 400-környéke?
Tudnál segíteni? Ugyan ez a helyzet állt fenn mint nálad. Rántásszerű gázra lefullad, vagy csak fuldoklik és tűzet lő ki.
Most vettem meg, 2005- ös Wr 450-esemet, nyitott kipufogóval, elvileg hozzá lett szelepezve, de nem tudom ki csinálta nem biztos hogy jól csinálta meg. Neked mi volt az oka?
Gratulálok a géphez nagyon jo választás! Remelem sok szerviz es balesetmentes kilométer var rad! A topic nem pörög ritkán látogatják de ha kérdésed van nyugodtan írj, előbb vagy utobb úgyis válaszol valaki!
Sziasztok!
Ma boldog tulajdonosa lettem egy WR400F-nek, ezért úgy gondolom benézek néha ide, hátha tanulok tőletek okos dolgokat és talán én is szolgálhatok infókkal az arra éhezőknek.
A Fejér Megye-i Szabadbattyánban lakom, a környéken motorozgatunk gyerekkori barátommal és fiával, de el járunk utánfutóval néha távolabbi helyekre is, ha meghívnak a cimborák. Bakony, Hungaroring, stb. Tavaly nyergeltem át aszfaltról terepre, ez is tetszik. DT125R-rel kezdtem az ismerkedést, kinőttem, most új vasammal szokjuk egymást. Főbb tananyagunk mostanában a biztos motorkezelés egykeréken, falmászás, akadályok átmászása-átugrása és a kisebb árkok átugrása. Remélem az új vas már alkalmas lesz ezekre bőven!
Van egy komplett rendszerem 426on használt, szerintem jónak kell lennie neked is. 32.000 az ára postával, külön a leömlőt nem adom el. 55ért csinálták anno a dobot. Ha esetleg érdekel...
Illetve valami vélemény a WR250F-ről? Akinek volt ilyen
Mennyire szervízigényes? Kb ugyanannyira mint az Yz250f?
Kis pályázást elvisel?
Miben különbözik az YZ250F-től?
Ez a motor valóban gyönyörű, párját ritkítja! Az enyém nincs ilyen szép, de kérdés h áll neki a blokkja! Hosszú keresgélés után találtam meg az én gépemet, külsőleg vannak hibái és a tulaj is elmondta, hogy foglalkozni kell majd a motorjával! Az árat ezért piaci ár alá alkudtam, ő nagyon korrekt volt! Most Yamaha szerelőnél van a gép és szinte mindent kicseréltetek benne. főtengelytől kezdve és munkadíjjal együtt kb. 300-ba lesz! Nem vagyok vagyonos ember, ezzel csak azt akartam mondani h nézegettem én is kívülről gyönyörű gépeket, de a hangjukat meghallgatva elment tőlük a kedvem. A kérdésem csak annyi lenne h miért ekkor fütyi a magyar ember h mindig átverné a másikat jármű eladások terén? Teljesen véletlenül mindenki eladás előtt újítja fel a motorját, pedig dübörög a szegénység! Ha egyszer majd én is el szeretném adni a motoromat a kutya nem fogja elhinni h valóban fel van újítva!
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok és egy 2004-es WR 450-et néztem ki.
Egy dolog miatt nem vettem még meg, ami az hogy nagyon levan ültetve (NAGYON) :( Én 193cm magasvagyok és 105 kg... a motort legalább 7-8 cm-re megkéne emelni. A kérdésem, hogy ez lehetséges?
Ha igen, akkor mi a módja és mennyit kóstál?
Válaszaitokat és segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv Csányi
Eladóak a képeken látható cuccok, posta oké:
1. 40 cm hosszú 50es átmenő WRP sportdob, frissen tömve 15.000 ft.
2. Yamaha WR 426on használt komplett 50es Sakál rendszer 30.000 ft.